Autor Tema: 2000  (Llegit 1417 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
2000
« el: 24 de Octubre de 2005, 17:27:02 pm »
És que faltava 1 tema per fer 2000 en aquest nou fòrum... i aqeuí estic jo, al meu últim dia de vacances :icon_exclaim: :-\

2000!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: 2000
« Respondre #1 el: 24 de Octubre de 2005, 20:35:53 pm »
encara estas de vacances birrero??? se k les vas agafar despres de lagost pero deu nido... :o :laugh: :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #2 el: 24 de Octubre de 2005, 21:37:18 pm »
Lamentablement, creiem que s'esta "jugant" una carrera paral.lela de "a veure qui escriu mes missatges" i ja hem rebut comentaris/queixes d'altres usuaris que tambe ho han observat.

Des d'aquest moment, per motius d'estalvi de megabites i per no cansar a la resta d'usuaris, podriem començar a borrar missatges que res tenen a veure amb el post i que no aportessin cap informacio util a la resta d'usuaris d'aquest forum.

Si us plau... recordeu que el forum NO ES UN XAT NI EL MESSENGER i que no esta ideat per a fer-hi tertulies: es un lloc d'OPINIO.

En cas de persistir amb aquests tipus de missatges, s'estudiaria la possibilitat d'anular el "rang" de missatges.

Esperem entengueu aquesta decissio.

Salutacions.

:scut
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 24 de Octubre de 2005, 22:05:29 pm »
Ho veig mol be, webteam, ben avisat  :ok
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 25 de Octubre de 2005, 18:59:39 pm »
Jo ja li vaig comentar a algun que altre usuari que el que estaria millor seria poder "ocultar" totes les estadistikes, pq fins i tot afecta a la creació de temes akesta "cursa", entre d'altres coses és clar. Jo sóc un dels usuaris que més missatges escriu al forum i no he celebrat mai cap numero de missatges ni intento escriure missatges a dojo quan veig que algun usuari m'està a punt de superar en numero i crec que s'hauria de prendre akesta mesura. No estaria malament esborrar missatges que ja estiguin desfassats però amb akesta solució crec que no acabariem amb el problema. Jo crec que s'haurien de treure els contadors de missatges i que webteam esborrés akells missatges a on només apareixen icones i no hi apareixen comentaris pq és publicar per publicar això. He dicho.  :laugh: