Moltes felicitacions als Campions Uri19, Seccio Birra i al futur campio de 3a... Moltes felicitacions tambe a tots els altres companys participants ja han col.laborat a fer una GRAN i emocionant Lliga Forum... i com no, moltes felicitacions i gracies als organitzadors per una excelent tasca. A tots ells i a tots vosaltres:
Dit aixo...
M'en alegro per l'esperit del joc, que no personalment, pel descens d'un dels 'grans' de la Lliga Forum. Soc dels que penso que els grans tambe han de patir tot sovint i baixar al mon terrenal dels comuns mortals jejejje... Aixo demostra que en categories tant igualades, no pots cometre 2 errors seguits sense greus consequencies... baixaran 2 grans a 2a, pero tambe en pujan 2 grans a primera... la segona seguira igual de dura i emocionant. I que dir de tercera? doncs que a falta de decidir els titols i els ascensos, s'han vist 2 grups força igualats i a l'igual que la competicio en si, molt emocionants.
El meu balanç personal es satisfactori: El Sabadell Power FC s'ha mantingut a 2a amb mes gloria que pena i caient nomes amb els 2 grans i intractables equips que finalment han acabat pujant. En la propera edicio, seguint amb l'esperit fundacional del Club, seguirem donant guerra i esperant la sorpresa a cada partit...
Lamento moltissim la marxa d'en Trivi VLR ja que ha estat un gran i participatiu company en aquest forum. Espero pero tambe, que el 'gusanillo' HT l'impedeixi deixar-ho del tot i tornar-lo a veure ben aviat a la nostra lliga Forum
I... al respecte d'aquesta retirada... pregunto als moderadors i tambe als companys en general... L'abandonament d'un equip ha de permetre que es mantengui i no baixi un de la seva propia categoria o hauria de provocar, potser, un play-off per donar possibilitat a l'equip de segona que ha quedat 3er? En aquest cas jo
Ja se que soc part interessada, pero crec que podria tenir certa logica, no? Que en penseu?