Enquesta

Si avui fóssin les eleccions, a quin partit polític votaries?

CIU
16 (31.4%)
PSC
4 (7.8%)
PP
4 (7.8%)
ERC
6 (11.8%)
ICV
2 (3.9%)
CIUTADANS C's
0 (0%)
REAGRUPAMENT + LAPORTA
3 (5.9%)
PLATAFORMA PER CATALUNYA
10 (19.6%)
MONTSERRAT NEBRERA
0 (0%)
PARTIT ANTITAURÍ
0 (0%)
PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ
0 (0%)
ALTRES OPCIONS
0 (0%)
VOT EN BLANC
4 (7.8%)
VOT NUL
1 (2%)
ABSTENCIÓ
1 (2%)

Total de vots: 50

Autor Tema: 2on SONDEIG ELECCIONS GENERALITAT - Fins inici campanya electoral  (Llegit 33245 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
PxC ja comença a sortir en algunes enquestes tot i que en moltes encara diuen que 'podria tenir representació'. Aquesta afirmació la fa avui 'El Periódico'.
En un altre diari es diu que obtindrà segur més representació que Ciutadans ara fa quatre anys, i ho explica dient que és un partit més conegut i amb un programa que enganxa a certa gent.
« Darrera modificació: 25 de de 2010, 14:40:52 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010
« Respondre #1 el: 24 de de 2010, 12:59:24 pm »
molts diaris diuen que no tindra representació per desmoralitzar a la gent y que acabi votan un altre partit(ja va pasar a vic i tot i aixi va acabar amb 4 regidors)pero de ven segur que si tindra representació i espero que foti caña en temas de inmigració.també esta confirmat que pxc es presentara a les municipals de sabadell,terrassa i rubí.

http://politica.e-noticies.cat/anglada-pesca-al-ppc-39199.html
« Darrera modificació: 24 de de 2010, 13:03:17 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #2 el: 24 de de 2010, 14:35:40 pm »
Es nota molt nerviosisme entre els diaris i el món polític. Ho saben, i no saben com desfer-se'n.
Saben que han fet malament les coses i ara al novembre donaran les notes. I estan lligats de mans i peus, i més després de tants anys amb enganys.

A la tele intenten deixar en evidència PxC i els hi surt rana. Als diaris sempre els tiren per terra peró els foreros fan cas omís. Amaguen les enquestes ja que no els proposen com a possibilitat (a mi, per primer cop fa 15 dies em van fer una enquesta d'aquestes).

Veient el tema, crec que els resultats en les eleccions aniran per aqui:

CIU: 56-62
PSC: 32-37
PP: 12-14
ERC: 10-12
ICV: 10-12
PXC: 6-10
REA: 0-3
C'S: 0
UPD: 0

És la porra que proposo avui.

Desconnectat SantiG

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #3 el: 24 de de 2010, 14:49:22 pm »
No us deixeu enganyar pels mitjans de comunicació del "stablishment".
Tots els partits polítics "oficials" estan ACOLLONITS.
REAGRUPAMENT JA TÉ MÉS MILITANTS QUE ERC, I ES CREU QUE POT SUPERAR EN POC TEMPS AL NOMBRE DE MILITANTS DEL PSC i CDC, que son els 2 grans partits de Catalunya.
Aquesta és la meva porra:
RCAT+LAPORTA: 41 diputats
CIU: 40 diputats
PSC: 30 diputats
PP: 10 diputats
ICV: 7 diputats
PxC: 4 diputats
ERC: 3 diputats

PD: Com es vota a l'enquesta?

Desconnectat kitanovsky

• President
2on SONDEIG ELECCIONS GENERALITAT - Fins inici campanya electoral
« Respondre #4 el: 24 de de 2010, 15:06:49 pm »
DESPRÉS DE L'ÈXIT DEL PRIMER SONDEIG i a menys de vuit mesos de les properes eleccions, diaris, mitjans i els propis polítics ja estan escalfant motors per aquesta duríssima pre-campanya electoral.

Durant la campanya electoral es farà el tercer sondeig, sent aquest tercer el darrer. Ara mateix, ja podeu votar amb la novetat que aquesta enquesta permetrà canviar el vot en qualsevol moment. Aquest segon sondeig es podrà votar -i canviar vot- fins el començament oficial de la campanya electoral.

També, s'intentarà de crear un link a diversos diaris dins els seus foros per tal que altres persones coneguin aquesta enquesta i puguin votar. Us convido a tothom que llegeixi els diaris d'internet que copïin en tots els foros possibles cada dia el link per que puguin entrar en la nostra web, votar, i conéixer el millor foro de futbol català.

Així que ànims: a votar i a discutir sobre les properes eleccions!
« Darrera modificació: 24 de de 2010, 15:09:55 pm per kitanovsky »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #5 el: 24 de de 2010, 15:07:35 pm »
REAGRUPAMENT JA TÉ MÉS MILITANTS QUE ERC, I ES CREU QUE POT SUPERAR EN POC TEMPS AL NOMBRE DE MILITANTS DEL PSC i CDC, que son els 2 grans partits de Catalunya.

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=23309.0

has d'entrar en el segon sondeig.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 24 de de 2010, 16:09:04 pm »

Home... esta be viure amb il.lusions, pero en la teva porra crec que t'has passat d'optimista en 3 pobles  :yes:

Jo segueixo pensant que ERC quedara per sobre dels Reagrupats... amb quants escons? NPI, pero per sobre segur  :icon_mrgreen:

Els racistes i tercermundistes de PxC es quedaran, crec, com a molt amb un o dos parlamentaris, vaja, seria de jutjat de guardia i per anar-te'n exiliat a Andorra si en treu mes...

En fi, d'aqui uns mesos en tindrem la solucio ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #7 el: 24 de de 2010, 20:52:25 pm »
Tercermundista em sembla el fet de menysprear a un partit polític només pel simple fet de no compartir els seus ideals.... bueno més que tercermundista em sembla més aviat una manca d'educació.   
Llavors estaríem parlant d'un fòrum amb predomini de gent tercermundista ja que el partit amb més vots en aquesta enquesta és PxC  :beer2

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #8 el: 24 de de 2010, 23:13:41 pm »
Tercermundista em sembla el fet de menysprear a un partit polític només pel simple fet de no compartir els seus ideals.... bueno més que tercermundista em sembla més aviat una manca d'educació.  
Llavors estaríem parlant d'un fòrum amb predomini de gent tercermundista ja que el partit amb més vots en aquesta enquesta és PxC  :beer2
No és un partit polític. és una agrupació de racistes que foten pallisses a la gent que no pensa com ells i com a tal hauria d'estar il.legalitzat.
Ah, i
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 24 de de 2010, 23:39:16 pm »
Jo no escric aquest post per posicionarme en una cosa o en una altra, ni tampoc soc ni seré votant de PxC, però si que és veritat que si no es posa una mica de mà en el tema de la inmigració la cosa podria marxar de les mans. I ja no dic, en el tema de la identitat nacional catalana. Jo ni estic a favor ni en contra de res, però un dia Heribert Barrera, per dir una veritat com un temple va rebre un allau de critiques brutal. És de calaix, que com a més gent de fora, en un present i en futur no massa llunyà, menys possibilitats de catalanitzar ni de pantejar discurssos independentistes... .. existeixen. I no em refereixo a la inmigració que sap parlar i escriure el català millor que nosaltres, ni tampoc em refereixo a la inmigració que delinqueix, sino que em refereixo a la gran majoria de inmigració, que no ens enganyem, passa totalment d'aquestes coses.

Baix el meu punt de vista, molta inmigració és molt incompetent amb discursos nacionalistes.

Veurem com va, però després de sempre haver votat als mateixos, és possible que aquest cop voti en blanc o ni tan sols vagi a votar. És decepcionant veure com al congrés només hi ha baralles entre partits i contestacions entre uns i altres. Bàsicament es resumeix en un atac d'un polític que un altre polític intenta defenssar. Això és fastigós i més veient com està el pati. Quan un està al poder tot va bé, quan un és a la oposició sempre critica el del poder, encara que ell abans quan hi era hagués fet la mateixa cagada....... Jo en començo a estar cansat.
Altre cosa són les eleccions municipals, que aquí si que aniré a votar per veure si el calamitós alcalde que tenim a Barcelona deixa de fer el "papanatas" i n'hi arriba un amb cert criteri i amb una mica de sentit comú.
« Darrera modificació: 24 de de 2010, 23:47:49 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 24 de de 2010, 23:50:50 pm »
Llavors estaríem parlant d'un fòrum amb predomini de gent tercermundista ja que el partit amb més vots en aquesta enquesta és PxC  :beer2
No és un partit polític. és una agrupació de racistes que foten pallisses a la gent que no pensa com ells i com a tal hauria d'estar il.legalitzat.
Ah, i

:consol :consol :consol :consol :consol

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #11 el: 25 de de 2010, 08:14:34 am »
RACISTA? TERCERMUNDISTA?...   HIPÓCRITES!

I no es ser racista anar xerrant pel darrera i després voler ser políticament correcte?

I no es tercermundista anar a robar el menjar a les Àfriques, provocant que aquella bona gent hagi d'armarse i fer-se pirates de mar per que ja no els queda res? I Espanya, els envia l'exèrcit a discreció?

I no es ser tercermundista i hipòcrita comprar menjar a les nostres multinacionals per enviar-ho a Haití, en comptes de comprar als ara arreuinats productors Haitians?

I no es racista robar-li's els peixos a milions de pescadors del món, obligant-los a emigrar cap a grans suburbis de moltes ciutats del món?

I no es hipòcrita anar a arreglar via organitzacions públiques o ong's la fam al món empitjorant sempre els seus problemes i provocant que hagin de venir aqui per que allà estan arruinats?

Peró es clar, com que un ha comprat la llauna de sardines al súper aixó SÍ es legal, tot i les conseqüències que no expliquen les etiquetes de la llauna.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 25 de de 2010, 08:34:27 am »
Jo tinc clars els partits als que NO votaré.

A cap dels que quan volen fer una cosa agafen el telèfon per consultar a Madrid (PP, PSOE), ja que han de pensar en on governen, que és un territori que es diu Catalunya i on els que hi vivim els haurem votat esperant que governin per el bé nostre, no en les directrius de la direcció del partit. Tampoc votaré ni a IC-V, que han estat al govern tripartit i que han demostrat que els hi ha anat gran la gestió dels desastres (foc d'Horta, nevada) i que han acceptat carteres (Interior) incompatibles amb el seu savoir-faire, ni a Esquerra, que per a mi és incompatible ser independentista i governar amb un partit d'àmbit nacional i que té individus a les seves files que quan han volgut han insultat als que vivim a Catalunya sense rebre cap reprimenda.

Tampoc votaré a upd's ni c's, dos partits on diuen que no son nacionalistes i a la que poden els veus en una manifestació davant el consulat de Cuba enarbolant una estanquera. Tots els partits polítics ens menteixen, però aquests semblen ja ratllants a l'esquizofrènia.

Segurament tampoc votaré Convergència. Compartir llistes amb Unió, em reté a votar-los. No m'agrada que es barregi política amb altres coses (com la religió) com fa Unió. Per a mi és incompatible. 

Per descomptat a aquests del PxC, tampoc els votaré. Em vaig llegir el programa, i està buit de contingut social, de propostes econòmiques, buit de solucions en el tema de gestió de territori, aigua... És simplement un tio que vol aprofitar la conjuntura per a viure de la política. Per altre banda, aquest partit, se centra en una islamofòbia provocativa, i això atreurà tard o d'hora l'efecte contrari. La radicalització de musulmans que viuen a on governen, i tranquilament en un temps ens poden montar un 11-M (que més voldria Anglada per justificar-se). Per últim, em fa gràcia que se centri en la inmigració musulmana, quan hi han altres comunitats que es neguen a respectar coses d'aquí, començant per la llèngua.

Reagrupament, és com un meló per obrir. Primer vull veure el programa i desprès vull veure qui treballarà i en qué d'aquell partit. Per ara l'agafo amb pinces. Segurament al capdavant posin una cara coneguda (Laporta, Carretero), però l'important son els que piquen pedre en el dia a dia d'un partit.

Segurament faré com sempre. Durant la campanya electoral, buscaré informació dels partits petits, i el que tingui un programa més semblant a les meves idees, i al que crec que necessita la Generalitat per a millorar la vida dels que governen, serà el que rebi el meu vot.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #13 el: 25 de de 2010, 09:12:42 am »
Jo tinc clars els partits als que NO votaré.

A cap dels que quan volen fer una cosa agafen el telèfon per consultar a Madrid (PP, PSOE), ja que han de pensar en on governen, que és un territori que es diu Catalunya i on els que hi vivim els haurem votat esperant que governin per el bé nostre, no en les directrius de la direcció del partit. Tampoc votaré ni a IC-V, que han estat al govern tripartit i que han demostrat que els hi ha anat gran la gestió dels desastres (foc d'Horta, nevada) i que han acceptat carteres (Interior) incompatibles amb el seu savoir-faire, ni a Esquerra, que per a mi és incompatible ser independentista i governar amb un partit d'àmbit nacional i que té individus a les seves files que quan han volgut han insultat als que vivim a Catalunya sense rebre cap reprimenda.

Tampoc votaré a upd's ni c's, dos partits on diuen que no son nacionalistes i a la que poden els veus en una manifestació davant el consulat de Cuba enarbolant una estanquera. Tots els partits polítics ens menteixen, però aquests semblen ja ratllants a l'esquizofrènia.

Segurament tampoc votaré Convergència. Compartir llistes amb Unió, em reté a votar-los. No m'agrada que es barregi política amb altres coses (com la religió) com fa Unió. Per a mi és incompatible. 

Per descomptat a aquests del PxC, tampoc els votaré. Em vaig llegir el programa, i està buit de contingut social, de propostes econòmiques, buit de solucions en el tema de gestió de territori, aigua... És simplement un tio que vol aprofitar la conjuntura per a viure de la política. Per altre banda, aquest partit, se centra en una islamofòbia provocativa, i això atreurà tard o d'hora l'efecte contrari. La radicalització de musulmans que viuen a on governen, i tranquilament en un temps ens poden montar un 11-M (que més voldria Anglada per justificar-se). Per últim, em fa gràcia que se centri en la inmigració musulmana, quan hi han altres comunitats que es neguen a respectar coses d'aquí, començant per la llèngua.

Reagrupament, és com un meló per obrir. Primer vull veure el programa i desprès vull veure qui treballarà i en qué d'aquell partit. Per ara l'agafo amb pinces. Segurament al capdavant posin una cara coneguda (Laporta, Carretero), però l'important son els que piquen pedre en el dia a dia d'un partit.

Segurament faré com sempre. Durant la campanya electoral, buscaré informació dels partits petits, i el que tingui un programa més semblant a les meves idees, i al que crec que necessita la Generalitat per a millorar la vida dels que governen, serà el que rebi el meu vot.

Jo, realment faré bastant com el Birrero peró amb una excepció. Depenent de com vagin les coses durant el tram final, decidiré el vot.
Els vots possibles serien Reagrupament, on hi han ganes i un Laporta al que diaris esquerrans avui l'hi ténen por i el foten a parir (ex. el Triangle). No els votaria per temes d'independència, sinó de gestió.
L'altre és PxC com a vot de càstig, a veure si així aconseguim que els partits tradicionals es fotin les piles després de massa anys de bonança econòmica i en les arques de l'administració.
La darrera opció és votar en blanc o simplement no anar-hi, fastiguejat de que em prenguin el pél.

Crec fermament que si només anéssin a votar ells, amb més del 85% d'abstenció, riuríem molt veient-los xerrar.

Tema independència i això cada dia passo més. Cada cop crec més en la frase "Un patriota un id****".

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #14 el: 25 de de 2010, 09:47:27 am »
Ah, i

jmll ya m'explicaras a qui fotem pallises els de plataforma per catalunya,jo soc afiliat y no m'agrada que diguis que jo vaig por ahi foten pallises,perque per sort a dia de avui mai e tingut cap baralla ni e agredit a ningu!estas pixant com sempre fora de test,jo també podria dir que tots els votants de esquerra son terroristes pel simple fet de tenir membres de terra lliure o per haber negociat amb terroristes com la eta,veritat que si digues que son tots uns terroristes estaria pixant fora de test??pues tu la estas ***** igual dien aquestes tonteries de que fotem pallises y chorrades varies,si ataques a plataforma per catalunya ataca amb una miqueta mes de sentit,que demostres no tenirne gaire.
immigració la justa i necesaria per al pais,si fan falta 1000 llocs de treballs no es logic que en portin 5000 immigrants,ademes els immigrants sense papers no aporten res al pais,pero en canvi es beneficien de seguretat  social,escolarització per als seus fills etc etc... i tot aixo sense aportar economicament res al pais,despres anem al metge i a sobre tenim que fotre cua perque aquesta gent colpase el metge,es mes amb els 4000 millons que destinen al colectiu de immigrants,es podrein destinar per repatria a tots aquest xoriços que venen de fora a delinqui y a sobre ens costa diners mantenirlos a les presons.y que consti que no tota la immigració es dolenta,aixo ja ho se ,pero si fotesim fora del pais a tots aquest xoriços el pais aniria millor,tan pels catalans-españols com pels immigrants que venen a guanyarse la vida honradament.

