Autor Tema: El sr Garcia Llamas es despatxa a gust  (Llegit 7952 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
El sr Garcia Llamas es despatxa a gust
« el: 01 de Abril de 2010, 08:31:25 am »
 :scut
Doncs si el Sr Garcia Llamas a unes declaracions al Diari Sabadell a trencat el seu silenci desprès d'un any de la seva destitució
"Me senti Traicionado y humillado"
Entre Soteras y Moya me cortaron la cabeza
Tras el cese sufrí una crisis de ansiedad y estuve ingresado.
Argumentaron que querian profesionalizar el cargo y no han hecho nada de esto

Aquestas son algunes perles que publica el diari
També diu que el Moya no el volia i també diu que el Moya veia problemes on no ni havia.
en fi si compreu el diari podreu llegir-ho ja que aquest diari potser es l'unic que no te una web per poder posar un enllaç o copiar l'escrit
 :plora
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:El sr Garcia Llamas es despatxa a gust
« Respondre #1 el: 01 de Abril de 2010, 09:29:52 am »
Era de llibre que tard o d'hora aquest home digués quelcom.

Almenys s'han esperat a que estem aquesta temporada salvats, per a treure aquest tema a la llum. La llàstima és que Llamas ja feia dies que anava dient que el dia que obrís la boca obriria la caixa de trons, i per això ja no sorprenen les seves declaracions.

Traicionat? Tothom quan el fan fora d'un càrrec s'hi pot sentir. Humiliat? Aquest home va rebre un correcte tracte, ja que el van deixar fins a final de temporada anar a la llotja, i seguir pulul-lant per el club.

Diu que entre Soteras i Moya li varen tallar el cap... Evidentment Soteras és el president i és qui decideix. Moya estava en una bona posició en aquell moment i deuria suggerir alguna cosa al president, que és qui decideix. Igualment hi ha la llegenda negre que diu que aquest home el van liquidar per temes d'imatge respecte al club. Com no en tinc proves, no puc opinar d'això, però la imatge d'ell no era la que m'agrada per als irigents del meu club.

Sobre el tema crisi d'ansietat, desitjo que s'hagi recuperat satisfactoriament. A més, li recomano que vigili, que son enfermetats que mai se sap quan poden rebrotar i que es cuidi.

I sobre professionalitzar el càrrec... Benavente no és un professional?  :o

en fi si compreu el diari podreu llegir-ho ja que aquest diari potser es l'unic que no te una web per poder posar un enllaç o copiar l'escrit
 :plora

:happy2: Panda d'aldeans. Si fins i tot els setmanaris de poble els pengen ja per internet.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #2 el: 01 de Abril de 2010, 10:05:19 am »
Lo que me ha sorprendido más es cuando habla del fichaje de Sergio Iglesias. Dice que Soteras y Moya estuvieron a punto de llegar a las manos. Y digo yo, si Soteras no lo quería (y acabó viniendo) y es el presidente, este hombre no pinta nada en el club.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #3 el: 01 de Abril de 2010, 10:13:01 am »
Lo que me ha sorprendido más es cuando habla del fichaje de Sergio Iglesias. Dice que Soteras y Moya estuvieron a punto de llegar a las manos. Y digo yo, si Soteras no lo quería (y acabó viniendo) y es el presidente, este hombre no pinta nada en el club.
En teoria l'entrenador es el que ha de decidir quins jugadors vol o no vol i el President si els pot o no pot pagar-lo  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

• President
« Respondre #4 el: 01 de Abril de 2010, 10:29:33 am »
En teoria l'entrenador es el que ha de decidir quins jugadors vol o no vol i el President si els pot o no pot pagar-lo  :mmmm

Si, en eso estoy de acuerdo. Pero si un presidente está en contra de esa decisión, tanto como para llegar a las manos, y luego no le hacen caso...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #5 el: 01 de Abril de 2010, 10:33:09 am »

Si, en eso estoy de acuerdo. Pero si un presidente está en contra de esa decisión, tanto como para llegar a las manos, y luego no le hacen caso...
El president es el que li ha de dir al entrenador no tinc pasta per comprar si vols el que hi ha segueix i si no plega.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 01 de Abril de 2010, 13:31:29 pm »
El moment que es va decidir fer fora a Garcia Llamas no era el més indicat, sens dubte i per mi va ser una irresponsabilitat greu de la directiva. Era un moment que anava tot bé............ i ells van prendre una decisió al mes d'abril quan s'hauria d'haver ajornat fins al juny.

