Autor Tema: I Copa hattrick  (Llegit 31842 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:I Copa hattrick
« Respondre #20 el: 21 de de 2010, 12:07:48 pm »
Farem una previa, per aquesta necessitariem 12 equips i ara només en som 7 , despres els sis que pasin s'enfrontaran entre ells i els 3 que quedin jugaran ja les eliminatories amb els 5 de copa qué us sembla?
« Darrera modificació: 21 de de 2010, 12:12:19 pm per adell »
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 21 de de 2010, 12:16:49 pm »
Jo soc 'Copero' i m'apunto doncs. També si cal t'ajudaré en el tema de les prèvies si cal, que veig que et compliques la vida molt!  :thumbsup:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #22 el: 21 de de 2010, 12:18:24 pm »
Jo soc 'Copero' i m'apunto doncs. També si cal t'ajudaré en el tema de les prèvies si cal, que veig que et compliques la vida molt!  :thumbsup:
Apuntat Biorrero, i si necessito més ajuda ja t'ho demanare, ja estic contactant amb equips arlequinats de gent que no està al forum :beer2

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #23 el: 21 de de 2010, 13:08:47 pm »
Ei jo també m'apunto perquè així algú pugui passar la priemra ronda guanyant-me de pallisa, que fa una setmana que tinc l'equip creat!

Cal que et dongui les dades o ja les veus en el post on posem tots de quin equip som?
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #24 el: 21 de de 2010, 13:14:08 pm »
Ei jo també m'apunto perquè així algú pugui passar la priemra ronda guanyant-me de pallisa, que fa una setmana que tinc l'equip creat!

Cal que et dongui les dades o ja les veus en el post on posem tots de quin equip som?
Apuntat, millor que em donguis les dades però ja em ser buscar la vida així que ja té apuntat  :botador A per cert, si algu dels que està apuntat a previa juga copa que ho comuniqui :beer2

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #25 el: 21 de de 2010, 14:40:04 pm »
jo també vull jugar la copa!

area concor
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #26 el: 21 de de 2010, 15:27:11 pm »
Apuntat concor.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #27 el: 21 de de 2010, 19:30:32 pm »
pues me apunto :P

CE SBD 1903 FC (ID  772066)

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #28 el: 21 de de 2010, 22:49:41 pm »
Apuntame

CE SABADELL TRONADOR   (434651)
la meva sang és arlequinada

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #29 el: 22 de de 2010, 16:29:25 pm »
Tinc un partit dubte, la copa hattrick (organitzada per hattrick) se sap a partir de quina divisió es juga o quins la juguen?
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #30 el: 22 de de 2010, 17:12:03 pm »
Tinc un partit dubte, la copa hattrick (organitzada per hattrick) se sap a partir de quina divisió es juga o quins la juguen?

La jugen els 32768 millors equips. Es a dir tots els equips des de I a VII i els primers 5 o 6 de la VIII divisió. Si mires a la pàgina principal del teu equip veuras la teva classificació al Hattrrick (tú ara ets el 38845).

Jo tambè vull jugar aquesta copa:

TIAS BUENAS F.C. (1590911)
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #31 el: 22 de de 2010, 20:06:33 pm »
Aveure  els 2 apuntats i tu uri com que jugues No jugues copa faries previa  :beer2

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #32 el: 22 de de 2010, 23:01:21 pm »
Farem una previa, per aquesta necessitariem 12 equips i ara només en som 7 , despres els sis que pasin s'enfrontaran entre ells i els 3 que quedin jugaran ja les eliminatories amb els 5 de copa qué us sembla?

Em sona a la Copa Catalunya... 'criticada' i crec que amb rao, per ser un dels torneigos mes manipulats del futbol mundial... podries pronosticar cada any les semis i les finals i encertariem en un percentatge altissim. Un torneig fet 'a mida' pels equips de la capital del principat...

