Autor Tema: Junta general d'Accionistes?  (Llegit 3088 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Junta general d'Accionistes?
« el: 15 de de 2010, 23:09:16 pm »
He escoltat a l'arlequinat, que el proper dijous, 18 de Març, a les 18 hores, es fa una junta general d'accionistes en el mateix estadi de la Nova Creu Alta. He escoltat bé?

Poden anar socis normals? S'ha convocat amb l'antel-lació que s'estableix legalment?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
Re:Junta general d'Accionistes?
« Respondre #1 el: 16 de de 2010, 11:53:01 am »
Socis normals??? que es que ni han que no ho son???
Junta ordinaria d'accionistes = per la gent que te ACCIONS

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 16 de de 2010, 12:42:42 pm »
Em referia evidentment als socis amb carnet i no accionistes. Els anys anteriors sempre s'havia anunciat uns dies abans i s'havia especificat que sí podíem anar a la reunió i fins i tot es podien plantejar qüestions a la junta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #3 el: 16 de de 2010, 13:10:58 pm »
El que es raro es que no hagin avisat el mateix dijous. Jo diria que això s'ha d'avisar amb un temps d'antel·lació i s'ha de publicar a algun diari, no?
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097

• President
« Respondre #5 el: 16 de de 2010, 15:11:51 pm »
Está bien aprovar el presupuesto de esta temporada a 9 partidos para acabarla... :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 16 de de 2010, 15:29:57 pm »
Está bien aprovar el presupuesto de esta temporada a 9 partidos para acabarla... :ejem

Primero.- Examen y aprobación, en su caso, de las Cuentas Anuales (Balance, Pérdidas y Ganancias y Memoria) y el Informe de Gestión correspondiente al ejercicio 2008-2009, y propuesta de aplicación de resultados.

Segundo.- Examen y aprobación, en su caso, de la gestión social.

Tercero.- Aprobación del presupuesto temporada 2009-2010.

Normal
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

• President
« Respondre #7 el: 16 de de 2010, 15:40:06 pm »

Primero.- Examen y aprobación, en su caso, de las Cuentas Anuales (Balance, Pérdidas y Ganancias y Memoria) y el Informe de Gestión correspondiente al ejercicio 2008-2009, y propuesta de aplicación de resultados.

Segundo.- Examen y aprobación, en su caso, de la gestión social.

Tercero.- Aprobación del presupuesto temporada 2009-2010.

Normal

Que sea lo habitual no te digo que no, pero no lo veo muy bien. Aprobar un presupuesto para una temporada que ya está acabando es algo estrambótico. En este caso porque saldrá aprobado, sin ningún problema, pero si se diera el caso que no se aprobara...entonces que pasaria?

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #8 el: 18 de de 2010, 22:30:07 pm »
Com ha anat?

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 18 de de 2010, 23:38:57 pm »
A modo de resum;

- Assistència testimonial;   Som molt pocs els que no vàrem donar les accions a la Fundació.
- Dèficit previst situat sobre els 160.000.  Previsió de reducció pressupostària per a l´any vinent d´uns 250.000 Euros. Pot quedar situat a la "forquilla" 1.050.000-1.100.000.
- Se li vol donar molta importància al Futbol-Base
- Defensa del model de plantilla "bona, bonica i barata". La Directiva l´ha exemplificat en el model de l´Ontinyent.
- Rejoveniment de la plantilla.  L´experiència vindria donada pels que continuen contracte.
- No s´ha parlat amb cap entrenador, excepte Jordi Vinyals. No es pot descartar la continuitat de Pirri ni tampoc la contractació d´un tècnic òbviament també "BB i B"
- En el mes de Juny es convocarà Assemblea de Socis, de la qual la Directiva espera molta assistència / participació.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 18 de de 2010, 23:48:48 pm »
Com ha anat?

A RS hi ha la noticia on s'explica com ha anat la cosa.

En resum, el dèficit generat els 2  darrers anys s'haurà d'anar eixugant en les properes temporades, i com ja se sabia el pressupost per la temporada vinent serà menor.
Es diu que el plantell serà força jove, per no patir, però també tindrà l'ambició suficient com per lluitar per coses altes. Es posa com exemple a l'Ontinyent. Hi estic d'acord, perque ja fa anys que ells fan les coses molt bé, i gastant-se molt menys que nosaltres. És veritat que ells, no tenen "la pressa", que si tenim aquí per pujar, i això fa que la pressió sigui els últims anys en positiu, mai en negatiu. Fan i acaben la lliga molt més amunt del que s'havien plantejat en un inici. Allí la permanencia és l'objectiu i acaben a la zona alta. A Sabadell no podem començar dient que l'aspiració serà només el mantenir-nos. Però també és veritat que no és gens incompatible fer un equip amb jugadors d'un altre perfil (i més barat) i acabar tinguent aspiracions d'ascens. La barreja de gent jove, amb peces de jugadors més veterans, experimentats i alguns d'importants, si es fa bé, pot anar molt millor que aquest mateix any. L'Ontinyent per exemple va donar una imatge excel.lent fa poques setmanes quan va visitar-nos. Per tan, jo sóc dels que pensa que és perfectament possible fer un bon equip gastant-se menys del que s'ha gastat fins ara. Això si, és gairebé BÀSIC encertar tan en la figura de l'entrenador, com en la majoria de fitxatges. Serà vital que sigui gent AMB COMPROMÍS , AMBICIÓ I QUE ES DEIXI LA PELL. De tota manera, si la majoria de reforços venen de 3a Divisió, per molt joves que siguin i per moltes ganes que hi posin........ no aniriem enlloc; hauran de tenir un minim de qualitat contrastada i amb certa experiència a la categoria, la 2a. B. Com a contrapunt positiu se suposa que molts dels equips seguiran retallant els seus pressupostos.

I és que estic plenament convençut que es podria fer un onze inicial de play-off, d'entre els jugadors dels 16 equips que acaben baixant a 3a. cada any. I això no vol dir que aquests jugadors no siguin cars, però segurament ho seran menys que jugadors cracks dels equips grans. Fixar-nos en els "jugadors dolents" dels equips bons, també pot sortir bé. Un exemple pot ser Jordi Tarrés que quan se'l va fitxar, a l'Espanyol B pràcticament no jugava. També és important veure i fixar-se en els jugadors catalans i que es té la certesa que podrien rendir en un club com el Sabadell, tot i que acualment al seu equip no despuntin. Això no em sembla gens complicat de veure i acaba sent una opció més. Fer tornar a casa gent que fa anys, o no tants anys, va marxar.

També es diu que comprar places a Preferent o Catalana pel filial surt molt car i s'intentarà anar pujant categories per la via esportiva. Però es seguirà fent el que es fa fins ara, que trobo molt bé, i és cedir jugadors interessants a equips de la zona. Ara mateix diuen que n'hi ha 5 i com a mínim 1 d'ells acabarà jugant la temporada vinent al Sabadell a 2a. B. No es diu el nom, però imagino que serà Marc Fernández de l'Europa.

Personalment, penso que si la reducció de pressupost és l'única via, doncs estic plenament convençut que si es fa bé i s'encerta alhora de portar l'entrenador i dels fitxatges, no té perque ser incompatible en estar a dalt a la zona alta. I estic segur que si la persona que ha de decidir els reforços ho fa amb seny i cap, el Sabadell l'any vinent pot lluitar per quedar a dalt.

Això si, si la directiva no fa le seves eleccions amb criteri i amb cap, la temporada vinent pot ser cruel i lamentable. I un nou any com aquest............ acabaria per desgastar a molta gent que n'està tipa de tot plegat. LA ÚNICA ASPIRACIÓ DEL SABADELL EN CADA INICI DE TEMPORADA (A 2a. B) HA DE SER LA DE LLUITAR PER PUJAR. Però tampoc val enganyar i dir que s'ha fet un super equip, quan la realitat no és aquesta. L'expectació creada no acaba cristalitzant i el desencís és molt més enorme. I fer segons quins ridículs a pretemporada tampoc ajuda.

Per tan, jo demanaria a la directiva que si no té alternatives vàlides i si el fet de quadrar pressupost és l'únic objectiu al final ( i tot i així tampoc s'consegueix), o que la única aspiració és "deambular" (com va dir fa uns anys el Sr. Soteras),el millor que podrien fer és agafar les coses i marxar. Si no són cspaços de generar il·lusió i empenta, també millor que marxin.
Si realment fan el que podran per dur el projecte endavant i amb visió positiva de futur, jo els aplauidré perque estic 100% convençut que baixar pressupost no vol dir no tenir aspiracions.

Per lluitar eternament sense aspiracions altes a sortir de la 2a. B, és millor fins i tot tancar la paradeta.
« Darrera modificació: 19 de de 2010, 08:39:15 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #11 el: 19 de de 2010, 15:44:20 pm »
Totalment d'acord amb el que comentes, Mutio.

Crec que el més important de la temporada que ve és que les fitxes dels jugadors cauran un 20-40% de mitjana, segons l'equip. No hi ha un duro i dia a dia surten notícies d'equips que ténen una economia totalment insostenible. No cal esmentar més casos.

Crec que si descomptem un 20% dels 1,350,000 que ara tenim de pressupost, ens quedaríen 1,080,000 euros per al proper any. Estaria en la part baixa dels descensos de pressupost. Amb aixó, crec que encara amb aquesta baixadeta podrem fer millor equip la propera temporada que aquesta.

No hi ha un duro enlloc, i ho hem d'aprofitar planejant des de ja la propera temporada, en la que tenim un 99% de probabilitats de seguir a 2aB. Espero que es comenci ja a confeccionar l'equip.

Fot-l'hi Soteras!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #12 el: 19 de de 2010, 23:29:24 pm »
Jo d´entrada no sóc partidari de reduïr el pressupost, perquè això genera desilusió, més aviat sóc partidari d´ampliar la base d´ingresos, però arrivats al punt que estem, vull fer la següent reflexió;

Vosaltres creieu que algún equip del grup tindrà un pressupost amb "cara i ulls" la temporada que ve (sobretot si puja el Sant Andreu) ?.... els equips valencians, clarament cap avall, Badalona, després de la"galeta" d´aquest any, haurà de compensar excessos,  Grama, Lleida, etc.  "ni te cuento".... la llàstima és que això a qui beneficia és als filials.

Si ens fixem amb aquesta comparativa, potser haurem d´arrivar a la conclusió que el pressupost RELATIVAMENT no haurà baixat....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #13 el: 20 de de 2010, 12:43:37 pm »
no es por criticar, pero penurias estamos pasando ya, habeis visto la foto de la presentacion de la junta que sale en el diari de sabadell, la mesa es de camping es de esas plegables , que mal vamos y encima y me parece bien hay que darle importancia al futbol base,pues nada el año que viene pinta de ir a tercera si empezamos a quitar presupuesto luego no salga el de turno y diga que aspiramos a play off no se no se da que mal pensar
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #14 el: 20 de de 2010, 16:50:18 pm »

Si es fitxa barat i s´encerta "BINGO" pero si es fitxa barat i NO s´encerta......tots sabem on podem acabar amb tota probabilitat, sona una mica a rul.leta russa no creieu?
A més, si s´encerta play off i cap a casa, o sigui un "BINGO" a mitges o de veritat creieu que el Denia té alguna posibilitat de pujar davant Ponferradinas i Granadas de turno...
Per cert, al final que nem tret d´aquelles reunions clandestines en una nau, d´empresaris i gent amb interés i recursos de invertir al Sabadell!!!!!!
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 20 de de 2010, 17:56:07 pm »

Si es fitxa barat i s´encerta "BINGO" pero si es fitxa barat i NO s´encerta......

