Segurament Pradas serà cedit a un altre equip per a veure com ha evolucionat de la seva lesió i si pot tenir més projecció com a futbolista. No em sembla mala decisió, ja que després d'una lesió tant llarga, no se sap mai com pot recuperar-se física i anímicament un jugador.
Juvenal, segur que estarà al primer equip. De Morales i Joel, no n'estic tant segur, ja que es comenta que possiblement els han donat llibertat per a començar a buscar-se una sortida del club. Això si, estic convençut que si el club no troba un segon punta de garanties, Joel e quedarà. Morales, en canvi, té bastant cartell a Extremadura i s'està movent per allà, amb equips de Segona B i Tercera.
Compteu amb Fito com a jugador de la plantilla del primer equip. Ha convençut de les seves possibilitats a la secretaria tècnica i l'entrenador també pensa que pot ser un bon reforç per a la plantilla. En canvi Jordi Sanchez, seguirà al filial, però entrenarà amb el primer equip.
En el tema de porters, no espereu que vingui cap més. Ens quedarem amb De Navas i Oriol Torres per a defensar el nostre arc durant tota la temporada.