Autor Tema: A falta d'una jornada com teniu els objectius?  (Llegit 1859 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
A falta d'una jornada com teniu els objectius?
« el: 10 de Desembre de 2009, 14:33:15 pm »
Jo personalment ha estat el pitjor any en el que porto de hattrik. Tenia una previsió de quedar 2º o 3º i acabaré 6º. Suposo que tota la culpa li puc carregar al entrenador. L'any que bé prepararem un equip amb un entrenador nou per aconseguir realitzar una temporada més digne.
He perdut fins i tot a casa i contra un equip en descens (increïble).
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
Re:A falta d'una jornada com teniu els objectius?
« Respondre #1 el: 10 de Desembre de 2009, 14:35:57 pm »
Tot i les errades del servidor que m'han fet perdre partits contra bots (jugant normal), pujaré a X sempre que el tercer no guanyi d'11 gols o més...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #2 el: 10 de Desembre de 2009, 15:30:37 pm »
Ja soc equip de IX divisió al hattrick i equip de 1º divisió a la Lliga Fòrum. :hurra
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #3 el: 10 de Desembre de 2009, 16:52:18 pm »
Mi objetivo, para ser la primera temporada, era no quedar muy abajo, y seguramente quedaré tercero ( si el cuarto no gana fuera de casa contra el segundo clasificado) y con lo que hacen de bajar a los bots puede que tenga la opción de subir "por la cara" a X.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #4 el: 10 de Desembre de 2009, 17:09:03 pm »
Jo he aconseguit l'ascens a IX sense buscar-lo. És el que tenen les ratxes de 8 victòries consecutives :pilotasso
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #5 el: 10 de Desembre de 2009, 22:42:13 pm »
jo intentaré quedar el més amunt posible a veure si em puc beneficiar del descens de Bots...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 10 de Desembre de 2009, 23:37:08 pm »
Jo aquesta temporada volia estar entre els quatre primers de la lliga, i entrenar i fer calaix per millorar l'equip per la propera temporada. El tema dels ascensos per a bots m'ha sorprès i no estava preparat per pujar com a segon si sonava la flauta, però crec que serà millor no pujar i intentar l'assalt a VII la propera temporada, on potser el meu grup no serà tant fort. L'altre objectiu, la Lliga Fòrum, l'he aconseguit, menys brillantment del que esperava, això si.

A veure si aquest últim partit, faig un parell de proves en vista a la propera temporada.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 13 de Desembre de 2009, 10:28:42 am »
Jo finalment he quedat 3er d'una lliga en la que, en la majoria de temporada, nomes hem jugat 3 usuaris reals...

Malament... no n'estic gens satisfet... el meu objectiu era acabar primer aquesta primera temporada i mes veient la pila de 'bots' que hi havia en el grup pero uns resultats 'un pel estranys' m'ho han evitat... Segueixo pensant que tenia plantilla suficient per aconseguir-ho i que no mereixia perdre en determinats i importantissims partits per decidir la classificacio final... Be, possiblement acabi pujant pels descensos dels bots pero la intencio era pujar per merits propis.

En la lliga Forum, tambe en la meva primera participacio, he quedat molt per sota del que espera i que no era res mes que pujar a 2a divisio forum... Crec que en aquesta lliga s'han donat tambe uns resultats estranys que d'haver-se resolt amb una logica normal, potser hauria pogut acabar un pel mes amunt del que finalment ho he fet.

En definitiva, un pel decepcionat per no acabar d'entendre certs resultats pero animat tambe per la propera temporada i content d'haver conegut aquest fantastic joc de manager online.

Sort a tots per a la propera temporada!!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #8 el: 13 de Desembre de 2009, 13:38:02 pm »
Jo finalment he quedat 3er d'una lliga en la que, en la majoria de temporada, nomes hem jugat 3 usuaris reals...

Malament... no n'estic gens satisfet... el meu objectiu era acabar primer aquesta primera temporada i mes veient la pila de 'bots' que hi havia en el grup pero uns resultats 'un pel estranys' m'ho han evitat... Segueixo pensant que tenia plantilla suficient per aconseguir-ho i que no mereixia perdre en determinats i importantissims partits per decidir la classificacio final... Be, possiblement acabi pujant pels descensos dels bots pero la intencio era pujar per merits propis.

En la lliga Forum, tambe en la meva primera participacio, he quedat molt per sota del que espera i que no era res mes que pujar a 2a divisio forum... Crec que en aquesta lliga s'han donat tambe uns resultats estranys que d'haver-se resolt amb una logica normal, potser hauria pogut acabar un pel mes amunt del que finalment ho he fet.

En definitiva, un pel decepcionat per no acabar d'entendre certs resultats pero animat tambe per la propera temporada i content d'haver conegut aquest fantastic joc de manager online.

Sort a tots per a la propera temporada!!

:beer2

tranquil ja que segurament et veuràs compensat amb els descensos dels bots des de V divisió fins a la XI.

Jo vaig empatar a 3 contra un equip acabat de descendir i vaig quedar 5è. crec que no em beneficiaré dels descensos però em treuré de sobre a uns equips una mica durillus i podré plantejar-me seriament l'ascens.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!