Jo crec que a Primera la cosa estarà entre TriviVLR, Roma i liraju, ja que els tres tenen a part de bons titulars, un bon equip de suplents. En canvi, tant Uri19, com Pedrito com jo, tenim uns suplents bastant horribles, i en cas de jugar-nos alguna cosa a la lliga HT, no dubtarem en fer-los servir.
A Segona, Wolves i en Víctor, tenen també bons suplents, però sexeibirra i Power, tinc clar que prefereixen intentar l'assalt a Primera de la Lliga Fòrum que la pròpia lliga HT. En canvi, a enric13 i a hervi els veig amb uns suplents més fluixos, i no crec que se la juguin. Serà, com a cada temporada, la categoria més disputada i emocionant.
Al grup blanc de Tercera, ahir quan feia el sorteig, em vaig anar posant blanc: Leonderubi va baixar amb un bon equip, hi ha caigut Uri50, amb un molt bon equip, i el grup el complementen un cavallerculé que li vaig veure bon equip en general, henri318 que pot donar alguna sorpresa, un Navarrog que té un equipàs, encara que en baixa forma i un melo que té un equip justet, però que crec que pòt donar guerra.
Al grup blau, Tronador que va baixar tindrà un duel familiar amb Michael Scofield, i Forçasaba, Danicor i joanmarc tenen un nivell similar per a buscar una de les dues primeres places. En canvi, l'invitat Initial D Team, és com un meló sense obrir. Pot donar sorpreses o no.
El més important, és que us ho passeu bé, i que no hi hagin lesions. Sort a tots!