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=698884&idseccio_PK=1021

mireu aquesta enquesta que es molt interesan.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #15 el: 25 de de 2010, 13:28:03 pm »
Ah, i

jmll ya m'explicaras a qui fotem pallises els de plataforma per catalunya,jo soc afiliat y no m'agrada que diguis que jo vaig por ahi foten pallises,perque per sort a dia de avui mai e tingut cap baralla ni e agredit a ningu!estas pixant com sempre fora de test,jo també podria dir que tots els votants de esquerra son terroristes pel simple fet de tenir membres de terra lliure o per haber negociat amb terroristes com la eta,veritat que si digues que son tots uns terroristes estaria pixant fora de test??pues tu la estas ***** igual dien aquestes tonteries de que fotem pallises y chorrades varies,si ataques a plataforma per catalunya ataca amb una miqueta mes de sentit,que demostres no tenirne gaire.
immigració la justa i necesaria per al pais,si fan falta 1000 llocs de treballs no es logic que en portin 5000 immigrants,ademes els immigrants sense papers no aporten res al pais,pero en canvi es beneficien de seguretat  social,escolarització per als seus fills etc etc... i tot aixo sense aportar economicament res al pais,despres anem al metge i a sobre tenim que fotre cua perque aquesta gent colpase el metge,es mes amb els 4000 millons que destinen al colectiu de immigrants,es podrein destinar per repatria a tots aquest xoriços que venen de fora a delinqui y a sobre ens costa diners mantenirlos a les presons.y que consti que no tota la immigració es dolenta,aixo ja ho se ,pero si fotesim fora del pais a tots aquest xoriços el pais aniria millor,tan pels catalans-españols com pels immigrants que venen a guanyarse la vida honradament.

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=698884&idseccio_PK=1021

Jo no voto esquerra. I sé perfectament el que dic, no pixo pas fora de test noi. PxC és unes sigles on darrere s'amaga una idologia feixista i això ho sap tothom, i si tu no ho saps només pot ser per què o et un feixista o perquè realment ets cec.
La demagogia barata de la immigració a mi no em val, els problemes que tenim aquí dels que tu dius, van molt més enllà del discurs que dieu els de PxC basat en la immigració al 100%. O sou uns racistes ( que ho sou) o sou molt curts de mires.

Per cert, els immigrants (amb papers o sense) són persones, éssers humans, i tenen dret a la sanitat com tu, com jo i com l'altre. La xorrada de que s'ha de fer cua a l'hospital no serveix, perquè si es volgués des de la generalitat o a qui li toqui els hospitals estarien molt millor. O si no vols fer cua, et pagues un hospital privat que segur que no hi ha immigrants.
« Darrera modificació: 25 de de 2010, 13:33:31 pm per JMLL »
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #16 el: 25 de de 2010, 14:31:46 pm »
Ah, i

immigració la justa i necesaria per al pais,si fan falta 1000 llocs de treballs no es logic que en portin 5000 immigrants,ademes els immigrants sense papers no aporten res al pais,pero en canvi es beneficien de seguretat  social,escolarització per als seus fills etc etc... i tot aixo sense aportar economicament res al pais,despres anem al metge i a sobre tenim que fotre cua perque aquesta gent colpase el metge,es mes amb els 4000 millons que destinen al colectiu de immigrants,es podrein destinar per repatria a tots aquest xoriços que venen de fora a delinqui y a sobre ens costa diners mantenirlos a les presons.y que consti que no tota la immigració es dolenta,aixo ja ho se ,pero si fotesim fora del pais a tots aquest xoriços el pais aniria millor,tan pels catalans-españols com pels immigrants que venen a guanyarse la vida honradament.

