Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2010/11  (Llegit 121285 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2010/11
« Respondre #840 el: 28 de Agost de 2010, 22:03:40 pm »
Venga hombre, pensemos un poco. Con el temporadón que hizo el año pasado de verdad creéis que algun ekipo le va a pagar lo mismo que le pagabamos akí? xDD No nos engañemos, si no se va es pq no le pagan lo mismo!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #841 el: 28 de Agost de 2010, 22:21:47 pm »
Adrián Carmona al final ha fichado por el AC Milán y jugara en el equipo filial.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #842 el: 28 de Agost de 2010, 22:22:04 pm »
Sembla ser que tal com informa el Diari de Sabadell d'avui a Roberto Morales se li farà la proposta de pagar-li la totalitat del contracte amb la condició de que abandoni el Club....i així s'evitaran mals rotllos. Si això és realment així a mi no em sembla malament....I a vosaltres?

A mi sí.  Si es paga un contracte és per aprofitar-lo quan es necessiti, encara que fos en Copa Federació per posar un exemple....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #843 el: 28 de Agost de 2010, 22:47:53 pm »
y al aver 22 fichas echas ya no se pueden hacer mas?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #844 el: 28 de Agost de 2010, 23:02:06 pm »
Me parece fatal pagarle la totalidad del contrato y que se marche, para que la semana que viene esté jugando en otro equipo.
Veo lógico que el Sabadell le abone la diferencia de sueldo de su nuevo equipo, caso que fuera inferior , pero nunca la totalidad, para eso le hacemos la ficha. Se que tenemos 22 fichas, pero seguro que a Aitor u Oriol le explican que por esta problemática le haran ficha amateur y seguro que no se oponen.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #845 el: 28 de Agost de 2010, 23:03:58 pm »
Desprès d'arrastrarse per la gespa la passada temporada en cap equip le haguéssin donat ni la meitat que lo que donem ací. A sobre ací sap que som seriosos pagant. Un club que lo va traure de tercera, i que ha tingut paciència amb ell, i així mos ha tractat. Suposo que le pagaran per fotre'l fora i que no fote mala maror al vestuari, però que s'ho repensi, ja que estes coses en el futbol actual tenen les seves conseqüències.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #846 el: 29 de Agost de 2010, 13:37:12 pm »
em sap greu, però com molts dieu ja l'any passat va donar pena. Si es veritat que li pagan tota la fitxa, jo el fari entrenar a altres hores i ajudant del cuco o ajudant de qualsevol equip de les categories inferiors, si cobra que treballi.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #847 el: 29 de Agost de 2010, 23:39:22 pm »
em sap greu, però com molts dieu ja l'any passat va donar pena. Si es veritat que li pagan tota la fitxa, jo el fari entrenar a altres hores i ajudant del cuco o ajudant de qualsevol equip de les categories inferiors, si cobra que treballi.
Completament d'acord amb tu.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #848 el: 03 de Setembre de 2010, 12:16:50 pm »
L'altre dia veient el partit de pretemporada entre el FC.SANTQUIRZE i el SABADELL NORD, vaig veure un jugador al equip vallesà que despuntava per sobre de tots d'una forma exagerada, el "9" del SABADELL NORD va fer el que va vuler i més sobre el terreny de joc. Em vaig informar per aquell jugador, i em van dir que en temporades anteriors va estar jugant al RM. Castilla i al Mallorca "B", i que aquest any va rebre una oferta del Alcorcón per jugar a Segona A, pero el que li oferien era una misèria.
S'hauria de seguir aquest jugador, pernso que seria un molt bon reforç, futbolisticament i economicament parlant!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #849 el: 03 de Setembre de 2010, 12:32:04 pm »
L'altre dia veient el partit de pretemporada entre el FC.SANTQUIRZE i el SABADELL NORD, vaig veure un jugador al equip vallesà que despuntava per sobre de tots d'una forma exagerada, el "9" del SABADELL NORD va fer el que va vuler i més sobre el terreny de joc. Em vaig informar per aquell jugador, i em van dir que en temporades anteriors va estar jugant al RM. Castilla i al Mallorca "B", i que aquest any va rebre una oferta del Alcorcón per jugar a Segona A, pero el que li oferien era una misèria.
S'hauria de seguir aquest jugador, pernso que seria un molt bon reforç, futbolisticament i economicament parlant!

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Y como le ofrecían una miseria ha preferido jugar en Primera Regional...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

• Juvenil
« Respondre #850 el: 03 de Setembre de 2010, 12:42:22 pm »
Con lo que le ofrecian no le daba ni para un piso en madrid! Ha preferido quedarse en el quipo de su barrio con sus amigos.
Si no lo cres puedes ir tu mismo a ver un partido del Sabadell Nord i ya me comentaras el que

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #851 el: 03 de Setembre de 2010, 13:17:00 pm »
Como se llama?
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

• Juvenil
« Respondre #852 el: 03 de Setembre de 2010, 13:31:32 pm »
ara no t'ho se dir, pero porta el numero 9, dema maxim us donu el nom

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #853 el: 04 de Setembre de 2010, 15:37:59 pm »
YO sigo apostando por MARC CASAS,jugador del palamos i la temporada pasada maximo goleador de la liga juvenil division de honor,junto con  ROCHINA.No se quedo en el Girona porque raul agne quiere gente consolidada pa ra segunda A.Es un fichaje que seria una autentica ganga con 18 años solo.Metera este año 25 goles en tercera este año,el domingo pasado ya metio el 0-1 del palamos al llagostera.Espectac ular el gol,

Xandri

• Visitant
« Respondre #854 el: 13 de Setembre de 2010, 20:59:58 pm »
No sabia on colocar-ho...:

"Cal recordar que tant Cuenca com Hiroshi -també Juanjo Ciércoles- han arribat a Sabadell en qualitat de cedits i això podria provocar que els seus clubs de procedència els vulguin recuperar en qualsevol moment. Segons ha pogut saber Ràdio Sabadell 94.6, l'acord entre el CE Sabadell i els clubs d'origen, en aquest cas FC Barcelona i Girona FC, obre aquesta possibilitat, però des del club que presideix Joan Soteras es confia que, en cas de marxar en el 'mercat d'hivern', només ho facin per acabar jugant a Segona A amb els seus clubs i mai en cap tercera opció."

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.

Espero que no marxin a mitja temporada...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #855 el: 13 de Setembre de 2010, 21:11:41 pm »
No sabia on colocar-ho...:

"Cal recordar que tant Cuenca com Hiroshi -també Juanjo Ciércoles- han arribat a Sabadell en qualitat de cedits i això podria provocar que els seus clubs de procedència els vulguin recuperar en qualsevol moment. Segons ha pogut saber Ràdio Sabadell 94.6, l'acord entre el CE Sabadell i els clubs d'origen, en aquest cas FC Barcelona i Girona FC, obre aquesta possibilitat, però des del club que presideix Joan Soteras es confia que, en cas de marxar en el 'mercat d'hivern', només ho facin per acabar jugant a Segona A amb els seus clubs i mai en cap tercera opció."

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.

Espero que no marxin a mitja temporada...

Doncs si ho fan massa be aquesta primera volta pot haver-hi algu que hi fiqui l'ull, :mmmm potser que esperin a la segona volta :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