Jo no sé si aniré aquest diumenge al camp.
El 3-2 passat ho trobo un acte de prepotencia innecessaria. D’equip mediocre. Per sort no vaig anar a veure el partit, perquè de fer-ho, de ben segur hagués estat l’últim partit (almenys amb les mentes pensantes que hi ha aquest moment).
Entenc que és un fet molt greu, i ja no sé a què juguem. El més trist: La cara de tontet dels aficionats que hi van anar a animar amb bona fe, perquè una cosa així almenys s’avisa… i no cal fer el numeret… de fet avisar hagués estat un gest elegant. Diré més, una cosa així hauria d’haver sortit per referndum dels socis, no??? A mi l’español no em desperta cap mena de simpatia i la veritat és que no sé què em fa més pena entre salvar-los de baixar a tercera o que ens deixin cedit algun jugador.
Dos coses per acabar:
1. Si es volia salvar la temporada, el més legal per mi és fer-ho omplint el camp. No crec que costés tant haver eliminat en el seu moment al totpoderós Marvella a la copa del rei i poder jugar contra un gran…, també s’hauria pogut salvar-se fent un bon paper a la lliga, amb unes alineacions com Déu mana i donant l’esforç necessari. Ah, i no haver fotut fora a jugadors com de la plata (que per cert, no sé a quin equip va marxar).
2. Si es vol ser directiu, jugador o entrenador de l’Español, hi ha altres mitjants que haguéssin evitat utilitzar i tacar el nom del Sabadell.