Enquesta

TRIEU LES OPCIONS,(ben pensat, no es tan fácil)

HAN ACABAT EL CICLE
9 (16.7%)
MANTENIR ACABAREM PUJAN A 2A
8 (14.8%)
RENOVARLA PARCIALMENT AMB GENT AMB CARISME
20 (37%)
NOU PRESIDENT I SANG NOVA
7 (13%)
TAN EM FOT SEGUIRA IGUAL TOT
6 (11.1%)
VENDRE EL CLUB A GENT FORANEA I SOMNIA ASCENSOS,
4 (7.4%)

Total de vots: 39

Votació tancada: 24 de Abril de 2010, 02:13:25 am

Autor Tema: TEST SOBRE LA JUNTA DIRECTIVA  (Llegit 1195 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
TEST SOBRE LA JUNTA DIRECTIVA
« el: 25 de de 2010, 01:13:25 am »
Be, la tranquilitat esportiva em permet posar l'enquesta, sense malentesos.....

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re:TEST SOBRE LA JUNTA DIRECTIVA
« Respondre #1 el: 25 de de 2010, 17:37:16 pm »
Crec que la 2, 3 i 4 resposta són gairebé impossibles.
The pride of Catalunya

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #2 el: 25 de de 2010, 19:25:50 pm »
La 1 i la 5 :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 25 de de 2010, 20:29:35 pm »
Tot és millorable està clar. Però aquesta junta directiva ha aportat sobretot estabilitat i una mica de pau. Han fet força coses bé, i d'altres no massa. El que no es pot permetre és que errors que ja s'han comès es tornin a repetir. I és que de les coses dolentes se n'ha de treure la lectura positiva per no errar un altre cop.

Segurament poca gent "perdria" el seu temps per estimar al seu club dedicant-li esforç i hores de feina i és que estic segur al 100% que tota la gent que forma part de la junta hi és perque estima als colors i no hi busca res a canvi. No em cabria al cap que no fos així. Estic plenament convençut que no hi hauria cosa que els fes més feliç a ells que veure un ascens del Sabadell a 2a A. A nosaltres els aficionats, també.

Per això, quan fan coses sense sentit o prenen decisions poc encertades o impopulars, em crec que estan pensades (molt o poc), però s'intenten fer pel bé del club. Altre cosa és que es prenguin segons quines decisions pensant molt poc en el veritable motor del club, que no són altre que els socis.

Les coses quan es fan bé, s'han de dir i quan es fan malament també i dels anys que porten dirigint el club la meva nota estaria en l'aprobat alt.

La temporada vinent haurien de saber vendre il·lusió, però il·lusió veraç i no vendre fum que no porta enlloc i que si no s'acaben assolint les fites marcades acaba sent una desilusió (una més) per tot l'entorn.

El tema dels recursos econòmics també és cert que es plora molt i és ben cert que estem en una molt mala època, però també em sembla que el club fa "massa poc" per intentar aconseguir més recursos. Sabadell em sembla una ciutat prou gran i important com per veure més moviment de calers.

Però bàsicament la directiva està en mans d'algunes persones. Ja poden fer molt bé la seva feina, que si qui es dedica a fitxar no encerta i l'entreador que comanda la nau tampoc sap tirar-la endavant, la directiva acabarà rebent per tots costats. Si per contra s'encerten en els reforços i s'encerta en qui ha de conduir la nau, tindran molt de guanyat i la seva feina serà reconeguda encara més.

Amb el temps me n'he adonat que fer somiar i encandilar a l'afició del Sabadell és sumament senzill. Me n'he adonat que per poc que es fagi la gent està entregada i em penso que això la junta no ho té massa en compte i la sensació que dona és que fins i tot "alguns fan nosa". Ningú sobra si sent els colors.

Que prenguin decisions amb cara i ulls i que les prenguin mantenint el sentit comú. Aquesta és la única base del treball, al futbol i a tot arreu. Si és més senzill anant per la dreta, no anem per l'esquerra. Hi ha coses que són de calaix.

També, que vigilin amb segons quines opinions de gent externa al club i que em penso que no fan cap bé l'entitat.

I per últim demanaria un acte de responsabilitat a aquesta junta. Demanaria que només continuin si de veritat es veuen capaços de fer-ho millor, i de veritat es veuen amb la il·lusió de fer alguna cosa gran. El "ja farem.....", "ja veurem....", "ja es farà........" que passa molt en aquest club, no val ni porta a cap lloc.

Per seguir 20 anys més en aquesta categoria sense aspirar a res, val més que tanquem la paradeta. I que no s'enganyi a ningú si realment la intenció és la de no pujar.

Si tenen il·lusió i ganes, jo felicito a qui fa per aquest club i treballa en ell per intentant millorar una mica cada dia intentant mirar més amunt d'om som ara.

Ànims a la junta directiva  :icon_exclaim:
« Darrera modificació: 25 de de 2010, 23:08:41 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 25 de de 2010, 21:38:28 pm »
yo tmb me kedo con la 5 no es que me de igual, me **** pero es lo que hay asi estaremos otro año y sabe dios cuantos, y ojala me tubiera que comer estas palabras lo haria encantado  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 25 de de 2010, 21:45:09 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #5 el: 30 de de 2010, 14:14:12 pm »
Doncs jo hi confio en aquesta Junta. Les temporades en les que han estat al capdavant del club han complert objectius, tret d'aquesta temporada (i no culpo tant a la Directiva com als jugadors, alguns autèntics "mantes" que m'han decebut enormement).

M'he mossegat la llengua molts cops per no expressar la meva opinió sobre l'actitut d'algun d'aquests jugadors dins i fora del  terreny de joc però són ells els grans culpables de la "gran temporada" que hem fet. No fico a tots en el mateix sac, però hi ha alguns d'aquests que s'ho haurien de fer mirar. Que la Directiva ha estat qui els ha portat? Cert, però no discuteixo la qualitat d'aquests sino l'actitut, i aquesta és atribuïble exclusivament als mateixos jugadors.

D'aquesta Directiva únicament espero que decideixi no continuar amb Pirri com entrenador del primer equip i que portin un entrenador amb experiència, que conegui el grup català de segona b i que il·lusioni de nou a aquesta afició, confeccionant una plantilla de qualitat, jove i amb motivació per portar en el pit aquest escut.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 31 de de 2010, 11:49:23 am »
Practicament d'acord amb JRG. Esta junta ha complert sobradament en 3 de les 4 temporades que mos porta. En lo que si que crec que ha de canviar, és en lo qe sempre insisteixo. Fotre fora a rémores del passat i ficar cada emporada sang nova.
També haurien de mirar d'aparta-se de la imatge que tenen alguns club-ajuntament.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

joseph

• Visitant
« Respondre #7 el: 31 de de 2010, 18:54:16 pm »
Lo principal per a mí, es uns preus assequibles per tothom, més si aquesta temporada volen reduir el presupost.
A Sabadell la gent li agrada el futbol i segueix entre cometes al club,però jo parlo amb molta gent, entre ells ex socis de molts anys enrera i tornarían a fer-sen, però els preus i sobre tot la marxa de l'equip a principis de temporada, no engrescan gaire.
Aquesta propera temporada, que segons comenten volen gent jove i espero de calitat, per Catalunya n'estar plè, es el moment de carnets no superiors als 150 euros i entrades no superiors a 12 euros, pensem que si anem bé, ja estem a temps de pujar preus, i n'oblidem les malaídes Jornades Económiques que fan pujar més el preu del carnet.
Els temps actuals son per baixar preus, doncs abans que el futbol, el ciutadá té altres urgéncies on gastar lo poc que guanya.
Sense afició, no ja res a fer i a la nostra no se la mima massa ó gens.