Autor Tema: Jornada 36: Espanyol B - Sabadell  (Llegit 14807 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8809
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 36: Espanyol B - Sabadell
« Respondre #100 el: 26 de Abril de 2010, 21:04:14 pm »

Malgrat tot jo trauré el carnet i continuaré anant al camp. El Sabadell som nosaltres, no ells. :mmmm

Això ho hem de fer tots. Però el mínim que podem i hem de fer és queixar-nos de les coses que no ens agraden i no ens semblen bé.

Per cert, encara recordo quan Sánchez Llibre en una inauguració d'una botiga d'animals a Sabadell va dir que David de Pablos acabaria vestint d'arlequinat......... En un estiu on a més es van demanar més cessions de jugadors a l'Espanyol..... i finalment no en va arribar cap.

Seguim fent amics.....

Amb això del De Pablos, tinc entés que va pasar com amb un davanter que va acabar al Eibar que no m´enrecordo del nom, l´Espanyol va donar tot tipus de facilitats per que vinguessin, pero nosaltres no ens vem entendre amb els jugadors, anys, calers, privilegis a la alineació, ves a saber.... :whistle:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #101 el: 26 de Abril de 2010, 21:09:04 pm »
Madre mia! A algunos os ha sabido mas mal perder contra el Espanyol que el hecho de perder el partido. A ver que después de la temporada tan "redonda" que llevamos estamos sacando las peores puñaladas cuando era el primer partido que matematicamente no nos jugabamos nada! Y no es ningún logro evidentemente. Para mi fue peor perder los partidos cuando no reservamos a jugadores y habian objetivos matemáticos posibles.
¿Fuisteis la mayoria ayer? Yo si, y la primera parte jugamos bien y yo los vi correr, nos han remontado 2 goles ¿y que? ¿es la primera vez que pasa en futbol? ¿eso era un pacto? ¿y nos ponemos 0-2? ¿Y con 2-2 penalty posible a Fran y además que él lo buscaba? ¿Nadie le dijo a Fran que habia que perder? Esto es hablar por hablar.

Alguno ha pensado que ayer cuando salieron los suplentes del Espanyol eran gente de 20 años e internacionales y nosotros teniamos a Pagés y Jaume (inactivos la mayoria del año y con 80 minutos encima), que pusimos a un chico que no ha jugado 1 minuto delante, y que le pusieron hasta 3 pelotas para empujarla y no tuvo suerte en ninguna, que estuvimos más cerca del 0-3 que del 1-2.
Ýo me quedé con cara de *****, evidentemente, y si lo llego a saber me evito el disgusto final, pero de verdad que fue más de resultado final que de actitud.

Esperemos el domingo acabar en casa con buen sabor de boca.
Eso es cierto,el Espanyol es lógico que fuera a por todas,porque ellos sí se jugaban aún algo importante -permanencia- si nuestros jugadores no dan más de sí,o no pueden hacer nada más,eso no es culpa de los plumíferos,es simplemente la línea de irregularidad que han mostrado a lo largo de toda esta temporada.A mí personalmente,me dolió todavía más el partido contra el Mallorca b en la Creu Alta,el día del Mestalla,contra el far$a en el mini,o incluso el día del Terrassa -aunque acabáramos ganando-.Resumiendo: TEMPORADA PARA OLVIDAR !!!!! LAMENTABLE !!!!! :rant: :rant: :rant:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #102 el: 26 de Abril de 2010, 21:13:57 pm »
Madre mia! A algunos os ha sabido mas mal perder contra el Espanyol que el hecho de perder el partido. A ver que después de la temporada tan "redonda" que llevamos estamos sacando las peores puñaladas cuando era el primer partido que matematicamente no nos jugabamos nada! Y no es ningún logro evidentemente. Para mi fue peor perder los partidos cuando no reservamos a jugadores y habian objetivos matemáticos posibles.
¿Fuisteis la mayoria ayer? Yo si, y la primera parte jugamos bien y yo los vi correr, nos han remontado 2 goles ¿y que? ¿es la primera vez que pasa en futbol? ¿eso era un pacto? ¿y nos ponemos 0-2? ¿Y con 2-2 penalty posible a Fran y además que él lo buscaba? ¿Nadie le dijo a Fran que habia que perder? Esto es hablar por hablar.

Alguno ha pensado que ayer cuando salieron los suplentes del Espanyol eran gente de 20 años e internacionales y nosotros teniamos a Pagés y Jaume (inactivos la mayoria del año y con 80 minutos encima), que pusimos a un chico que no ha jugado 1 minuto delante, y que le pusieron hasta 3 pelotas para empujarla y no tuvo suerte en ninguna, que estuvimos más cerca del 0-3 que del 1-2.
Ýo me quedé con cara de *****, evidentemente, y si lo llego a saber me evito el disgusto final, pero de verdad que fue más de resultado final que de actitud.

Algunos les duele mas la derrota porq es contra el Español B sí. Luego regalamos el partido en casa contra el Barça B o bién salimos goleados del Mini y "aquí no a pasado nada", siempre sientan mejor las derrotas contra tu otro equipo favorito no? xD
A mi desd luego q no me gusta perder un partido q a 20 min del final ibas ganando, pero sinceramente prefiero perder un partido de esta forma q perderlo 3-0 y habiendo estado los 90 minutos andando por el campo.

Aparte de esto, yo no sé el porq de esa bajada de nivel del ekipo en los últimos 20 minutos pero es q aunq no lo entienda lo q no haré nunca es en público sospechar o dar a entender de q nos hemos djado ganar a cambio de lo q sea. Con estos comentarios estamos ensuciando muchísimo la imagen del CE Sabadell demostrando q somos un equipo q nos vendemos por 4 duros y haciendo aumentar totalmente el odio de los otros equipos en respeto a nosotros. Q pensará la gente de la Grama o del Lleida si nos ven a nosotros diciendo q nos hemos dejado ganar contra el Español B?  Dirán si hasta la misma afición del Sabadell decía q este partido estaba amañado !! Nos tacharan de equipo de mala muerte y d equipucho k por interés se deja ganar. Yo ya sé q si por ejemplo nosotros estubieramos en la situación de la Grama nadie no se echaría una mano pero también hay q tener un poco de vista, q bastante deteriorada q tenemos ya la imagen solo falta q nosotros mismos nos tiremos pierdas sobre nuestro propio tejado.

Resumiendo q yo prefiero pensar q los mantas de nuestros jugadores se relajaron a última hora y perdimos así q no ser rebuscado y pensar q nuestro presidente se dejó ganar por tenerle mas simpátia a los pericos o porq le pagaron la comida del domingo. Q total, tal como dice un forero por aquí, si nos hubieramos dejado ganar no sería mas fácil perder 1 o 2-0 q no adelantarse en el marcador y en los últimos 15 minutos dejarnos meter 3 goles??? Reflexionemos un poco y hablemos con propiedad porfvor.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #103 el: 26 de Abril de 2010, 21:20:18 pm »
Jo per l'edat que tinc, tinc que reconeixa que tot i les punyalades en contra del Barça a aquest Forum, per part d'alguns, els únics que ens d'han deixat jugadors a lo llarg de l'historía amb una mica de qualitat es el BARÇA, en remonto a les temporades de 1ª Divisió anys 60 i crec que si aquesta Junta no fos tant merengona, segurament alguna cosa més tindríam per aquí, perqué ni en veig de L'Espanyol, ni del Madrid , com diuen per aquí el LLibre va dir que venía el De pablos, i encara l'espero.

Voldria matisar el teu comentari al respecte dels jugadors cedits pel Barça a les dècades 60-70....

Ens cedeixen un porter una temporada...Irazust a a canvi del traspàs d'un jove que destacava al nostre amateur... aquest jugador era l'Olmo....jugador que es va convertir durant varies temporades en titular indiscutible en el primer equip blaugrana i que va assolir la internacionalitat absoluta...Vaja ens vàrem deixar prendre el pèl....

Que recordi la unica bona cesió va ser la del LLuís Pujol, ja que la resta de jugadors provinents del Barcelona van ésser fitxats com per exemple: Torrent,Seminario, Pereda,Zaballa,Zaldua, Montesinos....

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #104 el: 26 de Abril de 2010, 21:27:37 pm »

Algunos les duele mas la derrota porq es contra el Español B sí. Luego regalamos el partido en casa contra el Barça B o bién salimos goleados del Mini y "aquí no a pasado nada", siempre sientan mejor las derrotas contra tu otro equipo favorito no? xD
A mi desd luego q no me gusta perder un partido q a 20 min del final ibas ganando, pero sinceramente prefiero perder un partido de esta forma q perderlo 3-0 y habiendo estado los 90 minutos andando por el campo.

