Autor Tema: Lluis Carreras, nou entrenador arlequinat  (Llegit 18843 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:habemus entrenador???
« Respondre #20 el: 27 de Abril de 2010, 14:47:40 pm »
Espero que sàpiguen el que es fan... :yikes:

No sé, lo del Lluís Carreras ha de ser broma, no ? I lo dels 4000 socis per a la propera temporada,també, no? I lo que la Directiva ens pagarà el carnet de soci per a l'any que ve, per a compensar el que hem viscut en aquesta,  també es broma, oi ?

En fi, per què no ens venen una mica de fum i ens il.lusionen una mica de cara la propera temporada ?, que qualsevol dia acabaran jugant sols a la NCA !!

y eso donde lo han dicho?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #21 el: 28 de Abril de 2010, 07:49:46 am »
Sembla que els dos candidats definitius són Manolo González i Lluís Carreras....

El que penso també és que una decissió tant trascendental no s´hauria de deixar només en mans de l´Area Esportiva.... com a mínim s´hi hauria d´involucrar tota la Junta (ja no diguem escoltar a les penyes, que ara potser seria demanar massa....).  L´Area Esportiva la composen un número reduït de persones i les afinitats de 2 o 3 poden decantar la balança..... és simplement una reflexió.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #22 el: 28 de Abril de 2010, 08:13:45 am »
Sembla que els dos candidats definitius són Manolo González i Lluís Carreras....

El que penso també és que una decissió tant trascendental no s´hauria de deixar només en mans de l´Area Esportiva.... com a mínim s´hi hauria d´involucrar tota la Junta (ja no diguem escoltar a les penyes, que ara potser seria demanar massa....).  L´Area Esportiva la composen un número reduït de persones i les afinitats de 2 o 3 poden decantar la balança..... és simplement una reflexió.

y de que depende?  que criterio seguimos?  Me recuerda a cuando cada año el Madrid busca entrenador, y al final se encuentra que está entre Wenger y Capello .... Vamos que es lo mismo ...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 28 de Abril de 2010, 09:15:33 am »
Suposo jo que com últimament prioritzen els criteris econòmics als esportius, firmaran al més econòmic a curt termini.  :mmmm
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #24 el: 28 de Abril de 2010, 09:42:40 am »
Si els tres candidats són Lluís Carreras, Manolo González i Jordi Vinyals i el perfil és d'una persona jove, entenc (amb perdó) que Manolo González queda descartat i si diuen que donaran el nom aquesta setmana, Jordi Vinyals també queda descartat perquè L'H ha de jugar un Play-Off d'ascens i seria molt lleig presentar-lo en aquestes condicions.
Per tant, (repeteixo) si aquestes són les opcions, és evident qui és l'escollit, tot i que precisament que hi hagi aquest endarreriment en la presentació (primer havia de ser dilluns, després dimecres, ara 'durant aquesta setmana'), fa pensar que ni molt menys està tot lligat... ???
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Lluís Carreras nou entrenador 2010-2011
« Respondre #25 el: 28 de Abril de 2010, 16:13:51 pm »
El club ja ho ha confirmat mitjançant un comunicat oficial a la web.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1133
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re:Lluís Carreras nou entrenador 2010-2011
« Respondre #26 el: 28 de Abril de 2010, 16:20:04 pm »

Déu meu!! Ja m'han tret la il·lusió un any més!
Ara ho confirmo, un soci menys. Ja aniré a les guixetes alguns partits...
Honor al Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 28 de Abril de 2010, 16:23:06 pm »

Grimber, treu un carnet infantil, i per 10€ entraràs tota la temporada al camp, si vols. Total, que com que ja ens hem begut l'enteniment, almenys ens faci menys mal a la butxaca.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #28 el: 28 de Abril de 2010, 16:26:34 pm »

Grimber, treu un carnet infantil, i per 10€ entraràs tota la temporada al camp, si vols. Total, que com que ja ens hem begut l'enteniment, almenys ens faci menys mal a la butxaca.

Sort que la directiva no llegeix el fórum!! Segurament et faré cas.

:beer2
Honor al Sabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #29 el: 28 de Abril de 2010, 16:31:59 pm »
QUE VERGUENZA ESTAN LOCOS, MENUDO EXPERIMENTO, MANOLO GONZALEZ ERA EL IDEAL, FUERA BENAVENTE , DESANIMAN
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
Re:Lluís Carreras nou entrenador 2010-2011
« Respondre #30 el: 28 de Abril de 2010, 16:39:03 pm »

Seguirem amb les guerres de famílies :icon_question:
Jo sóc del Sabadell, sigui qui sigui el president, sigui qui sigui l'entrenador i siguin quins siguin els jugadors i els animaré fins a l'últim alè perquè, encara que no hi hagi ningú imprescindible, sí que tothom és necessari. :bandera

PD: I segur que tu, benvolgut Grimber, al igual que molts penses igual, tot i que aquest final de temporada i la previsió de la vinent ens ha destrempat en excés.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #31 el: 28 de Abril de 2010, 16:39:29 pm »
haber ya ya lo sabia pero vendran buenos jugadores no puedo decir mas aviso habran sorpresas en las salidas y habra fichajes buenos que estan adelantados pero no quieren decirlos para que no nos lo quiten , es muy buen profesional carreras y firma por muy poco dinero , quiere planificar una buena plantilla

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #32 el: 28 de Abril de 2010, 16:41:44 pm »
Ya se venia venir que seria Lluís Carreras... Bienvenido y muy buena suerte por el bien de todos.  :bandera :scut :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 28 de Abril de 2010, 16:43:51 pm »
Si al final en Grimber farà el mateix que jo. Emprenyat fins a les ceies, però es farà soci. I si no, al temps, que ens trobarem o a l'entrar al camp a veure algun partit contents per l'equip que tindrem, o ens trobarem algun dia al sortir d'un partit i anar a tribuna a demanar els caps dels de l'àrea esportiva i de pas el del president.

Per cert, alguns deuen estar contents, ja que tenen l'esperança que aquest farà al Pirri bó i tot, per a poder dir: Ja ho deia jo!

Ya se venia venir que seria Lluís Carreras... Bienvenido y muy buena suerte por el bien de todos.  :bandera :scut :bandera

I tant, molt bona sort tingui. La necessitarà.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #34 el: 28 de Abril de 2010, 16:44:07 pm »
QUE VERGUENZA ESTAN LOCOS, MENUDO EXPERIMENTO, MANOLO GONZALEZ ERA EL IDEAL, FUERA BENAVENTE , DESANIMAN

Manolo González, Julià García, Sergio Lobera... m'ha arribat que, com alguns altres que sempre surten a les travesses, no han estat mai a les llistes oficials per entrenar el Sabadell la temporada vinent.
Només Vinyals era una aposta seriosa, però donat la seva particularitat no s'ha pogut tirar endavant.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #35 el: 28 de Abril de 2010, 16:48:27 pm »
Si al final en Grimber farà el mateix que jo. Emprenyat fins a les ceies, però es farà soci. I si no, al temps, que ens trobarem o a l'entrar al camp a veure algun partit contents per l'equip que tindrem, o ens trobarem algun dia al sortir d'un partit i anar a tribuna a demanar els caps dels de l'àrea esportiva i de pas el del president.

Per cert, alguns deuen estar contents, ja que tenen l'esperança que aquest farà al Pirri bó i tot, per a poder dir: Ja ho deia jo!

I tant, molt bona sort tingui. La necessitarà.

Esperem que tingui sort, tots ho esperem :allloro
Perquè com molt bé sabem: nosaltres, l'afició, som el veritable patrimoni del CE Sabadell. Tan de bo tinguem una grata sorpresa... i per ganes segur que no el guanya ningú.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #36 el: 28 de Abril de 2010, 16:52:53 pm »
Bueno ara que ja tenim entrenador, que es posin les piles per fitxar jugadors amb ganes de suar aquesta camiseta arlequinada, que al cap i a la fi,seran els que faran bò o dolent a Lluis Carreras.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #37 el: 28 de Abril de 2010, 17:21:07 pm »
Si el problema NO és Lluís Carreras. Ell clar que tindrà ganes, com jo mateix tindria moltes ganes si em diguéssin d'entrenar el Sabadell i de gratis.
El problema és que qualsevol amb 2 dits de front sap que un equip que aspira (o aspirava) a tornar al Futbol de veritat (diguem LFP) no pot mai contractar a un novell que al seu currículum consta Alavés "B" i Tercera Divisió GRUP BASC.
És que no puc dir res més que NO es pot esperar que fem alguna cosa si el responsable de la banqueta no té l'experiencia ni la categoria necessària.
No puc atrevir-me a desitjar sort a algú que no sabrà on trobar-la, perquè la sort no existeix, es busca.
És que no puc dir res més que és una clarividencia que no farem res l'any que vé perquè no tindrem una plantilla millor que funcioni sola perquè ja ho sabem que no serà així si s'han volgut estalviar quartos en la figura principal d'un vestuari.
Pirri ja ho era d'exjugador de Primera Divisió amb títol de Copa del Rey al seu palmarés i ja hem vist tots que no és suficient. I Pirri sí que coneixia el Club i la categoria (Segona Divisió B Grup 3, per si algú ja no sap on estem).
Honor al Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #38 el: 28 de Abril de 2010, 17:28:12 pm »
Esperem que la cosa surti bé. Si no acabés bé la temporada vinent, ESPEREM que comissions esportives, econòmiques, presidents, vicepresidents, secretaris tècnics........ marxin d'aquest club; pel simple fet de no utilitzar el sentit comú i arriscar en decisions rocambolesques.

MOLTA SORT A LLUÍS CARRERAS

Penso que a partir d'ara em d'estar amb ell, confiar-hi (a pesar que alguns no hi estiguem d'acord) i apoiar-lo. Crec que ja havent pres aquesta determinació, ell també mereix un marge de confiança.

I no estic d'acord en qüestionar si ens farem socis o no. Espero que TOTHOM renovi el carnet perque no ens fem socis ni del club Lluís Carreras, ni del club Joan Soteras ni del club............ ens fem SOCIS DEL CENTRE d'ESPORTS SABADELL, i això és el més important  :icon_exclaim:

Ara, esperem que la directiva fagi la seva part i fagi partícep als socis d'una futura il·lusió per a la propera temporada.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #39 el: 28 de Abril de 2010, 17:32:21 pm »
Esperem que la cosa surti bé. Si no acabés bé la temporada vinent, ESPEREM que comissions esportives, econòmiques, presidents, vicepresidents, secretaris tècnics........ marxin d'aquest club; pel simple fet de no utilitzar el sentit comú i arriscar en decisions rocambolesques.

Mutio, demanes massa!!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell