Autor Tema: Entrenament de forma?  (Llegit 1476 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Entrenament de forma?
« el: 07 de Abril de 2010, 23:21:48 pm »
No se com plantejar la pregunta... a veure si m'enteneu:

Sortim de la base que, en teoria, no tinc una gran necessitat de vendre, i per aquesta mateixa rao, podria permetre'm el luxe de no aumentar la 'categoria' de cada jugador ja que tinc una base de la que n'estic força content... la pregunta es... si ara estic entrenant 'creativitat', podria passar-me, durant aquestes 2 setmanes d'entre-lligues, a entrenar 'forma'? A hores d'ara, nomes tinc 3 jugadors dels teorics titulars amb forma '7', la resta son entre 6 i 5... la meva teoria es que si aconseguir aumentar-lis la forma a tots a entre 8 i 7, ja guanyaria moltes 'estrelles' en els partits...

Com ho veieu? Que en diuen els grans 'kahunas' d'aquesta teoria? Algu ho ha provat?

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
Entrenament de forma?
« Respondre #1 el: 08 de Abril de 2010, 14:30:13 pm »
No se com plantejar la pregunta... a veure si m'enteneu:

Sortim de la base que, en teoria, no tinc una gran necessitat de vendre, i per aquesta mateixa rao, podria permetre'm el luxe de no aumentar la 'categoria' de cada jugador ja que tinc una base de la que n'estic força content... la pregunta es... si ara estic entrenant 'creativitat', podria passar-me, durant aquestes 2 setmanes d'entre-lligues, a entrenar 'forma'? A hores d'ara, nomes tinc 3 jugadors dels teorics titulars amb forma '7', la resta son entre 6 i 5... la meva teoria es que si aconseguir aumentar-lis la forma a tots a entre 8 i 7, ja guanyaria moltes 'estrelles' en els partits...

Com ho veieu? Que en diuen els grans 'kahunas' d'aquesta teoria? Algu ho ha provat?

Power, a mi personalment l'entrenament de forma no m'agrada perquè he pogut comprovar que ''infla'' la forma, però el que si et recomanaria és que entrenis només un 5% durant pq et puja la forma i baixa la resistencia, seguint amb el teu entrenament normal. Això si, la setmana abans de jugar la canvies al tant per cent que tenies abans  :beer2 :beer2 :beer2 :beer2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Entrenament de forma?
« Respondre #2 el: 08 de Abril de 2010, 19:06:20 pm »
No és molt recomanable que els teus jugadors tinguin excés de forma, ja que a partir de notable, es lesionen amb més facilitat i es posen en forma horrible. L'ideal és que estiguin en acceptable/notable els teus titulars, i només en cas de tenir-los tots en insuficient, desprès si que faria una setmaneta amb forma per sobre del 30-40%.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Entrenament de forma?
« Respondre #3 el: 09 de Abril de 2010, 21:45:08 pm »
Mes dubtes...

Si finalment em decideixo i canvio d'entrenament, ja sigui forma, defensa o creativitat... perdo el que havia entrenat anteriorment? M'explico... entreno creativitat i tinc un jugador que m'ha pujat a 6.78. Si entreno un parell de setmanes defensa i despres torno a creativitat, haure perdut aquests 6.78?

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Entrenament de forma?
« Respondre #4 el: 09 de Abril de 2010, 21:53:39 pm »
Mes dubtes...

Si finalment em decideixo i canvio d'entrenament, ja sigui forma, defensa o creativitat... perdo el que havia entrenat anteriorment? M'explico... entreno creativitat i tinc un jugador que m'ha pujat a 6.78. Si entreno un parell de setmanes defensa i despres torno a creativitat, haure perdut aquests 6.78?

No :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Entrenament de forma?
« Respondre #5 el: 09 de Abril de 2010, 22:02:19 pm »
Es quedarà en el 6.78, i desprès podràs tornar a entrenar-lo. Això si, pensa que a partir dels 21 anys, taren més en pujar les seves qualitats.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...