Jo no voto esquerra. I sé perfectament el que dic, no pixo pas fora de test noi. PxC és unes sigles on darrere s'amaga una idologia feixista i això ho sap tothom, i si tu no ho saps només pot ser per què o et un feixista o perquè realment ets cec.
La demagogia barata de la immigració a mi no em val, els problemes que tenim aquí dels que tu dius, van molt més enllà del discurs que dieu els de PxC basat en la immigració al 100%. O sou uns racistes ( que ho sou) o sou molt curts de mires.

Per cert, els immigrants (amb papers o sense) són persones, éssers humans, i tenen dret a la sanitat com tu, com jo i com l'altre. La xorrada de que s'ha de fer cua a l'hospital no serveix, perquè si es volgués des de la generalitat o a qui li toqui els hospitals estarien molt millor. O si no vols fer cua, et pagues un hospital privat que segur que no hi ha immigrants.

que tindra que veure en tenir una mentalitat feixista a fotre pallises com tu dius,tens fotos o videos on es demostra que van foten pallises??dons si no aportes fotos ni videos on es demostri el contrari,millor no diguis res,aixo si que es fer demagogia,es molt facil parlar darrera un ordinador com fas tu sense aportar cap prova i a sobre quedarte tan a gust,es nota que teniu nerviosisme de que democraticament treguem uns cuants diputats.i sobre que no votas esquerra mes igual,era per posar un exemple,tots els partits politics amaguen moltes coses pero sembla ser que ets curt de mires i no vols veure el que amaguen els altres partits.
Sembla ser que els inmigrants volen tenir drets,pero deures no els i donarem no?pagarem els catalans amb els nostres impostos millor,que sino encara ens diran que som racistes.
« Darrera modificació: 25 de de 2010, 22:38:39 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #17 el: 25 de de 2010, 14:33:42 pm »
Aquí ningú és racista   PERÒ L'ENQUESTA LA VA GUANYANT PxC!

Segons una enquesta fet per El Periódico de Catalunya un 24% de la població podria votar a un partit xenòfob.

Un 48 % de la població del catalans opinen que la inmigració pel país és dolenta un 33,8 és bona i un 3% NS/NC

Que opineu?
« Darrera modificació: 25 de de 2010, 14:38:42 pm per X-Men Aigua »
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #18 el: 25 de de 2010, 20:47:38 pm »

Segons una enquesta fet per El Periódico de Catalunya un 24% de la població podria votar a un partit xenòfob.

Un 48 % de la població del catalans opinen que la inmigració pel país és dolenta un 33,8 és bona i un 3% NS/NC

Que opineu?

Avui he parlat amb un nano de Jaén que ha vingut  a ajudar a la seva tieta que té un bar, ja que està de baixa.

Aprofitant l'atur ha vingut. Comenta que abans, les peonades de l'oliva estaven molt ben pagades i tothom hi volia anar. Ara, des que van a buscar gent a l'estranger, les paguen a 4€ l'hora en negre i ja no surt a compte anar-hi. Paradoxalment, surt a compte anar a França a fer la vinya.

Aquest noi em deia... i no seria millor que els que ens treuen les peonades anessin a França a fer vinya?

Comentava es cert que la culpa no és dels inmigrants, sinó del sistema. Peró és ben cert que en el fons aixó ho canvia o serà un polvorí. La frase final ha set: "suerte teneis los catalanes, que con PxC os canviaran muchas cosas. Siempre sois los primeros en todo. A ver cuando vienen a Andalucía que los voto ya".

Aixó és el que es pensa, aqui i allà. El racisme és una cosa fàcil, tant per part dels espanyols, com dels àrabs o els sudamericans. Cal evitar-ho, peró sense que ens prenin el pél.

Si volen vales per menjar que vagin a buscar teca, no alcohol. I menys anar a buscar el val amb un mercedes.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #19 el: 25 de de 2010, 23:23:40 pm »

Que opineu?

Opino que no cal ser gaire intel·ligent per a veure que la immigració descontrolada no porta enlloc. Això ho sabem tots els q vivim en ciutats grans i ens movem una miqueta per la via pública. És per això que els rsultats de les enquestes són aquests.

Ara bé, el que em fa més gracia és que ara tots parlem de sí vots de càstig que si vots a partits petits i llavors a la hora de la veritat tots acaben votant als partits de sempre.

Segueix guanyant PxC  en aqsta enquesta, Déu ni do la de lgent xenófoba ultra feixista que es mou per aquest fòrum, qui ho diria!!!