I a més cal tenir en compte, que tothom és el que vol....... tenir jugadors barats i que rendeixin. Per tan, molta competència i si es vol fer alguna cosa gran, l'encert ha de ser pràcticament total en els fitxatges nous.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #16 el: 20 de de 2010, 19:04:26 pm »
Buenu, l'any de Robert Elvira, no sé si fou la temporada 03/04, ara no me'n recordo bé, diria que la plantilla que teníem no era gaire cara i durant unes jornades vam poder somiar amb el playoff, quan es va començar a la segona volta a guanyar partits. Al final no ho vam aconseguir però ens vam classificar al playoff. Si encertem en els jugadors, podem fer alguna cosa més que no pas salvar-nos. A veure si tenim sort i qui ha de fitxar encerta...
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #17 el: 21 de de 2010, 00:45:04 am »
- Se li vol donar molta importància al Futbol-Base[/b]

:laugh2: :laugh2: :laugh2:
Per açò l'ajuntament para la construcció del segon camp i des del club no se diu ni pio? Venga home, a vendre més fum. El futbol base ben gestionat és una gran font d'ingressos, però com lo portem en el nostre club, i com mos dixem manegar, no arribarem a res.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #18 el: 21 de de 2010, 14:00:05 pm »
Senyors meus, duros a quatre pessetes... Sortosament, en el món del futbol dos més dos no sempre sumen quatre, i és per aquest motiu i d'altres que el futbol és un esport que mou masses. De totes maneres, des d'aquí vull desitjar-li a l'àrea esportiva del nostre club, MOLTA SORT i ENCERT, doncs les necessitarem i molt! Jo m'apunto al carro de la il.lusió i de la joventut, però tinc la sensació, en fi, la mateixa que teniu molts de vosaltres, que com no encertem i força amb les incorporacions que realitzem ho podem passar molt malament la propera temporada.
Després... El de sempre, al mercat d'hivern tots a córrer i gastar-se els diners que es van racanejar a l'estiu. En determinades posicions d'un equip de futbol els recursos de que disposes s'hi han d'abocar decididament, perquè si no, acaba passant el d'aquesta temporada: Ens plantem a principis de la mateixa amb Joel i Fran Arevalo com úniques puntes nates, i com acabem?  Corrent i a última hora fitxant Arnal i a l'hivern Eneko, amb la despesa que això comporta, sumat a que a més, cap dels dos són davanters nats. Si d'un bon principi s'hagués apostat pel Meca de torn, segur que un altre gallo cantaría, i molt possiblement, t'haguessis estalviat d'un a dos fitxatges més.
Comprar barat, pot sortir molt car. La juventut, tota la del món, és clar que sí, però no venguem després la burra de que anirem o aspirem a no se qué. Com a mínim siguem honrats i sincers, amb un 80% de probabilitats l'any que ve tampoc podrem aspirar a disputar un play-off, i per tant, perquè després ningú se senti enganyat o decebut cal que des d'un bon principi es diguin les coses clares. Algún em dirà, que si mira el casos del Dènia, Ontinyent o Alcoy. Sí, estic d'acord, però ells tenen quelcom que nosaltres no tenim, un camp gairebé ple cada diumenge, i que saben explotar a les mil maravelles. El seu èxit, en un 70% el basen en saber aprofitar les seves ratoneres, cosa que nosaltres MAI hem sabut fer amb la Nova Creu Alta, jugant sovint millor fora que no pas a casa.
En fi, tinc l'esperança de que com a mínim, sembla que disposem d'una secretaria tècnica més capaç i amb un coneixement del mercat molt més ampli. No perdo l'esperança, però tampoc he caigut de cap àrbre  i la il.lusió està molt bé, però no enganyar-nos a nosaltres mateixos, i lo dit, si no tenim un encert molt elevat en els fitxatges el proper any, ho podem passat realment malament.

VSICA EL CESABADELL I LA SEVA AFICIO!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 21 de de 2010, 14:32:34 pm »
Senyors meus, duros a quatre pessetes... Sortosament, en el món del futbol dos més dos no sempre sumen quatre, i és per aquest motiu i d'altres que el futbol és un esport que mou masses. De totes maneres, des d'aquí vull desitjar-li a l'àrea esportiva del nostre club, MOLTA SORT i ENCERT, doncs les necessitarem i molt! Jo m'apunto al carro de la il.lusió i de la joventut, però tinc la sensació, en fi, la mateixa que teniu molts de vosaltres, que com no encertem i força amb les incorporacions que realitzem ho podem passar molt malament la propera temporada.
Després... El de sempre, al mercat d'hivern tots a córrer i gastar-se els diners que es van racanejar a l'estiu. En determinades posicions d'un equip de futbol els recursos de que disposes s'hi han d'abocar decididament, perquè si no, acaba passant el d'aquesta temporada: Ens plantem a principis de la mateixa amb Joel i Fran Arevalo com úniques puntes nates, i com acabem?  Corrent i a última hora fitxant Arnal i a l'hivern Eneko, amb la despesa que això comporta, sumat a que a més, cap dels dos són davanters nats. Si d'un bon principi s'hagués apostat pel Meca de torn, segur que un altre gallo cantaría, i molt possiblement, t'haguessis estalviat d'un a dos fitxatges més.
Comprar barat, pot sortir molt car. La juventut, tota la del món, és clar que sí, però no venguem després la burra de que anirem o aspirem a no se qué. Com a mínim siguem honrats i sincers, amb un 80% de probabilitats l'any que ve tampoc podrem aspirar a disputar un play-off, i per tant, perquè després ningú se senti enganyat o decebut cal que des d'un bon principi es diguin les coses clares. Algún em dirà, que si mira el casos del Dènia, Ontinyent o Alcoy. Sí, estic d'acord, però ells tenen quelcom que nosaltres no tenim, un camp gairebé ple cada diumenge, i que saben explotar a les mil maravelles. El seu èxit, en un 70% el basen en saber aprofitar les seves ratoneres, cosa que nosaltres MAI hem sabut fer amb la Nova Creu Alta, jugant sovint millor fora que no pas a casa.
En fi, tinc l'esperança de que com a mínim, sembla que disposem d'una secretaria tècnica més capaç i amb un coneixement del mercat molt més ampli. No perdo l'esperança, però tampoc he caigut de cap àrbre  i la il.lusió està molt bé, però no enganyar-nos a nosaltres mateixos, i lo dit, si no tenim un encert molt elevat en els fitxatges el proper any, ho podem passat realment malament.

VSICA EL CESABADELL I LA SEVA AFICIO!

De acuerdo con tú comentario, espero equivocarme pero la próxima temporada a estas alturas estaremos hablando de la siguiente de la misma forma y modo y, así sucesivamente, esto no tiene fin y por desgracia no hay nadie que realmente quiera avanzar hacia adelante, dar el paso definitivo hacia delante,  el barco lleva muchos años anclado y alguna que otra vez con una vía de agua que nos inunda y nos manda a tercera división, yo soy de los que en este sentido estoy perdiendo el tiempo, solamente me queda el sentimiento arlequinado hacia unos colores y un escudo, lo demás no existe y la gente de la Ciudad no es tonta y toma otras prioridades.

Nada más que decir que, mucha suerte, primero para esta temporada que todavía no está finiquitada y luego para la que venga, que sea mejor que lo que hemos vivido esta temporada aunque el resultado sea al final el mismo, la 2ªB.

:mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia