y prefieres a uno que apoye al islam? esa religión que dice en su libro sagrado como pegar a una mujer y no dejarle marcas? y no es que lo sepa por que anglada lo dijo en una entrevista, sinó que ya lo sabia de antes.
Uf, disculpa, però en això estàs confós. En l'Alcorà no diu res d'això, això va ser un llibre que va publicar un cafre radical islamista. Jo conec dos musulmans practicants, però respectuosos amb altres creences, i és un tema del que hem parlat algun cop i m'ho han aclarit tant ells com les seves parelles.
En tots els partits polítics, a la que toquen religió, la ******, ja que es radicalitzen. Mesquites? Esglésies? És el mateix, llocs de culte. El que s'ha de mirar és que no t'hi posin allà un radical que inciti als seus fidels a comportar-se com a rústics de la caverna. En aquest tema parlo amb coneixement de causa, ja que a la família del meu pare hi han bastants carlistes degut als nostres avantpassats i algun és un autèntic cafre integrista catòlic.
Particularment em sembla desencertat el plantejament que fa servir aquest partit, només centrant-se en els musulmans, ja que es basa en una discriminació per motius religiosos, clarament, quan precisament no és el col-lectiu immigrant que més problemes ha portat en la convivència.
També, al fil del que comentes, hi ha molt independentista que està fins als collons de que molts immigrants llatinoamericans (que no tots), passin absolutament ni tant sols d'entendre el català i votaran a l'Anglada aquest, i el votaran, simplement per el tema del control de les entrades al país, però evidentment no s'han llegit el seu programa a fons, si no, votarien altres opcions.