Jo tinc clars els partits als que NO votaré.
A cap dels que quan volen fer una cosa agafen el telèfon per consultar a Madrid (PP, PSOE), ja que han de pensar en on governen, que és un territori que es diu Catalunya i on els que hi vivim els haurem votat esperant que governin per el bé nostre, no en les directrius de la direcció del partit. Tampoc votaré ni a IC-V, que han estat al govern tripartit i que han demostrat que els hi ha anat gran la gestió dels desastres (foc d'Horta, nevada) i que han acceptat carteres (Interior) incompatibles amb el seu savoir-faire, ni a Esquerra, que per a mi és incompatible ser independentista i governar amb un partit d'àmbit nacional i que té individus a les seves files que quan han volgut han insultat als que vivim a Catalunya sense rebre cap reprimenda.
Tampoc votaré a upd's ni c's, dos partits on diuen que no son nacionalistes i a la que poden els veus en una manifestació davant el consulat de Cuba enarbolant una estanquera. Tots els partits polítics ens menteixen, però aquests semblen ja ratllants a l'esquizofrènia.
Segurament tampoc votaré Convergència. Compartir llistes amb Unió, em reté a votar-los. No m'agrada que es barregi política amb altres coses (com la religió) com fa Unió. Per a mi és incompatible.
Per descomptat a aquests del PxC, tampoc els votaré. Em vaig llegir el programa, i està buit de contingut social, de propostes econòmiques, buit de solucions en el tema de gestió de territori, aigua... És simplement un tio que vol aprofitar la conjuntura per a viure de la política. Per altre banda, aquest partit, se centra en una islamofòbia provocativa, i això atreurà tard o d'hora l'efecte contrari. La radicalització de musulmans que viuen a on governen, i tranquilament en un temps ens poden montar un 11-M (que més voldria Anglada per justificar-se). Per últim, em fa gràcia que se centri en la inmigració musulmana, quan hi han altres comunitats que es neguen a respectar coses d'aquí, començant per la llèngua.
Reagrupament, és com un meló per obrir. Primer vull veure el programa i desprès vull veure qui treballarà i en qué d'aquell partit. Per ara l'agafo amb pinces. Segurament al capdavant posin una cara coneguda (Laporta, Carretero), però l'important son els que piquen pedre en el dia a dia d'un partit.
Segurament faré com sempre. Durant la campanya electoral, buscaré informació dels partits petits, i el que tingui un programa més semblant a les meves idees, i al que crec que necessita la Generalitat per a millorar la vida dels que governen, serà el que rebi el meu vot.