Me n'alegro que si va tenir un episodi de malaltia, l'hagi pogut superar satisfactòriament i espero que ja estigui totalment recuperat.

Estic d'acord amb ell quan diu que no s'ha professionalitzat l'àrea on ell estava i que una de les raons per fer-lo fora va ser aquesta.
A mi em sembla que no s'ha avançat suficient i encara tenim una estructura, més d'un equip d'amics, que no pas la d'un club que vulgui professionalitzar-se. Encara que entenc que implantar una secretaria tècnica amb cara i ulls costa diners.

Espero que a Garcia Llamas li vagi tot molt bé i esperem també que Benavente s'hi esforci al màxim i tingui tota la sort del món  :ok  La seva sort, serà la nostra.
Està clar que si tornem a no donar la talla amb els fitxatges, ell hauria de seguir el mateix camí que Garcia Llamas el proper mes de juny.....
« Darrera modificació: 01 de Abril de 2010, 13:40:01 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #7 el: 01 de Abril de 2010, 13:38:46 pm »
Soc fora de Sabadell, algun pot usar les noves tecnologies i escanejar la pag del diari i penjarla???????

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #8 el: 01 de Abril de 2010, 13:44:24 pm »
El moment que es va decidir fer fora a Garcia Llamas no era el més indicat, sens dubte i per mi va ser una irresponsabilitat greu de la directiva. Era un moment que anava tot bé............ i ells van prendre una decisió al mes d'abril quan s'hauria d'haver ajornat fins al juny.

Me n'alegro que si va tenir un episodi de malaltia, l'hagi pogut superar satisfactòriament i espero que ja estigui totalment recuperat.

Estic d'acord amb ell quan diu que no s'ha professionalitzat l'àrea on ell estava i que una de les raons per fer-lo fora va ser aquesta.
A mi em sembla que no s'ha avançat suficient i encara tenim una estructura, més d'un equip d'amics, que no pas la d'un club que vulgui professionalitzar-se. Encara que entenc que implantar una secretaria tècnica amb cara i ulls costa diners.

Espero que a Garcia Llamas li vagi tot molt bé i esperem també que Benavente s'hi esforci al màxim i tingui tota la sort del món  :ok  La seva sort, serà la nostra.
Està clar que si tornem a no donar la talla amb els fitxatges, ell hauria de seguir el mateix camí que Garcia Llamas el proper mes de juny.....
ç

Dius molt be, una de les raons (en plural) jo crec que no les sabem totes........i pot.ser les mes importants.Esperem que el President aclari els temes.....

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #9 el: 01 de Abril de 2010, 16:14:35 pm »
Ja sé que és ventatgista dir que des que Garcia Llamas va ser cessat han passat els resultats esportius més negatius en molt de temps (6 últimes jornades de la temporada passada sense guanyar, no guanyar a casa en el Playoff, perdre contra bandes a casa i fora aquesta temporada...).

Alguna cosa haurà fet bé quan les coses funcionaven??? Jo diria que sí i sense dubte. A veure a on ens porten els vividors que hi ha ara a l'àrea esportiva. A qui farà cas aquesta vegada el ******* Soteras alias "Montilla".
Honor al Sabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #10 el: 01 de Abril de 2010, 18:29:29 pm »
te tota la rao del mon el llamas a salvat a l'equip i  a fet be la seva feina, el moya es un dixtador, sha varallat amb molts jugadors i nomes fitxava  amiguets seus
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 05 de Abril de 2010, 21:14:35 pm »
Per cert, en aquesta entrevista Garcia Llamas parla que va veure reunions estranyes entre el president i un periodista de Barcelona......

Per curiositat..... però algú sap de quin periodista podria tractar-se ??
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 06 de Abril de 2010, 11:30:06 am »
Xavi Andreu?

És l'únic que m'encaixa una mica en aquesta definició.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #13 el: 06 de Abril de 2010, 13:48:02 pm »

No perdeu gaire el temps amb el 'afer Llamas'. No val la pena, en serio.

