Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2010/11  (Llegit 121476 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2010/11
« Respondre #460 el: 27 de Juny de 2010, 18:44:26 pm »

Pues jo crec que no ens cedirán a ningú, L´Espanyol B necesitará tots els seus efectius per pujar a Segona B i el Barça B seguirá amb la mateixa filosofía que fins ara de formar jugadors, ja sigui a segona A que a segona B, per lo tant, els que tenen clar que mai jugarán al primer equip i ja començen a tenir edat, els traspasarán i avui en día tots tenen molt bon cartell i fitxarán per equips de segona, primera o l´extranger, (exe: Botía, Espasandín, Rueda etc..)

segun Soteras del Espanyol B vendria uno seguro  :beer2 :beer2

Si, també va dir que la 09/10 faría un equip per pujar, que Ramon Moya sería el ferguson del Sabadell, i que el mitg centre que teníem l´any pasat era el millor de tota la segona B :w00t: amb un tal Castell :boig si ve algú, benvingut, pero molt segur no hi estic :xin-xin

tmb puede ser que acave viniendo uno que no juege ni en los juveniles del Espanyol y para eso preferiria que no viniera ninguno y buscarnos la vida por otro lado, opino que si acaba viniendo alguien del Espanyol B que sea de garantias  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #461 el: 27 de Juny de 2010, 19:46:01 pm »
Eso seguro, que los que vengan cedidos es porque no les interesa para el filial en la próxima liga, no nos va a venir ninguna joya de la corona.  Pero bueno podemos llevarnos una grata sorpresa porque como mínimo son gente que algo deben de tener cuando en vez de darles larga prefieren una cesión.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #462 el: 27 de Juny de 2010, 20:02:06 pm »
Cessió dels plumífers no en vull cap. Sincerament, que se la fiquin on vulguin. Una m**** de club que aquesta temporada ens està robant dues jugadores del femení, amb traïció, portant-les a provar sense avisar al CE Sabadell FC, i que afortunadament el nostre club ha trobat proves per a denunciar-los, d'ells no en vull cap favor.

De Pablos, aquell calb panxut que semblava més vell que jo, també havia de venir segons els plumífers, i ens va deixar tirats per un equip de Tercera.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #463 el: 27 de Juny de 2010, 20:24:56 pm »
birrero estic d'acord amb tu yo tb crec que sera un altre tema de pablos aquest añ pero tb tenim que ser una mica optimistes no yo crec a veure a mi si em donen un juvenil del barsa i un del español tb mels quedo vinga una abrazada deu
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #464 el: 27 de Juny de 2010, 21:26:25 pm »
birrero estic d'acord amb tu yo tb crec que sera un altre tema de pablos aquest añ pero tb tenim que ser una mica optimistes no yo crec a veure a mi si em donen un juvenil del barsa i un del español tb mels quedo vinga una abrazada deu

Del Barça no descartemos a Rubén Rochina,jugador que esta temporada a estado jugando con el Juvenil "A" y que esta temporada le estan buscando una cesión a un equipo de Segunda "B"  :ok
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #465 el: 28 de Juny de 2010, 08:28:05 am »

Del Barça no descartemos a Rubén Rochina,jugador que esta temporada a estado jugando con el Juvenil "A" y que esta temporada le estan buscando una cesión a un equipo de Segunda "B"  :ok

pues seria un buen fichaje

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #466 el: 28 de Juny de 2010, 10:39:21 am »
Raúl rodriguez de la grama, fitxat
www.cesabadell.cat

Per el que entenc el defensa i no el extrem dret. Ja sabeu que es diuen igual.
Havia llegit que s' anava al Espanyol B. Potser és la famosa cessió
« Darrera modificació: 28 de Juny de 2010, 10:53:33 am per hicks »

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #467 el: 28 de Juny de 2010, 12:05:04 pm »
bienvenido Raul, a ver si alguno de nuestros foreros que saben de estos jugadores nos dicen que tal es  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #468 el: 28 de Juny de 2010, 12:10:44 pm »
donc no és el defensa. A ràdio sabadell acaben de dir que han fitxat al interior dret provinent del eivissa ( que vé de la Grama). I a la web de sabadell. cat ho han cambiat i han posat al extrem dret i han tret lo del defensa de 22 anys que havien posat abans. Suposo que es debien confondre amb els noms i ara està bé (però té delicte tractant-se de la web del club, mentre no pasi com el Nandi...)

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #469 el: 28 de Juny de 2010, 13:03:42 pm »
Bueno,primero de todo,dar la bienvenida a Raúl Rodríguez.  :ok

Personalmente,ami este jugador,nunca me a acabado de convencer...nose si emos acertado fichandole o no,viendo que en el mercado hay bastante jugadores libres..nose que opinar,en todo caso,quiero darle un voto de confianza y ojalá me tenga que comer mis palabras...pero nose yo...vamos haber que tal sale...  :)

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #470 el: 28 de Juny de 2010, 13:54:27 pm »
Raúl rodriguez de la grama, fitxat
www.cesabadell.cat

Per el que entenc el defensa i no el extrem dret. Ja sabeu que es diuen igual.
Havia llegit que s' anava al Espanyol B. Potser és la famosa cessió

A mi no m'extranyaria gens que l'Espanyol hagi fitxat aquest home i ara ens el cedeixi...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #471 el: 28 de Juny de 2010, 16:19:52 pm »
Espero que tinguin clar que aquest home és l'extrem, i no el central, però tenia entès que era el fitxatge dels periquitos.  :mmmm

Igualment m'ha arribat el rumor de que estan encara negociant amb un central de categoria, i que si el fitxem, podem estar bastant tranquils amb la parella que farà amb Agustín.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #472 el: 28 de Juny de 2010, 16:42:55 pm »
i davanter centre nomes joaquin i algun sub 23, jo crec que mes que mai necesitem recuperar al joel, dom-li una oportunitat, cuants jugadors d'altres equips an estat descartats shan quedat als seus equips i shan reivindicat, som-hi joel!!! :happy2: :happy2: :happy2:
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #473 el: 28 de Juny de 2010, 16:59:32 pm »
Espero que tinguin clar que aquest home és l'extrem, i no el central, però tenia entès que era el fitxatge dels periquitos.  :mmmm

Igualment m'ha arribat el rumor de que estan encara negociant amb un central de categoria, i que si el fitxem, podem estar bastant tranquils amb la parella que farà amb Agustín.

Vaja, és que tot i que RS explica que la contractació d'un central no és tema prioritari per la secretaria tècnica, aquí ningú és ruc, i TOTHOM sap que a més de Pagès i Agustín, com a mínim (mínim) falta un altre jugador important que actui al centre de la defensa. Que Alex Ruiz i Toni Lao en situacions d'autèntica emergència hagin de jugar en aquest lloc, podria entendre-ho però el que és de domini públic és que falta reforçar aquesta posició i és tota una evidència tan, seguramen tan gran com que la temporada passada no teniem ben cobrts els laterals.

En quan a Raúl Rodríguez a mi no em convenç gens, però esperem que amb més espais dels que podia gaudir l'any passat a la Grama, demostri el perque del seu fitxatge.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #474 el: 28 de Juny de 2010, 18:49:25 pm »
i davanter centre nomes joaquin i algun sub 23, jo crec que mes que mai necesitem recuperar al joel, dom-li una oportunitat, cuants jugadors d'altres equips an estat descartats shan quedat als seus equips i shan reivindicat, som-hi joel!!! :happy2: :happy2: :happy2:

Jo a Joel també me'l quedaria si no troba destí. És un bon davanter centre (si li acompanya el mitja punta, clar), i a més, ja té pràctica en jugar com a extrem per si cal en algun partit. També és un tio lluitador que es deixa la pell per cada pilota.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #475 el: 28 de Juny de 2010, 18:57:39 pm »

Jo a Joel també me'l quedaria si no troba destí. És un bon davanter centre (si li acompanya el mitja punta, clar), i a més, ja té pràctica en jugar com a extrem per si cal en algun partit. També és un tio lluitador que es deixa la pell per cada pilota.
Opino el mateix, parlem de que ens falta, a part dels cedits, un central y un extrem, però és que davantar tenim 1! (al menys contrastat en la categoria, la resta són joves per anar entrant de mica en mica) i si no hi ha res al mercat, doncs ens quedem al Joel!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #476 el: 29 de Juny de 2010, 11:02:47 am »
Si no se ficha ningún otor central da la sensación que Toni Lao jugará la mayoría de partidos de central con Agustín, y que los laterales volveran a ser Chapi y Bermudo....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #477 el: 29 de Juny de 2010, 13:00:36 pm »
Pedro de la Gramenet, ja està fitxat... per l'Sporting Maonès. Per tant, un rumor menys.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #478 el: 29 de Juny de 2010, 20:29:29 pm »
Veig que Soteras continua dient que ara ja mana l'economia (que ho trobo bé) i que el central podria arribar en forma de cedit per part de Barça o Espanyol. Per cert, espero que el cedit del Barça At. no sigui el central Iván Benítez...... Necessitem un jugador consolidat i experimentat per aquest lloc.

Amb només Agustín com a central titular i veient les dues últimes temporades de Pagès....... em semblaria subrealista i una temeritat no fitxar un central de garanties per ocupar una plaça tan CRUCIAL dins l'equip.

De 4 centrals........... hem passat a tenir-ne 2 .......... tot i que esperem que només sigui de moment.
« Darrera modificació: 29 de Juny de 2010, 21:53:25 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #479 el: 29 de Juny de 2010, 20:35:08 pm »
De 4 centrals........... hem passat a tenir-ne 2 .......... tot i que esperem que només sigui de moment.

Jo diria 1 i mig, amb tots els respectes. I jo segueixo dient que falta un altre davanter de garanties, sino ens quedem a Joel.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell