Buff... encara no m'ho acabo de creure...
Doncs si, contra tot pronostic, ja estic a la Finalissima de la I Copa Forum!
Un gran partit dels meus homes que han pogut amb l'excelent plantejament que ha fet l'equip rival. Es nota que en Victor es gran estratega i havia estudiat bastant be el meu equip. Nomes cal dir que al minut 85 encara perdia 0-2!
Per sort, un conjunt d'oportunissims canvis tecnics al minut 70 de partit, quan ja perdia 0-2, m'han permes poder donar la volta al marcador i emportar-me finalment la victoria amb gols als minuts 86, 89 i 95... bufff que justet!
En fi, una grandissima victoria d'un 'modest' del Hattrick Forum que ja es veu recompensat en el fet de jugar la final.
A la final tindre davant a un grandissim equip, que ha resolt contundentment la majoria dels seus partits i que no dona mai per perdut cap partit. Ens haurem d'emplear molt a fons, esportivament i tecnicament, si volem tenir alguna opcio a la final.
Company Adell: Moltes felicitats per haber arribat a la Finalissima i molta sort en la final. Que hi hagi joc net i que no s'ens lesioni cap jugador... ah, i que guanyi el millor!
Salut i hattrick!