• President
« Respondre #14 el: 07 de Abril de 2010, 13:08:15 pm »
Doncs avui Joan Soteras havia citat a la premsa, a les 11h. a l'estadi, per respondre a Garcia Llamas. Personalment estic en contra perquè comencem en creuament de declaracions això pot acabar molt malament. Esperarem a saber que ha dit el president.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 07 de Abril de 2010, 14:20:15 pm »
Lamentablement ja som notícia per treure la roba bruta a airejar-se. Crec que per ficar més llenya al foc, Soteras es podia haver estalviat aquesta roda de premsa i no ficar-hi més cullerada. Amb una explicació en una reunió de penyes, aniríem tant contents tots i la cosa no oloraria tant.

Això si, bons menjars es debien fotre entre 4 persones per 600€  :w00t: I sobre el tema Arroyos, crec que va ser una nova ànsia de protagonisme d'aquest home, que em sembla que en el club últimament no pinta ni que li regalin un edding 800. A partir de determinada edat, la gent gran son un pou de sabiduria però a vegades tenen dèries incomprensibles.

Extret de www.radiosabadell.f m:
Joan Soteras: "García Llamas va ser cessat per una nota de despeses que encara no s'ha pogut justificar"

Sergi Garcés / S'esperava la resposta del president del Centre d'Esports Sabadell, Joan Soteras a les acusacions que fa una setmana li va llençar l'ex secretari tècnic del club Paco García Llamas i el cert és que no decebut. Soteras -amb les idees clares- ha anat aclarint punt per punt les paraules de García Llamas i ha estat directe. "Diu que va tenir problemes amb la liquidació i té raó, però s'ha d'explicar que tots els problemes arrenquen amb una nota de despeses, no petita precisament, que encara avui, un any després, no s'ha pogut justificar. En aquell moment, els responsables de la comissió econòmica em van dir que no hi havia cap més sortida que la destitució". Sempre segons Soteras, "fins i tot va haver un cara a cara entre aquest senyor -García Llamas- i el seu vicepresident directe -Miquel Arroyos-, i va ser el vicepresident qui va deixar clar que havia de ser l'ex secretari tècnic qui justifiqués la nota". Preguntat si la famosa nota podria tractar-se d'una comissió per fitxatges, Soteras ha respost: "Sí, és una nota d'aquest estil".  

S'ha parlat de dinars de 600 euros entre quatre persones per tancar un fitxatge i ha indicat que "si García Llamas s'atribueix l'encert d'alguns fitxatges també hauria de dir que totes aquestes incorporacions les va marcar l'assessor extern que tenia el club, el senyor Sergio Morgado. Ell era qui li deia a qui s'havia de fitxar i a qui no". També ha sortit el tema dels sous. "Assegura que cobrava poc. Segurament. Però és el sou que un club com el CE Sabadell es pot permetre. És més, és el mateix sou que està cobrant la persona que ara ocupa el seu càrrec -Manel Benavente-. A més, se li cobrien les despeses i disposava d'un telèfon del club". Amb el 'tema Benavente' sobre la taula, el president ha aprofitat per defensar l'actual secretari tècnic. "Es diu que només està aquí per posar el carnet, i això és una falta de respecte. Entre d'altres raons perquè quan Benavente va fitxar hi havia un entrenador amb carnet, per tant, no hi ha cap raó per pensar això".

Passatge a Sant Andreu
Una altra de les afirmacions de García Llamas a l'entrevista concedida a Diari Sabadell va ser que entre Soteras i Ramon Moya -ex entrenador- li havien 'tallat el cap'. El president arlequinat també ha respost. "Soteras segur que li va 'tallar el cap' perquè per això sóc el president. Però Moya no crec. Si que em consta que l'ex entrenador estava dolgut amb ell perquè li va arribar que la setmana abans d'anar a jugar al camp del UE Sant Andreu, quan la situació de l'equip era tan complicada, García Llamas es va reunir amb un treballador del club i li va oferir ser el seu segon si ell acabava agafant l'equip en cas de derrota. Per sort vam guanyar, però, segurament, Moya allò no ho va perdonar", ha indicat.  

Capítol: Miquel Arroyos  
De tota manera, Soteras ha deixat clar que la decisió de fer fora García Llamas no va ser exclusivament seva. "Com he dit, vam tenir el tema de la nota no justificada i em vaig reunir amb els tres vicepresidents del club (López Oliver, Arroyos i Sellarés) i en deu minuts i per unanimitat ho vam tenir tots clar", ha assegurat Soteras. En aquest sentit, al president el va sorprendre que "Miquel Arroyos digués fa uns mesos que no havia entès la destitució de l'ex secretari tècnic. Entre d'altres raons -ha dit- perquè ell va ser a la reunió i en cap moment va tenir paraules de suport a la figura de García Llamas". Malgrat aquesta afirmació, Soteras ha desmentit -com va apuntar García Llamas- que el seu veritable objectiu fos Arroyos. "Els que em coneixen saben que si hagués anat a per Arroyos, avui no seria aquí. Per tant, si continua al club és, en primer lloc, perquè ell vol seguir i, en segon lloc, perquè no tinc res en contra seva". Amb aquesta contundència ha tancat Joan Soteras la seva exposició, indicant també que espera que el tema es tanqui de manera definitiva "com ho vam acordar amb García Llamas el dia que vam liquidar-li el contracte". Caldrà veure, però si l'ex treballador del CE Sabadell és de la mateixa opinió.
« Darrera modificació: 07 de Abril de 2010, 14:30:04 pm per birrero »

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #16 el: 07 de Abril de 2010, 14:47:03 pm »
Doncs hi ha un parell d'afirmacions del Soteras que no em quadren gaire.  :mmmm

Fa entendre que la decissió de fer-lo fora ha sigut la nota de despesa no justificada, i què voleu que us digui, és una excusa molt barata i bastant poc creible tenint en compte la feina que ha aportat el Llamas al Club (el temps li dóna la raó, tant com a entrenador com a secretari tècnic ha estat millor que els seus predecessors). I llògicament, no dirà el que cobra realment el secretari tècnic amb carnet.
Per cert, algú se'n va anar de la boca perquè s'enterés el Moya que Llamas havia ofert a algú ser el seu segon entrenador per substituïr al Moya. A mí em sembla increïble que un tiu Arlequinat que pensi en el bé del Club i tingui la valentia de proposar-se com a recanvi d'entrenador, acabi despatxat i sortint per la porta del darrere. Així va aquest club...
Honor al Sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #17 el: 07 de Abril de 2010, 15:35:58 pm »
Doncs hi ha un parell d'afirmacions del Soteras que no em quadren gaire.  :mmmm

Fa entendre que la decissió de fer-lo fora ha sigut la nota de despesa no justificada, i què voleu que us digui, és una excusa molt barata i bastant poc creible tenint en compte la feina que ha aportat el Llamas al Club (el temps li dóna la raó, tant com a entrenador com a secretari tècnic ha estat millor que els seus predecessors). I llògicament, no dirà el que cobra realment el secretari tècnic amb carnet.
Per cert, algú se'n va anar de la boca perquè s'enterés el Moya que Llamas havia ofert a algú ser el seu segon entrenador per substituïr al Moya. A mí em sembla increïble que un tiu Arlequinat que pensi en el bé del Club i tingui la valentia de proposar-se com a recanvi d'entrenador, acabi despatxat i sortint per la porta del darrere. Així va aquest club...

Bien dices del reconocimiento al Llamas en su trayectoria dentro del CE Sabadell FC, en sus diferentes etapas ha habido cosas muy buenas y no tan buenas pero creo que su balance es positivo, hay que recordar que la última vez que subimos a 1ª división él trabajaba sin mucho protagonismo para conseguir el ascenso.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

• President
« Respondre #18 el: 07 de Abril de 2010, 16:36:58 pm »
Esto es lo que me temía yo, cruce de declaraciones. Cada vez estoy más convencido que este club necesita un cambio de directivos urgentes. Gente joven, sin ninguna relación con el pasado.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #19 el: 07 de Abril de 2010, 17:44:46 pm »
Esto es lo que me temía yo, cruce de declaraciones. Cada vez estoy más convencido que este club necesita un cambio de directivos urgentes. Gente joven, sin ninguna relación con el pasado.
Estic bastant d´acord amb aquesta afirmació,necessitem sang nova dintre de la directiva. :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...