Autor Tema: jornada 31. mallorcab- ce sabadell  (Llegit 14990 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:jornada 31. mallorcab- ce sabadell
« Respondre #120 el: 30 de de 2010, 16:03:00 pm »
A mi m'agradaria felicitar als jugadors pel seu bon partit a Palma i per la seva entrega. Llàstima que molts cops sortim massa adormits al principi.

En quan al gol, la veritat és que per les imatges de televisió és gairebé impossible de saber si entra del tot o no, però a mi molt em sembla que la pilota no acaba entrant del tot. De totes maneres el problema ve d'abans quan en una jugada tant clara, Arnal no sap posar-la on l'ha de posar, tot i el bon partit que sembla que va fer el gironí.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #121 el: 30 de de 2010, 22:11:04 pm »
La que si va entrar sense cap mena de dubtes...després de veure tote les imatges va ser la pilota impulsada pel Joel a Irún...que ens hagués pogut donar la oportunitat de jugar aquesta temporada a 2 A.......

La de Mallorca  ???

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #122 el: 31 de de 2010, 10:57:25 am »
Respondre respecte al gol "fantasma".
 La impressió que jo vaig tenir al camp, em va agafar just a la zona del corner de la porteria on atacava el CE. Sabadell, és que la pilota entra, que el linier no te dubtes en el moment en que aixeca la bandera i corre cap el centre del camp, que estava ben col.locat, i que fins i tot aficionats del Mallorca que estaven en aquella zona van comentar i admetre que la pilota havia entrat.
No obstant, quan vaig tornar a la zona de la grada de general al centre del camp (on es trovaba la càmera de l'arlequinat), allà si que els comentaris eren de tenir seriosos dubtes i els aficionats del mallorca no estaven massa contents.
Tot i així, gol, ja tocava, que val un punt i que ens va permetre jugar per a intentar la victòria.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #123 el: 31 de de 2010, 18:19:41 pm »

El tema era que a Denia o Irún, no ens el donen válid......  Així es el mon del futbol :cool
« Darrera modificació: 31 de de 2010, 18:23:14 pm per mss »
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres