crec que a quedat una mica ''descafeinada'' aquesta primera fase pel fet de que hi han hagut lliguetes am 1 partit.
Trobo que els organitzadors de copa i lliga fòrum haurien de posar algun requisit per jugar el torneig. Si un s'inscriu però no accepta cap partit donç la proxima lliga/copa no la juga.
De cara a l'any vinent m'agradaria que unicament es convidessin els 16 millors del fòrum, i si algun d'aquest no vol, s'obre llista per més participants.
En aquest format és podrien fer tot eliminatòries, o bé lliguetes de 4 a una volta, passant els 2 primers de cada lliga( i a partir d'aqui eliminatories amb regles de copa.
Jo tambe crec que s'ha de buscar alguna solucio... ep! i soc conscient que no es pas facil 'assegurar' una participacio d'un tercer... pero algo s'ha de fer.
Per sort, en aquesta 'Copa', el grup que em va tocar al principi va ser amb companys 'molt serios' i vem poder jugar tots els partits, pero crec recordar que en la lliga forum si que em va tocar algun equip d'aquests 'fantasmes'...
A veure, no se si exactament s'haurien de triar els millors pq possiblement els equips que nomes hagin jugat una temporada podrien quedar fora... una solucio, entretinguda, potser seria 'controlar' les conexions al seu equip dels usuaris que es vulguin apuntar, potser veuriem qui te l'equip una mica abandonat i qui el porta mes o menys al dia...
Una altre solucio, crec, podria ser crear un grup d'usuaris de la lliga per a que els moderadors els poguessin avisar del repte pendent...
No se... son idees que m'han passat pel cap...
Per cert, i tornant al fil del post... sera un honor jugar contra un dels 'grans' d'aquest forum, en Birrero i la seva maravelosa esquadra.
Espero ser un digne sparring