A falta de la darrera JORNADA...
CATALUNYA (5 de 7)SANT ANDREU ó FC BARCELONA B
SABADELL
BADALONA
LLEIDA
GRAMENET*
l'hospitalet
santboià
*Ojo als descensos per impagaments
PAÍS VALENCIÀ (7 de 9)ontinyent
CASTELLÓN
ALCOYANO
DÈNIA
BENIDORM
ORIHUELA
ALICANTE
GANDIA
alzira
BALEARS (3 de 3)MALLORCA B
SP. MAHONÉS
AT. BALEARES
MÚRCIA (4 de 6)real múrcia
CARAVACA
AT. CIUDAD
REAL MÚRCIA B (ojo possible descens compensat primer equip)
SANGONERA AT.
yeclano
ARAGÓ (1 de 3)huesca
TERUEL
la muela
NAVARRA (1 de 3)OSASUNA B
tudelano
peña sport
LA RIOJA (1 de 2)LOGROÑÉS
haro
PAÍS VASC (6 de real unión
EIBAR
ALAVÉS
LEMONA
BARAKALDO
ATHLÉTIC B
REAL SOCIEDAD B
portugalete
ALTRES (1 de 1)B. CONQUENSE
CANÀRIES (2 de 3)UNIVERSIDAD LAS PALMAS G.C.
VECINDARIO
Las Palmas At.
Veient com està el tema, el Betis pujarà a 1a ja que l'Hércules s'ho juga al camp d'un Real Unión tocat de mort. A la vegada, crec que acompanyaran al Castelló el mateix Real Unión, i per mi probablement Las Palmas i Huesca.
De 2aB, em penso que ascendran Barcelona B (vaja regal de penal els han fet) i Alcorcón, trobant-nos pr tant l'any que ve el Sant Andreu i, si tenim grup valencià, l'Ontinyent, poble que tindrà la 2a caixa d'estalvis més petita d'Espanya després del ball de fusions.
I dels ascensos des de 3a ho tinc bastant clar: l'any que ve jugaran a 2aB l'Hospi, el Coruxo, Extremadura, el Tudeano (el Santboià anirà a un camp amb 11000 ànimes cridant al camp de tudela, ojalà m'equivoqui), Yeclano, Getafe B, Alzira, Peña Sport i La Muela.
Així que, a set dies vista, crec que serà així:
6 CATALANS
9 VALENCIANS
3 BALEARS
5 MURCIANS
3 ARAGONESOS
3 NAVARRESOS
1 RIOJÀ
7 VASCS
PER TANT...
CATALUNYA + VALÈNCIA + MÚRCIA... = 20 EQUIPS !!Si ens ajunten amb aquestes condicions amb valencians, només enganxem amb els murcians. Dubto que ens posin amb canaris i balears. Que pugi el Santboià!! Seria la solució!!
I sinó, la cosa hauria de ser CATALANS + ARAGÓ + NAVARRA + RIOJA + VASCS... TAMBÉ 20 EQUIPS !!
ESPERO UN CANVI CAP AL NORD...