Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2010/11  (Llegit 121628 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
  • Gènere: Masculí
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2010/11
« Respondre #660 el: 13 de Agost de 2010, 19:37:14 pm »
El tema de Pedraza sortia directament de Cornellà... allà deuen estar desitjant de donar-li el passaport per alguna causa que no conec. No em sembla tant mal jugador com per que a aquestes alçades no tingui encara equip.

Aquest Isaac Cuenca, algú coneix dades d'ell?

Yo lo unico que conozco de Isaac Cuenca es este video de youtube  :Paletas:

http://www.youtube.com/watch?v=Iv_8LV52uVQ

Según dicen,es un jugador con muchíssima clase y velocidad,pero a la vez,muy chupón con la pelota,quiere hacerlo todo muy bonito.
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #661 el: 13 de Agost de 2010, 19:45:11 pm »
Jo tinc en els meus arxius això:

-Juan Isaac Cuenca López
27/04/1991 Reus
Mig ofensiu

01-02 Espanyol Aleví B
02-03 FC Barcelona Aleví A  (on va coincidir amb Crístian Tello)
03-04 FC Barcelona Infantil B
04-05 FC Barcelona Infantil A
05-06 Barri Santes Creus Cadet
06-07 Barri Santes Creus Cadet
07-08 Reus Juvenil A
08-09 Damm Juvenil A

Suposo que serà el nombrat Isaac Cuenca.  :mmmm
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #662 el: 13 de Agost de 2010, 20:37:48 pm »
no me gusta estos fichajes

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #663 el: 13 de Agost de 2010, 20:44:12 pm »
y a nosotros no nos gustas tu tio, largate de aki ya!!!!

isaac cuenca en un buen jugador, hiroshi deberian espavilar para atarlo
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #664 el: 13 de Agost de 2010, 20:58:20 pm »
Aqui teniu un video d'Isaac Cuenca, surt marcant-li un gol al Terrassa la temporada passada:

http://www.youtube.com/watch?v=xIq5Wayp3iU

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #665 el: 13 de Agost de 2010, 22:43:57 pm »
Tant de bo portem a Hiroshi, el Girona el va fitxar amb 17 anys, va fer mitja teporada a 2ªA, l'any passat va marcar 12 gols cedit al Saragossa B de 3ª... Em sembla un talent en potència, és jove i hi posarà ganes. A més, ja sabem el que són capaços de fer els japonesos (Oliver Aton, Mark Lenders, Els bessons Derrick... :icon_mrgreen: )
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #666 el: 14 de Agost de 2010, 11:56:10 am »
Hiroshi e Isaac, principales objetivos del Sabadell

El Girona quiere ceder al japonés y el Sabadell es una buena opción. El club vallesano ha pedido también la cesión del ariete blaugrana.

Hiroshi puede recalar en Sabadell
Toni Cerveró

A quince días para el arranque de la liga el Sabadell sigue disponiendo de dos fichas libres para completar la plantilla y Lluís Carreras no ha dudado en dar a conocer su particular ‘carta a los Reyes Magos’. El técnico arlequinado quiere reforzar el bloque actual con dos hombres de ataque, uno de los cuales podría actuar por banda. En este segundo perfil encaja la petición de cesión que el Sabadell ha hecho llegar al Barcelona para contar con los servicios del joven Isaac Cuenca. El jugador parece no entrar en los planes de Luis Enrique y eso le podría abrir las puertas para recalar en la Nova Creu Alta.

Por otro lado, está el tema del delantero centro y en este capítulo una de las opciones más claras a día de hoy es la del japonés del Girona, Ibusuki Hiroshi. Raül Agné y la secretaría técnica rojiblanca han dejado claro que no cuentan con él y quieren cederlo a un Segunda B. Sabadell sería una buena opción y el propio Carreras reconoce que “es un nombre que tenemos sobre la mesa porque cumple el perfil de lo que necesitamos. Un jugador con cualidades y un buen complemento para lo que tenemos en estos momentos”. Pero deja claro que “El Sabadell no puede pagar nada. Nosotros ofrecemos un buen club, con un buen estadio y una buena afición, pero cualquier operación que nos planteemos tiene que ser a coste cero”. Dos opciones que no hacen olvidar que sigue sin resolverse el futuro de Roberto Morales, jugador a quien el club abrió la puerta para que se buscara otro destino. El extremeño, de momento, sigue entrenándose con el resto de compañeros.

Carreras tampoco ha tenido ningún problema a la hora de desmentir algunos rumores que apuntaban al posible interés del Sabadell por Marc Pedraza, con quién el ‘míster’ arlequinado coincidió en Vitoria. “No es un nombre que yo haya sugerido. No se de donde ha surgido esa información pero, sinceramente, es una opción que no contemplamos”, indicó el técnico.

PD sería una buena noticia reforzar la delantera.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #667 el: 14 de Agost de 2010, 12:01:53 pm »
 :bandera
El problema es el de sempre fer un equip sense cales  :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #668 el: 14 de Agost de 2010, 12:18:18 pm »
:bandera
El problema es el de sempre fer un equip sense cales  :greedy:

Lamentablemente eso es verdad, hasta el punto que a día de hoy no tenemos sponsor, esperemos una vez comenzado el campeonato sigan intactas nuestras ilusiones y según avanzan las jornadas nuestras posibilidades se confirmen. Para ser un aspirante serio a los Play off con garantías de ascenso, sabemos que nos falta el gran proyecto, el cual es difícil cumplir sin las ayuda y apoyo de todo el entorno arlequinado, ¿comenzamos otra temporada más sin garantía de éxito? espero que no.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #669 el: 14 de Agost de 2010, 13:38:05 pm »
Hi ha un munt de vídeos del Isaac Cuenca pel youtube. No tinc ni idea si sap jugar en equip, ara bé, la técnica que té es simplement brutal.
The pride of Catalunya

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2102
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #670 el: 14 de Agost de 2010, 17:57:02 pm »
Ayer estaba leyendo el AS donde ponían que no contaban con Hiroshi y que querían cederlo a un 2a B y mira por dónde que a lo mejor lo tenemos jugando por aquí jeje

Respecto a Marc Pedraza, aunque ahora parece que ya es un poco a agua pasada, sé de buena tinta que le gustaría jugar en el Sabadell, aunque supongo que el tema económico tiene que ser un frenazo importante xP

A ver qué sale, pero para mí necesitamos como el comer a un delantero y a alguien de banda...

Por cierto, Rivaldo no juega en el Mallorca porque pide de cobrar 2 millones de euros. Yo creo que nosotros ajustando un poco las cuentas podríamos contratarlo ¿No? xD

!Salud!

Desconnectat Matamala

• Infantil
  • Missatges: 122
« Respondre #671 el: 14 de Agost de 2010, 18:22:00 pm »
Hiroshi ha marxat amb la selecció japonesa sub 19 i no torna fins el dia 24.O sigui que si va al Sabadell cedit no el tindreu gaire a punt per començar la lliga. http://www.gironafutbolclub.com/catala/news.asp?i1idnot=744&lang=0

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #672 el: 15 de Agost de 2010, 13:12:45 pm »
Que fa falta més jugadors d'atac d'acord, però d'aquí a dir que aquest any no farem res a falta de 38 jornades, em sembla una mica exagerat.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #673 el: 15 de Agost de 2010, 13:14:32 pm »
Que fa falta més jugadors d'atac d'acord, però d'aquí a dir que aquest any no farem res a falta de 38 jornades, em sembla una mica exagerat.

Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7191
« Respondre #674 el: 15 de Agost de 2010, 22:37:03 pm »
home, es que els resultats de la pre-temporada no em tornen optimista

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7191
« Respondre #675 el: 15 de Agost de 2010, 23:09:07 pm »

Ahir:
OLESA - SABADELL    0-0

Avui:
OLESA - TERRASSA    1-5

Els resultats de pretemporada no auguren res de bo. Em direu que vam guanyar 4-0 al Terrassa, peró aixó no ens assegura fer una bona temporada.
No som capaços de guanyar a equips que, per categoria, hauríem de guanyar de 2 o 3 gols.

No vull ser 'aguafiestas', peró aixó no pinta com cal.

Qualsevol equip de preferent fot les piles a un 2a/3a regional.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #676 el: 15 de Agost de 2010, 23:26:23 pm »

Ahir:
OLESA - SABADELL    0-0

Avui:
OLESA - TERRASSA    1-5

Els resultats de pretemporada no auguren res de bo. Em direu que vam guanyar 4-0 al Terrassa, peró aixó no ens assegura fer una bona temporada.
No som capaços de guanyar a equips que, per categoria, hauríem de guanyar de 2 o 3 gols.

Val, però els resultats que a mi em permetin fer un judici seran els de les 10 primres jornades de lliga, competició on realment ens interessa guanyar partits i que no tenen res a veure amb un sabadell-olesa d'un 14 d'agost en pretemporada. Que no per això hem de deixar de guanyar-lo, però crec que hem de jutjar quan veiem el funcionament de l'equip en competició oficial.
Al cap i a la fi, fa molts anys que les nostres pretemporades són de pena...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #677 el: 16 de Agost de 2010, 10:09:10 am »

Ahir:
OLESA - SABADELL    0-0

Avui:
OLESA - TERRASSA    1-5

Val, però els resultats que a mi em permetin fer un judici seran els de les 10 primres jornades de lliga, competició on realment ens interessa guanyar partits i que no tenen res a veure amb un sabadell-olesa d'un 14 d'agost en pretemporada. Que no per això hem de deixar de guanyar-lo, però crec que hem de jutjar quan veiem el funcionament de l'equip en competició oficial.
Al cap i a la fi, fa molts anys que les nostres pretemporades són de pena...

Jo també estic dacord amb tu, fins que no comenci la lliga i haguem fet 10 jornades, no es pot valorar res. Un amistós de pre-temporada és per "entrenar", per agafar minuts, per provar coses... hi ha gent que va a veure el sabadell-olesa esperant veure un bon espectacle de futbol, i això és obvi que no serà així. Aquests partits no tenen res a veure amb el que podem fer a la lliga.

Començar a dramatitzar en ""partits d'entrenament"" em sembla d'un pessimisme exagerat. Igualment que si guanyessim tots els amistosos 4-0 no voldria dir res i tampoc justificaria un optimisme exagerat. Deixem temps, i confiem una mica, aviam com va tot. Per saber com pinta la cosa, ha de començar la temporada.. si passen 10 jornades i no marquem, no juguem bé, etc... llavors que soni l'alarma, però ara no.

I dubto que hi hagi gent que es miri els resultats de pretemporada per decidir si es fa soci o no. Qui vulgui fer-se soci se'n farà igualment, independement de si guanyem al olesa o si no. I si els egarencs els guanyen, enhorabona per ells, però dubto que d'aquí se'n pugui treure cap conclusió que ens afecti.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #678 el: 16 de Agost de 2010, 12:57:29 pm »
Jo també soc dels que prefereixo que passin unes jornades per veure com evoluciona l'equip i veure que ens pot deparar aquest equip aquesta temporada, però també penso que la pretemporada serveix per veure les carències de l'equip, que per ara, a part de les carències lògiques del físic d'alguns, també està molt clar que quan Joaquín no està sobre el camp, no fem gairebé cap jugada de perill si no és a pilota aturada.

Com a positiu, s'ha de dir també, que s'hi veu més actitud en la majoria de jugadors sobre la gespa que la temporada passada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #679 el: 16 de Agost de 2010, 14:53:24 pm »
també està molt clar que quan Joaquín no està sobre el camp, no fem gairebé cap jugada de perill si no és a pilota aturada.

I amb Joaquin sobre el camp, com a Llagostera, tampoc es van crear oportunitats. No passa res perque és pretemporada, però que ningú oblidi que aquest davanter pot ser perfectament un bluff. Evidentment esperem que no, però hi ha tants exemple de jugadors que han vingut sent màxims golejadors als seus respectius equips............. i aquí no han acabat fent res, que és per això sobretot, que l'equip necessita una alternativa amb cara i ulls per al davanter centre.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es