Autor Tema: I Copa hattrick  (Llegit 31865 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:I Copa hattrick
« Respondre #120 el: 14 de Abril de 2010, 20:48:17 pm »
Gent que no ha de reptar:

C.E. Sabadell 4Gats Arlequinats
Patatas Fritas

Aquests dos no heu de reptar ja que els vostres rivals o juguen copa o estan desqualificats :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #121 el: 14 de Abril de 2010, 21:11:34 pm »
hay un pequeño problema el estadio asignado para el proximo partido
CE SABADELL TRONADOR  - area concor f.c.(ID CAMP:1587473)
 ya tiene  un partido de copa

Girls Stadium  (1587473)
Próximos partidos
21-04-2010    Copa    Tias Buenas F.C. - Tudepagüer

deberas asignar otro estadio
 :beer2

En este podeis jugar: 776026

OK :ok

reto lanzado

Retado por ti

Estás retando a 1 equipos
area concor f.c. (X) en la olla de grills    [Reglas de Copa] 21-04-2010 12:20    
la meva sang és arlequinada

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #122 el: 14 de Abril de 2010, 23:27:40 pm »
tronador - area concor acceptat!

sort!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #123 el: 21 de Abril de 2010, 14:09:48 pm »
Al grup blau: victoria meva per 3-2 contra CN  WP Sabadell i així em consolido com a 1 de grup i ell com a 2.
Al grup groc: un partit sense tracendencia entre els 2 eliminats del grup, valencià i setmanatenc, a acabat en 2-2 , així doncs en aquest grup es classifica power.
Al grup vermell: el partit que decidia el liderat del grup en tronador i concor a finalitzat amb un sorprenent 8-1!!!així doncs tronador 1 concor 2
Al grup verd: no s'ha jugat, com ja se s'havia buenas passa de ronda :beer2
dema penjare les eliminatories :beer2

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #124 el: 21 de Abril de 2010, 14:54:49 pm »
crec que a quedat una mica ''descafeinada'' aquesta primera fase pel fet de que hi han hagut lliguetes am 1 partit.

Trobo que els organitzadors de copa i lliga fòrum haurien de posar algun requisit per jugar el torneig. Si un s'inscriu però no accepta cap partit donç la proxima lliga/copa no la juga.

De cara a l'any vinent m'agradaria que unicament es convidessin els 16 millors del fòrum,  i si algun d'aquest no vol, s'obre llista per més participants.

En aquest format és podrien fer tot eliminatòries, o bé lliguetes de 4 a una volta, passant els 2 primers de cada lliga(8) i a partir d'aqui eliminatories amb regles de copa.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #125 el: 21 de Abril de 2010, 15:06:40 pm »
Aquest any adell va montar la Copa i l'està portant en solitari, i bastant dignament, això s'ha de dir.

Ja es va posar en contacte amb mi per a que coordinem la propera temporada les dues competicions per a que les coses vagin fins i tot millor que aquesta temporada, i els 'coperos' juguem des de la primera ronda, com tots.

Jo recordo que a la primera Lliga Fòrum també vaig tenir cagades, problemes, etc... i amb les temporades, i gràcies a la col-laboració de tots, vas millorant les coses.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #126 el: 21 de Abril de 2010, 16:12:57 pm »
Aquest any adell va montar la Copa i l'està portant en solitari, i bastant dignament, això s'ha de dir.

Ja es va posar en contacte amb mi per a que coordinem la propera temporada les dues competicions per a que les coses vagin fins i tot millor que aquesta temporada, i els 'coperos' juguem des de la primera ronda, com tots.

Jo recordo que a la primera Lliga Fòrum també vaig tenir cagades, problemes, etc... i amb les temporades, i gràcies a la col-laboració de tots, vas millorant les coses.
Això no ho poso en dubte, però, els desqualificats fan que la primera ronda en alguns grups sigui una mica avorrida.
Se que fer els millors 16 equips es una mica ''injust'' però així crec que la copa tindria més nivell.

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #127 el: 21 de Abril de 2010, 16:57:18 pm »

Això no ho poso en dubte, però, els desqualificats fan que la primera ronda en alguns grups sigui una mica avorrida.
Se que fer els millors 16 equips es una mica ''injust'' però així crec que la copa tindria més nivell.
bé, es una proposta , però crec que seria menyspreuar als pitjors equips, pel que dius de que si aqui estan desqualificats, doncs si, la properae edició sels i dira que o aceptin o que no es presentin :beer2

ATENCIÓ!

Roma a passat la ronda de la copa, així doncs no podra jugar a la copa del foro, en el seu lloc i haura el millor clasificat del no clasificats que es el secció birra país valencia!!!
« Darrera modificació: 21 de Abril de 2010, 17:13:57 pm per adell »

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #128 el: 21 de Abril de 2010, 17:11:12 pm »

bé, es una proposta , però crec que seria menyspreuar als pitjors equips, pel que dius de que si aqui estan desqualificats, doncs si, la properae edició sels i dira que o aceptin o que no es presentin :beer2

ATENCIÓ!

Roma a passat la ronda de la copa, així doncs no podra jugar a la copa del foro, en el seu lloc i haura el millor clasificat del no clasificats que es el COR1903!!!
Yo ya tengo un amistoso concertado para la semana que viene. Lo siento  :ostres
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #129 el: 21 de Abril de 2010, 17:14:40 pm »

ATENCIÓ!

Roma a passat la ronda de la copa, així doncs no podra jugar a la copa del foro, en el seu lloc i haura el millor clasificat del no clasificats que es el COR1903!!!
Yo ya tengo un amistoso concertado para la semana que viene. Lo siento  :ostres
bé doncs, ara vindria el secció birra :beer2

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #130 el: 21 de Abril de 2010, 17:37:28 pm »
Si Secció birra finalment participa, ja està fet el sorteig:

Quadre1:

Birrero Sabadell - Sabadell Power
Tias Buenas - Sabadell Tronador

Quadre 2:

Nike football - WP Sabadell
Secció Birra país valencia - Area concor

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #131 el: 21 de Abril de 2010, 18:03:00 pm »
crec que a quedat una mica ''descafeinada'' aquesta primera fase pel fet de que hi han hagut lliguetes am 1 partit.

Trobo que els organitzadors de copa i lliga fòrum haurien de posar algun requisit per jugar el torneig. Si un s'inscriu però no accepta cap partit donç la proxima lliga/copa no la juga.

De cara a l'any vinent m'agradaria que unicament es convidessin els 16 millors del fòrum,  i si algun d'aquest no vol, s'obre llista per més participants.

En aquest format és podrien fer tot eliminatòries, o bé lliguetes de 4 a una volta, passant els 2 primers de cada lliga(8) i a partir d'aqui eliminatories amb regles de copa.

Jo tambe crec que s'ha de buscar alguna solucio... ep! i soc conscient que no es pas facil 'assegurar' una participacio d'un tercer... pero algo s'ha de fer.

Per sort, en aquesta 'Copa', el grup que em va tocar al principi va ser amb companys 'molt serios' i vem poder jugar tots els partits, pero crec recordar que en la lliga forum si que em va tocar algun equip d'aquests 'fantasmes'...

A veure, no se si exactament s'haurien de triar els millors pq possiblement els equips que nomes hagin jugat una temporada podrien quedar fora... una solucio, entretinguda, potser seria 'controlar' les conexions al seu equip dels usuaris que es vulguin apuntar, potser veuriem qui te l'equip una mica abandonat i qui el porta mes o menys al dia...

Una altre solucio, crec, podria ser crear un grup d'usuaris de la lliga per a que els moderadors els poguessin avisar del repte pendent...

No se... son idees que m'han passat pel cap...

Per cert, i tornant al fil del post... sera un honor jugar contra un dels 'grans' d'aquest forum, en Birrero i la seva maravelosa esquadra.
Espero ser un digne sparring  :thumbsup:

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #132 el: 21 de Abril de 2010, 19:26:36 pm »
jo he estat parlant amb l'amo de ''B.S. Sabadell'' i m'ha dit que no sabia com acceptar...

es que haviam, si jo ara fes un post al forum arlequinat, perque només s'apuntessin els millors 16 a una copa, seria injust perque se suposa que els dos tornejos del fòrum estan oberts a tothom...

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #133 el: 21 de Abril de 2010, 19:41:28 pm »
Si pero en un moment donat, es podria demanar algun tipus de 'curriculum' per demostrar que compleixes i que no ets d'aquells que s'apunten i despres no s'els hi veu el pel i que son els 'responsables' d'adulterar les competicions on s'apunten  :mmmm

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #134 el: 21 de Abril de 2010, 19:49:15 pm »
Jo, a la Lliga quan faig els sorteigs de Tercera, on a vegades hi han nous equips, sempre miro que aquests novells estiguin en l'últim bombo per a que quedin repartits i no trobar-me un grup amb 2 equips que compleixin i 3 fantasmes, i en canvi a l'altre 5 complidors trencant-se les banyes per l'ascens.

Una altre cosa que se m'ocurreix, és que la propera temporada, unifiquem calendaris adell, Roma i jo, i a la copa hi hagi una prèvia amb els equips novells i així fem un primer filtre de jugadors seriosos i una mica més avesats a l'utilització dels reptes.

Per cert, adell, contra Sabadell Power jugo com a visitant, no?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #135 el: 21 de Abril de 2010, 21:40:38 pm »
La veritat és que si que queda una mica descafeinada aquesta competició sense la participació d'un dels millors equips, jo. Je,je.
Trobo que s'ha fet una mica precipitada, hauriem d'haver-ne parlat amb més temps i coordinar calendaris. Entenc que ha estat per les ganes de fer caliu, i amb tota la bona intenció per part de l'adell, però crec que hauriem de començar en serio la propera temporada, just després de la lliga forum.
Sempre m'he expressat a favor de fer una competició oberta a tothom i a eliminatories directes, així és més ràpid, i millor degut a les poques jornades que hi ha disponibles.
I per últim reclamo poder jugar contra algú en aquesta copa, ni que sigui amb el guanyador. :beer2
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #136 el: 22 de Abril de 2010, 01:27:44 am »

Quadre1:

Quadre 2:

En quin camp juguem adell?
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #137 el: 22 de Abril de 2010, 08:13:41 am »
La veritat és que si que queda una mica descafeinada aquesta competició sense la participació d'un dels millors equips, jo. Je,je.
Trobo que s'ha fet una mica precipitada, hauriem d'haver-ne parlat amb més temps i coordinar calendaris. Entenc que ha estat per les ganes de fer caliu, i amb tota la bona intenció per part de l'adell, però crec que hauriem de començar en serio la propera temporada, just després de la lliga forum.
Sempre m'he expressat a favor de fer una competició oberta a tothom i a eliminatories directes, així és més ràpid, i millor degut a les poques jornades que hi ha disponibles.
I per últim reclamo poder jugar contra algú en aquesta copa, ni que sigui amb el guanyador. :beer2
+
camp neutral, està posat al primer misatge  :beer2 aket: 488262

Quadre1:

Quadre 2:

En quin camp juguem adell?

està al primer misatge, : 778457
doncs, si ets una gran perdua i l'any que ve ja mirare els calendaris i tot i organitzatre amb en birrero i en roma per cordinar la lliga i la copa :beer2

Gracies a tothom!!!!!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #138 el: 22 de Abril de 2010, 08:15:16 am »
això dels 16 equips... doncs potser si, però faria una prèvia i llavors que quedessin 16, (Els equips de la previa novellls) i així assegurariem la no participació d'equips fantasmes... :beer2 ja o veurem l'any que ve!

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #139 el: 22 de Abril de 2010, 23:41:31 pm »

Quadre1:

Quadre 2:

home no per res pero haguesisi pogut intentar de que els equips del mateix grup no s'enfrontesin, hja que el NIKE FOOTBALL estava al meu grup... pero bueno!!!  :beer2
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell