Definitivament amb Lluis Carreras comença una nova i segona etapa en el mandat del president Soteras. A l'àrea esportiva crec que acabarem observant una profunda reestructuració, després d'aquesta primera gran etapa de quatre anys que porta el segell inconfundible de Ramón Moya.
Quatre anys en els que tinc la impressió que el tècnic lleidatà va manar i molt en el terreny esportiu, amb una secretaria tècnica molt limitada, amb un marge d'actuació força restringit als desitjos i paràmatres establerts per aquest tècnic. El manteniment de la vella guàrdia -Pep Pagès, Roberto Morales, Jaume Berlanga, David De Navas- a capa i espasa al club, decisions que ningú va entendre i que va imposar al club -casos Mejías, Nauzet o Sergio Iglesias-, etc. Tot plegat, confirmat d'altra banda per un Manuel Benavente que va arribar a afirmar que ho havia passat realment malament a principis de temporada, sentint-se com un zero a l'esquerre, i per diverses veus que apuntaven a un absolut oblid de Ramón Moya pel que fa el futbol base del club, amb una comunicació gairebé inexistent. Un estil molt propi, per alguns massa i tot, però que números en ma, no es pot negar que ha estat molt positiu per l'entitat fins l'any present.
Amb aquesta nova etapa que comença, Genís Garcia, Manuel Benavente, Xavi Roca i companyia tenen les mans lliures per actuar com creguin més convenient. El tècnic és de la seva corda, no els imposa absolutament res, el contrari, es sotmet plenament a les decisions que ells puguin prendre. De la vella guàrdia, testimoni viu de l'etapa Ramón Moya, en quedarà segurament ben poqueta cosa, i una nova etapa amb un nou perfil de jugadors comença ara al nostre club. No oblidem igualment, que el fitxatge de Lluis Carreras, em sembla també una aposta clara per un entrenador jove, criat a la Masia de Can Barça i que de ben segur, si mantindrà un contacte constant amb el futbol base del club a través del seu ex-company d'equip, David Pirri.
Lluis Carreras no és el tècnic que jo hagués fitxat, però el meu recolzament d'entrada el té segur. Li dóno la benvinguda i li desitjo tota la sort del món. Deixem-lo treballar, i no li deixem anar els cavalls per sobre a ell i a qui l'ha fitxat, sense abans donar-li el marge de confiança que tothom mereix d'entrada. A mort, amb aquest entrenador i l'equip que s'acabi formant.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!