Autor Tema: 37a Jornada: Sabadell-Alicante  (Llegit 7431 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
37a Jornada: Sabadell-Alicante
« el: 25 de Abril de 2010, 14:02:54 pm »
No tenía pensado ir, pero después de la vergüenza de hoy... Último partido en casa y penúltimo de la liga.
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2010, 13:55:41 pm per X-Men Aigua »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:37a Jornada: Sabadell-Alicante
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2010, 14:27:17 pm »
bueno, haver si conseguimos aarancar un puntito i que se acabe de una vez esta temporada
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #2 el: 25 de Abril de 2010, 14:41:51 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Be últim partit a casa i desprès del que ha passat avui no podem esperar gran cosa, anirem a veure com acaben la temporada i esperar que la propera sigui millor.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 25 de Abril de 2010, 16:14:20 pm »
una sonora pitada es lo unico que se merecen el 95% de el equipo, que se piren ya y se olviden de este ekipo y de esta ciudad, gandules  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #4 el: 25 de Abril de 2010, 17:01:16 pm »
En la grada los cuatro fieles que todavia resisten y en el cesped solo rezar para que no estropeen aún mas un final de temporada ya de por sí suficientemente desangelado sin play off y sin copa, eso sí, al menos con la categoría salvada, un triste consuelo para la que tenía que ser otra temporada de ilusión.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 25 de Abril de 2010, 19:01:49 pm »
Espero que faci sol per agafar color a la pell abans de l'estiu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #6 el: 25 de Abril de 2010, 19:23:31 pm »
Espero que faci sol per agafar color a la pell abans de l'estiu.

Aquí tens la previsió del temps  :yes:
http://www.meteo.cat/mediamb_xemec/servmet/marcs/marc_prediccio.html   :w00t:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 25 de Abril de 2010, 19:57:05 pm »
Gràcies.

Encara em foterà la guitza el temps. Quina creu de temporada...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #8 el: 25 de Abril de 2010, 20:07:05 pm »
Gràcies.

Encara em foterà la guitza el temps. Quina creu de temporada...

Bé la temporada que be potser no pot anar tant malament, toquem ferro  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #9 el: 25 de Abril de 2010, 20:46:05 pm »
 :bandera
Avui per primera vegada no he escoltat el partit per la radio(contra els pericus, que em foten fastic)) ja que em temia algo així. No sé quins calificatius emprar per aquests jugadors i aquesta directiva i cos tècnic ja que em penso que hi estan tots implicats :reunio.
Estic d'acord que  la majoria d'aquests jugadors no es mareixen vestir més la nostra camiseta.
Diumenge una forta mocadorada als jugadors, tècnic i directiva.

I estic espantat de cara a l'any que bé, a veure quin collons d'equip són capaços de fer.     

Desconnectat aficio al futbol

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #10 el: 25 de Abril de 2010, 21:58:59 pm »
Pues yo he estado en el campo viendo el partido y me quedo con tres cosas:

Primero, el penalty mas claro que he visto yo en un campo de futbol y que tanto el arbitro como el linier no han querido pitar.
Los dos estaban muy bien colocados y han visto como el defensa ( que por cierto era el ultimo defensa y hubiera sido roja directa)
le hacia un placaje a Fran cuando este encaraba al portero perico. Vamos de libro. Hubiera podido ser el 2-3.

Segundo, me ha gustado el buen tandem que hacen Puigdollers y Juvenal. Para mi el primero ha sido de largo el mejor jugador arlequinado.

Tercero, me ha gustado el desparpajo del joven Jordi Sánchez. en 20 minutos y con los nervios del debut me ha dado mas sensacion de peligro el chaval que muchos de los ya consagrados en toda la temporada.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #11 el: 26 de Abril de 2010, 10:22:18 am »
deberiamos pitarles, por no cumplir ni de lejos los objetivos y pasearse por segun que partidos , y asi darle a la directiva un mensaje , no queremos nombres , queremos jugadores comprometidos y que corran
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #12 el: 26 de Abril de 2010, 15:53:39 pm »
Árbitro del partido: Ripoll Solano (Colegio Balear)

2 últimos precedentes: 08/09 - Sabadell 2-2 Villareal B; 09/10 - Sabadell 1-2 Benidorm
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #13 el: 26 de Abril de 2010, 20:18:42 pm »
5-0
Ens donaràn la tarda que encara no ens han donat en tota la temporada, bon futbol, jugades inceibles, llàstima que ja serà massa tard.

Igual m'equivoco eh ¡¡¡¡¡
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat quarta_barra

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #14 el: 26 de Abril de 2010, 20:36:14 pm »
Jo no sé si aniré aquest diumenge al camp.
El 3-2 passat ho trobo un acte de prepotencia innecessaria. D’equip mediocre. Per sort no vaig anar a veure el partit, perquè de fer-ho, de ben segur hagués estat l’últim partit (almenys amb les mentes pensantes que hi ha aquest moment).
Entenc que és un fet molt greu, i ja no sé a què juguem. El més trist: La cara de tontet dels aficionats que hi van anar a animar amb bona fe, perquè una cosa així almenys s’avisa… i no cal fer el numeret…  de fet avisar hagués estat un gest  elegant. Diré més, una cosa així hauria d’haver sortit per referndum dels socis, no??? A mi  l’español no em desperta cap mena de simpatia i la veritat és que no sé què em fa més pena entre salvar-los de baixar a tercera o que ens deixin cedit algun jugador.
Dos coses per acabar:
1.   Si es volia salvar la temporada, el més legal per mi és fer-ho omplint el camp. No crec que costés tant haver eliminat en el seu moment  al totpoderós Marvella a la copa del rei i poder jugar contra un gran…, també s’hauria pogut salvar-se fent un bon paper a la lliga, amb unes alineacions com Déu mana i donant l’esforç necessari.  Ah, i no haver fotut fora a jugadors com de la plata (que per cert, no sé a quin equip va marxar).
2.   Si es vol ser directiu, jugador o entrenador de l’Español, hi ha altres mitjants que haguéssin evitat utilitzar i tacar el nom del Sabadell.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #15 el: 26 de Abril de 2010, 21:40:56 pm »
:bandera
Avui per primera vegada no he escoltat el partit per la radio(contra els pericus, que em foten fastic)) ja que em temia algo així. No sé quins calificatius emprar per aquests jugadors i aquesta directiva i cos tècnic ja que em penso que hi estan tots implicats :reunio.
Estic d'acord que  la majoria d'aquests jugadors no es mareixen vestir més la nostra camiseta.
Diumenge una forta mocadorada als jugadors, tècnic i directiva.

I estic espantat de cara a l'any que bé, a veure quin collons d'equip són capaços de fer.     
Jo no sé si aniré aquest diumenge al camp.
El 3-2 passat ho trobo un acte de prepotencia innecessaria. D’equip mediocre. Per sort no vaig anar a veure el partit, perquè de fer-ho, de ben segur hagués estat l’últim partit (almenys amb les mentes pensantes que hi ha aquest moment).
Entenc que és un fet molt greu, i ja no sé a què juguem. El més trist: La cara de tontet dels aficionats que hi van anar a animar amb bona fe, perquè una cosa així almenys s’avisa… i no cal fer el numeret…  de fet avisar hagués estat un gest  elegant. Diré més, una cosa així hauria d’haver sortit per referndum dels socis, no??? A mi  l’español no em desperta cap mena de simpatia i la veritat és que no sé què em fa més pena entre salvar-los de baixar a tercera o que ens deixin cedit algun jugador.
Dos coses per acabar:
1.   Si es volia salvar la temporada, el més legal per mi és fer-ho omplint el camp. No crec que costés tant haver eliminat en el seu moment  al totpoderós Marvella a la copa del rei i poder jugar contra un gran…, també s’hauria pogut salvar-se fent un bon paper a la lliga, amb unes alineacions com Déu mana i donant l’esforç necessari.  Ah, i no haver fotut fora a jugadors com de la plata (que per cert, no sé a quin equip va marxar).
2.   Si es vol ser directiu, jugador o entrenador de l’Español, hi ha altres mitjants que haguéssin evitat utilitzar i tacar el nom del Sabadell.

Ara tots a rajar dels plumífers,peró el día que vem perdre al mini amb el far$a per golejada,amb humiliació inclosa,amb els nostres jugadors literalment arrossegant-se per la gespa,no recordo haver vist en aquest fórum que "rajésiu" tant del far$a.A mí personalment,tots els filials em fan fàstig,i considero que tindrien que jugar una lliga entre ells,ja que adulteran la competició,tant em fot els plumífers, que el far$a,que el Mestalla.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat quarta_barra

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #16 el: 26 de Abril de 2010, 23:47:59 pm »
Vinga home, a veure qui la diu més grossa, no compararàs el partit al miniestadi de l'any passat amb el Barça B lluitant pel quart lloc i que es va perdre a l'últim minut amb gol de Pedro, amb la farça del passat diumenge... aquestes coses són les que fan perdre afició, ja m'explicaràs què aniràs a animar diumenge que vé...

En fi, a veure si algú posa ordre a tot això. Tot i que de pitjors ens n'em sortit...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #17 el: 29 de Abril de 2010, 13:02:38 pm »

Proper partit: CE Sabadell - Alacant CF

29/04/2010
Aquest diumenge dia 2 de maig es disputarà el partit corresponent a la 37ª jornada de lliga de la 2a divisió B a la Nova Creu Alta, que enfrontarà al Centre d´Esports Sabadell i al Alacant CF.
El partit començarà a les 18:00 i els preus de les entrades són els següents:

General: 15 euros
Jubilats i Juvenil: 10 euros
Tribuna: 30 euros
Menors 12 anys: entrada gratuïta
madre mia ya podian aver puesto la general algo mas barata si total ya que mas les da  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #18 el: 29 de Abril de 2010, 13:03:39 pm »
Si alguien paga una tribuna de 30 eurazos el Domingo, se le podria dar la insignia de oro y brillantes del club  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat josepete

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #19 el: 29 de Abril de 2010, 14:43:43 pm »
Ultimo partido de la temporada ( en casa). Que acabe esto ya y empiece la siguiente. 

Gracias Pirri por estos meses, lo has echo muy bien y los resultados lo demuestran.