No m'agrada el sistema... si no hi ha mes possibilitats, ho tindrem d'aceptar... pero jo intentaria buscar alguna altre formula ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 22 de de 2010, 23:22:35 pm »
Jo ho trobo bé, ja que els que estem en divisions més altes, podem participar i també ajudem als equips de més a baix a fer una mica més de calaix. Els dimecres per jugar son limitats.

Per altre banda, també es pot fer que els que passem directament sense prèvia ens toqui sempre jugar en el camp del rival, així el local tindrà un petit aventatge.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #34 el: 22 de de 2010, 23:27:52 pm »
També em pots apuntar.
Els que juguem copa Hattrick, crec que comença la setmana abans de començar la lliga, per tant encara queden unes 5 setmanes. Per tant temps suficient per participar tots en les mateixes condicions o igualtats.
1º elimminatoria 31 març
2º 7 abril
3º 14 abril
4º 21 abril

Per tant hauria de partir de 16 equips. Si som més llavors ho hauriem de fer com tu dius.
Estaria bé eliminatories a 1 partit, tots contra tots.
Jo havia organitzat alguna copa amb el cupmanager. Facilita molt la organització i les estadístiques o organització de les dades.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #35 el: 23 de de 2010, 08:03:08 am »
A puntat roma! Va que ja som 12!

Jo ho trobo bé, ja que els que estem en divisions més altes, podem participar i també ajudem als equips de més a baix a fer una mica més de calaix. Els dimecres per jugar son limitats.

Per altre banda, també es pot fer que els que passem directament sense prèvia ens toqui sempre jugar en el camp del rival, així el local tindrà un petit aventatge.

Bona idea que us sembla si fem això? els equips que no fagin previa mai jugaran al seu camp(si no s'enfronten entre ells) sempre es jugara al camp d'un equip que hagi fet previa :beer2
« Darrera modificació: 23 de de 2010, 08:14:46 am per X-Men Aigua »

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #36 el: 23 de de 2010, 08:07:12 am »

Em sona a la Copa Catalunya... 'criticada' i crec que amb rao, per ser un dels torneigos mes manipulats del futbol mundial... podries pronosticar cada any les semis i les finals i encertariem en un percentatge altissim. Un torneig fet 'a mida' pels equips de la capital del principat...

No m'agrada el sistema... si no hi ha mes possibilitats, ho tindrem d'aceptar... pero jo intentaria buscar alguna altre formula ;)

Pensa que aixi podria participar tothom des dels que juguen copa fins els que no en canvi si no ho fem així els que juguen copa no podrien participar, els equips petits no farien calaix(tant elevat)  :beer2...

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #37 el: 23 de de 2010, 14:26:12 pm »
A mi m'agradaria més que tothom tingués les mateixes opcions de guanyar la copa. Per tant estic amb en power. Sino sempre tenen més opcions els mateixos equips, i crec que al ser el forum hauria de ser tot més obert a tothom.
La llàstima és que mirant el calendari no arribem per jugar la final els de copa hattrick. Ho podriem deixar per la propera temporada i començar la copa la setmana després de la lliga.
És una opinió.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #38 el: 23 de de 2010, 15:59:05 pm »
En la meva humilt opinió podriem començar la setmana que vé, si som 16 equips ja, amb el CupManager com diu Roma, que facilita molt més les coses i si algún equip de Copa Hattrick arriba a la final, deixar aquesta fins que no jugui Copa Hattrick, ja que fins la setena setmana no comença la Lliga Fòrum. L'única pega seria que la final oficial del CupManager no es podria jugar i hauria de ser en un parit amistòs normal. És una opinió més.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #39 el: 23 de de 2010, 19:19:23 pm »
Us explico: No s'esta fent servir cupmanager. El problema es de calendari, la teva proposta victor i estic d'acord a més com que ja som bastant es començara la setmana que ve ( a fer calendaris...) i d'aqui dues setmanes es cumençára la copa.