Autor Tema: Lluis Carreras, nou entrenador arlequinat  (Llegit 18832 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:habemus entrenador???
« Respondre #40 el: 28 de Abril de 2010, 17:50:43 pm »
Esperem que la cosa surti bé. Si no acabés bé la temporada vinent, ESPEREM que comissions esportives, econòmiques, presidents, vicepresidents, secretaris tècnics........ marxin d'aquest club; pel simple fet de no utilitzar el sentit comú i arriscar en decisions rocambolesques.

Mutio, demanes massa!!!

Doncs a mi em semblaria el preu més just.

En canvi, també em semblaria de justicia que si tot va meravellosament bé (i quants anys fa que això no passa en aquest club......), TOTS els qui ara em criticat aquesta decisió, doncs l'haurem de rectificar i donar la raó a tota la directiva.

No hi hauria cosa que em causés major satisfacció, que poder celebrar al juny de 2011 un ascens a 2a A i poder dir que tenim la MILLOR directiva del món  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #41 el: 28 de Abril de 2010, 18:47:15 pm »
Doncs al final serà Lluis Carreras el nou entrenador del Sabadell, segons el diari Avui

Lluis Carreras serà l’entrenador del Centre d’Esports la pròxima temporada
El Club ha fet oficial el fitxatge de l’ex jugador blaugrana que es farà càrrec de la banqueta arlequinada durant la pròxima temporada malgrat la seva poca experiència
Nova Creu Alta
Ult. Act. 28/04/2010 17:14

Fumata Blanca a la Nova Creu Alta. La sorpresa –que ja no ho era des de mitjans de la setmana passada- s’ha fet pública fa poques hores: Lluís Carreras, ex jugador del FC Barcelona i Real Mallorca entre altres, serà l’entrenador del Centre d’Esports per la pròxima temporada.

El defensa de Sant Pol de Mar va començar la seva carrera com a futbolista a ‘La Masia’ blaugrana i va arribar a jugar amb el primer equip del Barça durant dues temporades (92-93 i 95-96), després de passar pel Real Oviedo i el Racing de Santander, es va passar la major part de la seva carrera en actiu al Real Mallorca (entre el 1996 i el 2001) equip amb el qual va arribar a jugar a la UEFA. Els seus últims anys com a futbolista els va passar a l’Atlètic de Madrid, al Murcia i a l’Alavés, on ha estrenat la seva faceta tècnica.

L’Àrea Esportiva ha arribat a un acord amb el nou ‘míster’ que respon al perfil desitjat: jove, ambiciós, amb carnet i conforme amb les condicions econòmiques que ofereix el club. Això sí, el nom no és precisament engrescador per una afició que feia volar coloms amb noms d’entrenadors igualment joves però una mica més experimentats com els de Manolo Marquez, Jordi Vinyals o Pedro Dolera que han fet una molt bona campanya al capdavant de l’AE Prat, l’Hospitalet i l’Europa a la Tercera Divisió.

El curriculum com a entrenador de Lluís Carreras passa per una experiència a la Tercera Divisió a càrrec de l’Alavès ‘B’, equip amb el que va acabar penúltim, i una temporada com a ajudant de Roberto Bonano a la selecció catalana de futbol platja. La presència de Carreras a la banqueta arlequinada podria afavorir la continuïtat d'Eneko Fernandez -extrem cedit del Deportivo Alavés- a les files del CE Sabadell i podria ajudar als contactes amb altres equips per aconseguir cessions.

La confirmació del nou tècnic, el nom del qual avançava Ràdio Sabadell la setmana passada, dóna el tret de sortida a la configuració de la plantilla i el projecte per a la temporada 2010 - 2011 que ja té un primer nom, sinò oficial, sí oficiós: el lateral de la Gramanet Toni Lao que serà segurament un dels primers reforços en incorporar-se al nou equip.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8810
« Respondre #42 el: 28 de Abril de 2010, 19:10:43 pm »

No queda altre que donar la benvinguda i MOLTA SORT LLUIS, fes-nos il.lusionar siusplau, estarem amb tu a mort si ho fas
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #43 el: 28 de Abril de 2010, 19:16:23 pm »
doncs molta sort, a veure com fa les coses i qui sap igual fem la millor temporada de la nostre vida.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #44 el: 28 de Abril de 2010, 19:32:47 pm »
Si almenys no hagués sortit a la llum publica que l'alternativa a Carreras era Manolo Gonzalez , que per mi i molts era l'entrenador ideal hagués fet menys mal la decisió. Com pots triar a un paio que no coneix el club i amb experiencia 0 abans d'un entrenador arlequinat , amb experiencia a la categoria i ganes de triunfar?? A sobre tinc constancia que ha intentat posar facilitats , es a dir , que el problema no es econòmic.
La resposta a tot plegat es amiguisme a l'area esportiva , i ganes de tenir un puxineli a qui dirigir facilment. Per cert , un dels membres de l'area esportiva debia tenir molta pressa a treure's el tema de l'entrenador de sobre , ja que aquesta tarda tenia cita a Barça TV per parlar en primera persona de les sensacions com a culé pel partit d'avui. Ara l'he vist alla .
Evidentment , que tingui sort el pobre Lluis Carreras. Jo si que amb molta desilusió , em faré soci , sempre que la maquina de fer carnets no falli com ha passat altres anys fent que perdis el numeró d'antiguitat. Ja seria lo ultim....

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #45 el: 28 de Abril de 2010, 19:50:17 pm »
Bienvenido Lluís Carreras  :bandera :scut :bandera

Desear toda la suerte del mundo  :trebol,y empezar desde ahora,en planificar la temporada  ( tema fichajes-jugadores que no continuaran etc... ).

Parece ser ( por lo que dejan entrever ) que Eneko seguirà con nosotros una temporada más  :ok
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #46 el: 28 de Abril de 2010, 19:55:25 pm »
Pues si al final sigue Sergio Dorado (cosa que me parece justa y lógica) le pediría por favor que no prepare físicamente al equipo para la 2ª vuelta. Que la pretemporada está para ponerse a tono y también para engrescar a la afición. Que no puede paser que los 10 primeros partidos hasta mi agüela corra más que alguno de los nuestros...

Que nos estamos jugando muxooooooo...

Salud y suerte a Lluís Carreras y a todo el cuerpo técnico

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #47 el: 28 de Abril de 2010, 19:57:39 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Be jo sincerament hages preferit un entrenador amb experiència a la categoria. :smoking:

La directiva creu que aquest entrenador es el que el Sabadell necessita, això nomes el temps ho dirà si quant acabi la temporada continua segurament es que no anat del tot malament.

Ara desitjar-li sort a treballar i començar a preparar la pretemporada i aquí es quant podrem començar a veure per on aniran els trets  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #48 el: 28 de Abril de 2010, 20:11:34 pm »
El nou tècnic arlequinat arriba a l'entitat sense posar cap clàusula a l'hora de formar el cos tècnic, amb la qual cosa sembla garantida la continuïtat de Sergio Dorado i Roger García. Una aposta, la de contractar a Lluís Carreras com a entrenador arlequinat, que s'ha forjat amb les negociacions dels membres de l'àrea esportiva Genís García i Jordi Besonias i el vist-i-plau de tota la directiva arlequinada. El propi Genís ha parlat avui d'aquest fitxatge: "No volíem sortir dels paràmetres marcats. El tema de l'experiència no era cap punt clau, sinó que per nosaltres és més important que el futur entrenador del Sabadell tingués ambició per fer coses noves. El condicionant econòmic també ha ajudat molt, perquè el Lluís Carreras ha fet un esforç per entrenar al Sabadell". Fins i tot l'excapità sabadellenc ha assegurat que el fet de ser novell a la categoria no afectarà en absolut: "No creiem que sigui una aposta arriscada, sinó una aposta de futur. En els últims anys hem tingut entrenadors amb experiència que ens han ajudat molt, però ara busquem donar-li un altre aire a la filosofia esportiva del club". RS

Parece ser que las ideas de futuro están bastantes claras desde el cuerpo técnico, por eso estoy seguro que la apuesta será buena, ahora lo importante es formar una plantilla que sea una familia unida y que Lluís Carreras tenga toda la suerte del mundo en sus decisiones, otra vez más su suerte será la del resto de arlequinados que esperamos que la próxima temporada sea GRANDE y, al final conseguir los objetivos propuestos.

:anims    :trebol    :bandera    :scut    :bandera    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #49 el: 28 de Abril de 2010, 20:17:23 pm »
Simplement destacar la poqueta formalitat d'aquesta directiva a la hora de buscar un entrenador de garanties. Si un senyor ja justet com a jugador i sense pràcticament cap experiència com a entrenador a de ser el el míster q ens torni a la 2ª divisió ja podem plegar. En fi.... tan de bo que les coses ens surten bé i tan de bo que tinguem un equip competitiu per a la propera temporada, però és q ara mateix, no trobaria cap motiu per a escollir a Lluís Carreras com a entrenador del Sabadell per sobre de cap altre persona.

Vaja q si les persones q han escollit a l'entrenador són les q tenen que decidir quins jugadors poden ser vàlids per a la propera temporada malament anem.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #50 el: 28 de Abril de 2010, 20:44:13 pm »
Esperem que la cosa surti bé. Si no acabés bé la temporada vinent, ESPEREM que comissions esportives, econòmiques, presidents, vicepresidents, secretaris tècnics........ marxin d'aquest club; pel simple fet de no utilitzar el sentit comú i arriscar en decisions rocambolesques.

MOLTA SORT A LLUÍS CARRERAS

Penso que a partir d'ara em d'estar amb ell, confiar-hi (a pesar que alguns no hi estiguem d'acord) i apoiar-lo. Crec que ja havent pres aquesta determinació, ell també mereix un marge de confiança.

I no estic d'acord en qüestionar si ens farem socis o no. Espero que TOTHOM renovi el carnet perque no ens fem socis ni del club Lluís Carreras, ni del club Joan Soteras ni del club............ ens fem SOCIS DEL CENTRE d'ESPORTS SABADELL, i això és el més important  :icon_exclaim:

Ara, esperem que la directiva fagi la seva part i fagi partícep als socis d'una futura il·lusió per a la propera temporada.
Totalment d´acord amb el teu plantejament company Mutio.No tinc rés més a afegir. :scut :bandera :xin-xin :xin-xin :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #51 el: 28 de Abril de 2010, 21:07:45 pm »
Jo em nego a donar la temporada per perduda quan ni tan sols ha començat. Renovaré el meu carnet amb ganes i la il.lusió de cada any. :scut
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #52 el: 28 de Abril de 2010, 21:27:17 pm »
Home, la veritat és que Carreras no és un entrenador que transmeti bones vibracions, però mai se sap en això del futbol. A mi entre Carreras o, per possar un exemple de molt bon jugador, Ferrer, Zubizarreta, Romario, Laudrup, Bakero, Amor, Nadal... (tots del Barsa com sembla que és d'on es volia l'entrenador, tot i que alguns no són entrenadors), doncs què voleu que us digui, em dóna igual. Molts grans entrenadors eren jugadors mediocres o dolents i com a entrenadors han acabat triomfant. Com jugués com a jugador a mi sincerament em dóna igual perquè això no té res a veure alhora d'entrenar. A més, els grans entrenadors en algun lloc han de començar, no tots poden iniciar-se en un Barsa, Madrid, Manchester, Milan... qui no ens diu que Carreras serà un bon entrenador :icon_mrgreen:

Jo fins que no portem 5-10 jornades de lliga no diré res en contra d'ell (a no ser que durant la pretemporada es faci un ridícul espantós clar)
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #53 el: 28 de Abril de 2010, 23:08:48 pm »
haber ya ya lo sabia pero vendran buenos jugadores no puedo decir mas aviso habran sorpresas en las salidas y habra fichajes buenos que estan adelantados pero no quieren decirlos para que no nos lo quiten , es muy buen profesional carreras y firma por muy poco dinero , quiere planificar una buena plantilla

tio anda dejalo para otro dia colega el año pasado decias lo mismo y no acertastes ninguno de los que dijistes solo acertastes a Robles y porque lo dijistes dias despues de que pusieran en la web de radio Sabadell que estaba casi atado  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 28 de Abril de 2010, 23:13:26 pm per toni78 »
visca el sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #54 el: 29 de Abril de 2010, 00:07:33 am »
Mientras han habido rumores y candidatos todo el mundo hemos dicho la nuestra, pero una vez confirmado coincido con otras compañeros: MUCHA SUERTE LLUIS CARRERAS, y mucha suerte porque si a él le salen las cosas bien, tambien a nuestro equipo.
Difiero también de los compañeros que supeditan ser socio al entrenador que tengamos al mando. La institución y los colores siempre por encima de las personas, por favor!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
Lluis Carreras, nou entrenador arlequinat
« Respondre #55 el: 29 de Abril de 2010, 07:48:52 am »
Potser ha sigut una aposta un tant arriscada però jo crec que en Lluis ho farà bé al Sabadell i assolirem la plaça de playoff. L'any que ve, equips que ho estan passant malament econòmicament no seran tan forts i tindrem més opcions

Sort Lluis!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
Re:Lluis Carreras, nou entrenador arlequinat
« Respondre #56 el: 29 de Abril de 2010, 08:08:47 am »
pot ser que el carreras no sigui l´éntrenador que voliem pero es el que hi ha,segurament es el mes barat i aixo a tingut pes,com segurament ha tingut pes la seva amistat amb
membres de l´area esportiva . ara el que tenim que fer es ferli costat i deixarlo treballar amb tranquilitat.
a lo millor amb sort i una plantilla implicada li surten be les coses .
donemli un marge de confianca i cuan pasin els partits ja en parlarem.
benvingut i sort mister.
nomes sabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #57 el: 29 de Abril de 2010, 09:06:10 am »
ara segons les fonts de comunicacio , con el mundo deportivo, es vol mantenir el maxim de jugadors possibles, el bloc, i fitxar jugadors catalans,que no em sembla malament, pero que pasa amb els directius estan jugant amb foc, experiments no donen noms dels futuribles, entranador sense nio experiencia, perque va dir el benavente que anava a veure 6 partis gaire be cada cap de setmana, i no tenim res lligat o si, ho dic mes que res perque si voleu fer socis , heu de il.lussionar al personal , i el que feu es acollonirnos
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #58 el: 29 de Abril de 2010, 09:27:40 am »
ara segons les fonts de comunicacio , con el mundo deportivo, es vol mantenir el maxim de jugadors possibles, el bloc, i fitxar jugadors catalans,que no em sembla malament, pero que pasa amb els directius estan jugant amb foc, experiments no donen noms dels futuribles, entranador sense nio experiencia, perque va dir el benavente que anava a veure 6 partis gaire be cada cap de setmana, i no tenim res lligat o si, ho dic mes que res perque si voleu fer socis , heu de il.lussionar al personal , i el que feu es acollonirnos

Hi hagi o no res lligat no ho sabem, però crec que és de calaix que si un jugador està jugant en un altre equip que potser s'està jugant alguna cosa -cal recordar que encara queden 2 partits de lliga i els que puguin correspondre als equips que jugaran les eliminatòries d'ascens i descens, pel que és evident que fins passats 15 dies, com a mínim, no començaran a arribar els primers fitxatges.
L'exemple més clar el trobem amb el cas de Canales -l'encara jugador del Ràcing que ja ha fitxat pel R.Madrit-, afortunadament pel respecte que mereix qualsevol club, no és habitual el que va fer aquell noi i, a mi personalment, no m'agradaria que nosaltres fessim quelcom per l'estil.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #59 el: 29 de Abril de 2010, 09:50:27 am »
Potser ha sigut una aposta un tant arriscada però jo crec que en Lluis ho farà bé al Sabadell i assolirem la plaça de playoff. L'any que ve, equips que ho estan passant malament econòmicament no seran tan forts i tindrem més opcions

Sort Lluis!

Jo també estic amb tu!

També li desitjo sort, i confio 100% en que ho farà molt bé!! Jo ja estic il·lusionat per la temporada que ve, ja que aquesta l'hem acabat abans del que tots haguèssim volgut.

No entenc les veus pessimistes que ja critiquen al pobre home abans de començar. Espero que durant l'estiu agafeu paciència i il·lusió, i sobretot ganes d'animar al nostre equip!!

Hem de tornar a on ens mereixem, i l'any que ve ho podem fer!!! Almenys s'ha d'intentar, i estic segur que ell i tota la plantilla que tinguem, faran tot el possible per aconseguir-ho!

Potser és millor no començar amb la pressió de fer el play-off obligatoriament des del primer dia, millor anar partit a partit, anar guanyant, i aviam si ens surt una temporada com la del Sant Andreu aquest any!

Visca el Sabadell !!!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!