Autor Tema: Dóna la cara si ets valent!!!  (Llegit 1805 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Dóna la cara si ets valent!!!
« el: 28 de Abril de 2010, 17:36:55 pm »
Espero que algú sigui valent i doni un pas endavant i digui: "Sí, jo sóc el màxim responsable del fitxatge de Lluís Carreras pel Sabadell".

I no em val que ho faci el President.

Estic fart de gent que s'amaga i continúa any rera any al Club sense cap mena de vergonya ni depuració de responsabilitats.

El més ***** sap quin entrenador havia de ser, però sempre surt algú molt llest, sense nom i invisible que supera amb escreix la dimensió de la inteligencia humana coneguda fins el moment.

:clap :clap :clap
Honor al Sabadell

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re:Dóna la cara si ets valent!!!
« Respondre #1 el: 28 de Abril de 2010, 17:44:09 pm »
Va home, que ni el Capello, Mourinho o el Guardiola pujarien el Sabadell a 2ª sense confeccionar una bona plantilla. Fem una plantilla competitiva i els resultats arribaran.
The pride of Catalunya

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 28 de Abril de 2010, 17:45:20 pm »
Diumenge vaig escoltar el partit al camp de l'Espanyol B per RS i ja van dir que el nom de Lluís Carreras provenia de Genís. L'aposta era seva.

A mi Genís em dona confiança, no d'altres com Xavi Roca, i segur que si ell se la juga apostant per un entrenador sense cap experiència, per molt amic que fos (que tampoc sé si ho són), és una gran responsabilitat que assumeix. Sap que si falla en aquesta aposta, possiblement, ell també quedi en entredit.

Però ja dic que Genís estima molt al club com per pendre una decisió que el podés perjudicar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #3 el: 28 de Abril de 2010, 18:02:19 pm »
Diumenge vaig escoltar el partit per RS i ja van dir que el nom de Lluís Carreras provenia de Genís. L'aposta era seva.

A mi Genís em dona confiança, no d'altres com Xavi Roca, i segur que si ell se la juga apostant per un entrenador sense cap experiència, per molt amic que fos (que tampoc sé si ho són), és una gran responsabilitat. Sap que si falla en aquesta aposta, possiblement, ell també que en entredit.
Però ja dic que enís estima molt al club com per pendre una decisió que el perjudiqués.

Doncs espero que si fracassa el de la banqueta (si no fa playoff d'ascens) faci de forma instantànea les maletes.
El Genís estima el Sabadell. Jo també, el Garcia Llamas també i el Pepe Navarro també. I què? Algú ens ha preguntat?
Honor al Sabadell

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #4 el: 28 de Abril de 2010, 19:47:41 pm »
Em fa gracia quan diuen que Carreras arriba sense imposar cap cos tecnic propi , coi , quin cos tècnic vols que tingui aquest home , si com qui diu arriba amb una ma al davant i l'altre al darrera jajaja

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #5 el: 28 de Abril de 2010, 20:24:33 pm »
Jo de soci provablement si q m'en faré a menys q em demanin una quantitat de diners molt exagerada, però és que jo em faig soci simplement perq m'agrada el futbol, m'agrada recolzar a l'equip de la ciutat i per a buscar alguna distracció per al diumenge a la tarda, no pas em faig soci perq tingui cap tipus d'esperança de poder veure en un futur pròxim fútbol de 2ª Á.

Es q s'hagin de fer socis simplement per a esperar a q  pugem de categoria ja els hi aconsellaria directament q se n'oblidin totalment d'això i que inverteixin els diners en alguna altre cosa q els hi faci més profit.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #6 el: 29 de Abril de 2010, 00:55:13 am »
Jo de soci provablement si q m'en faré a menys q em demanin una quantitat de diners molt exagerada, però és que jo em faig soci simplement perq m'agrada el futbol, m'agrada recolzar a l'equip de la ciutat i per a buscar alguna distracció per al diumenge a la tarda, no pas em faig soci perq tingui cap tipus d'esperança de poder veure en un futur pròxim fútbol de 2ª Á.

Es q s'hagin de fer socis simplement per a esperar a q  pugem de categoria ja els hi aconsellaria directament q se n'oblidin totalment d'això i que inverteixin els diners en alguna altre cosa q els hi faci més profit.

Pressuposant que amb Carreras els hi ha surtit tirat de preu (podria inclús ser ell qui hagués de pagar per entrenar i guanyar-se un futur en el món del Futbol Professional), crec que els preus s'han de reduïr bastant, eh!!
Jo ja ho he dit moltes vegades, em repeteixo, si em diuen que he de pagar 165 Euros. Nanai, perquè jo sento els colors a dins el meu cor, no em cal cap carnet de plàstic per saber-ho ni per demostrar-ho a ningú. A més, no admeto lliçons de ningú, que no sabeu quant em costa a mi arribar a fi de mes amb el p*** lloguer del pis, eh!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #7 el: 29 de Abril de 2010, 09:54:16 am »
.... no pas em faig soci perq tingui cap tipus d'esperança de poder veure en un futur pròxim fútbol de 2ª Á.....

Doncs jo si que espero veure'ns a 2A en un futur pròxim, i estic segur que no trigarem pas tant.
I de 2A a Primera, només hi ha un pas!

No sé si serà l'any que ve (jo ara espero que si, i animaré al màxim per posar el meu granet de sorra), pero estic segur que ben aviat ho aconseguirem, i quan pujem a segona A, no trigarem gaire a pujar a Primera!!!!! ueueueeeeee!!!!

Visca el Sabadell !!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #8 el: 03 de Maig de 2010, 09:57:22 am »
Diumenge vaig escoltar el partit al camp de l'Espanyol B per RS i ja van dir que el nom de Lluís Carreras provenia de Genís. L'aposta era seva.

Doncs si l'aposta és seva i no surt bé, que faça el favor de dimitir en el seu moment. Seria lo més honest.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #9 el: 03 de Maig de 2010, 09:59:37 am »

Doncs si l'aposta és seva i no surt bé, que faça el favor de dimitir en el seu moment. Seria lo més honest.
doncs moltisim d'acord amb tu! (estic gairebe segur que haura de dimitir ja que lu de lluis carreresno ho veig gens clar)
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #10 el: 03 de Maig de 2010, 14:16:42 pm »
I, si surt be, dimitireu vos????

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #11 el: 03 de Maig de 2010, 16:29:33 pm »
I, si surt be, dimitireu vos????

Em fa gràcia l'expressió "si surt bé"... Té tantes variables que podriem fer una película.
Em sembla que la idea que té la directiva és de tenir un projecte a mig-llarg termini, per tant, és sobreentén que aquesta primera temporada de Lluís Carreras serà per anar adaptant l'equip a la idea del futbol que vol implantar. O sigui, és una temporada de transició. Una temporada més a Segona B.
És la impressió que tinc, i sobretot això es confirmarà o no amb les incorporacions de jugadors. Si tots són joves, i prescindim de gent experta i polivalent com Berlanga, doncs només cal rezar per a que no se'n vagi De Navas. Sense ell, crec que podriem passar-ho molt malament si puja el nivell del grup 3 la temporada que vé.

Però el que tinc clar, és que a la directiva se'ls ha d'exigir playoff rera playoff fins pujar a Segona A, perquè ells SI que coneixen la Segona B i el Club. I el pressupost no pot ser excusa mai més.
Honor al Sabadell

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #12 el: 03 de Maig de 2010, 19:08:53 pm »
Va home, que ni el Capello, Mourinho o el Guardiola pujarien el Sabadell a 2ª sense confeccionar una bona plantilla. Fem una plantilla competitiva i els resultats arribaran.
Totalment d'acord amb tu, company.
Fem una bona plantilla, esperem que comenci la temporada i esperem resultats, després parlem!
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #13 el: 06 de Maig de 2010, 01:49:21 am »
Totalment d'acord amb tu, company.
Fem una bona plantilla, esperem que comenci la temporada i esperem resultats, després parlem!

Sobretodo alante,k no cueste tantisimo meter un gol....

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #14 el: 06 de Maig de 2010, 11:22:44 am »
Es un meló per obrir!!!
Sempre seré Arlekinat!!!