Aparte de esto, yo no sé el porq de esa bajada de nivel del ekipo en los últimos 20 minutos pero es q aunq no lo entienda lo q no haré nunca es en público sospechar o dar a entender de q nos hemos djado ganar a cambio de lo q sea. Con estos comentarios estamos ensuciando muchísimo la imagen del CE Sabadell demostrando q somos un equipo q nos vendemos por 4 duros y haciendo aumentar totalmente el odio de los otros equipos en respeto a nosotros. Q pensará la gente de la Grama o del Lleida si nos ven a nosotros diciendo q nos hemos dejado ganar contra el Español B?  Dirán si hasta la misma afición del Sabadell decía q este partido estaba amañado !! Nos tacharan de equipo de mala muerte y d equipucho k por interés se deja ganar. Yo ya sé q si por ejemplo nosotros estubieramos en la situación de la Grama nadie no se echaría una mano pero también hay q tener un poco de vista, q bastante deteriorada q tenemos ya la imagen solo falta q nosotros mismos nos tiremos pierdas sobre nuestro propio tejado.

Resumiendo q yo prefiero pensar q los mantas de nuestros jugadores se relajaron a última hora y perdimos así q no ser rebuscado y pensar q nuestro presidente se dejó ganar por tenerle mas simpátia a los pericos o porq le pagaron la comida del domingo. Q total, tal como dice un forero por aquí, si nos hubieramos dejado ganar no sería mas fácil perder 1 o 2-0 q no adelantarse en el marcador y en los últimos 15 minutos dejarnos meter 3 goles??? Reflexionemos un poco y hablemos con propiedad porfvor.
Totalmente de acuerdo Ferni, no tenemos bastante que encima nosotros mismo decimos que nos dejamos ganar, cuando hicimos más que la mayoria de equipos de todas las divisiones cuando llegan esos partidos donde no se juegan nada y el otro mucho.
El año pasado en primera, toma ya! Osasuna va y gana al Barça y al Madrid en las últimas jornadas y nadie se escandaliza, porque todo el mundo sabe que es lo que pasa en estas situaciones y ahora nosotros mismos nos ponemos de vuelta y media, cuando y lo vuelvo a repetir, no regalamos el partido para nada!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #105 el: 26 de Abril de 2010, 21:34:09 pm »
No creo que tenga nada que ver con que sea el Espanyol b o el Barça b... y eso de que salimos goleados del mini y no ha pasado nada.... es mentira!!! a ver si miramos los cometarios que hubieron en el foro de ese partido y la reacción que tubimos muchos de los que estubimos en el mini, despúes de acabar el partido. Lo que **** és que un partido en el cual podriamos haber goleado, o como mínimo, haber ganado tranquilamente, acabaran marcándonos 3 goles en 20 minutos.

Som i serem, sempre arlequinats!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #106 el: 26 de Abril de 2010, 21:48:17 pm »
Jo per l'edat que tinc, tinc que reconeixa que tot i les punyalades en contra del Barça a aquest Forum, per part d'alguns, els únics que ens d'han deixat jugadors a lo llarg de l'historía amb una mica de qualitat es el BARÇA, en remonto a les temporades de 1ª Divisió anys 60 i crec que si aquesta Junta no fos tant merengona, segurament alguna cosa més tindríam per aquí, perqué ni en veig de L'Espanyol, ni del Madrid , com diuen per aquí el LLibre va dir que venía el De pablos, i encara l'espero.
En dècades anteriors penso que tant el Barça com l'Espanyol si que ens donaven un cop de ma, sobretot perquè eren el tercer equip de Catalunya, i les 3 parts contentes, ara per desgràcia ho son històricament però no esportivament.
L'Espanyol també ens ha deixat jugadors de qualitat, als anys 80 hem tingut al Mauri, germans Orejuela, Golobart, Márquez...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #107 el: 26 de Abril de 2010, 21:52:16 pm »
Per activa i per pasiva....temporada lamentable...tant pels objectius marcats com pel potencial del planter....

Planter que tot sigui dit ha fet el que ha volgut i quan ha volgut amb els nostres colors...

Declaracions fóra de lloc...."ovelles negres"......No serà que l'únic que s'hi va enfrontar...no va tenir el recolzament de la Directiva, sinò tot el contrari.....i així hem acabat....emprenyat s, emprenyats i sobretot sense il.lusió....

Clar que a molts i fins i tot directius...els preocupa més el partit del dimecres i qui ganyarà la lliga BBVA....

Poc  :scut fem des de dins i poc  :scut podem fer els que estimem única i exclusivament el Centre d'Esports  :scut

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #108 el: 26 de Abril de 2010, 22:27:10 pm »
Per activa i per pasiva....temporada lamentable...tant pels objectius marcats com pel potencial del planter....

Planter que tot sigui dit ha fet el que ha volgut i quan ha volgut amb els nostres colors...

Declaracions fóra de lloc...."ovelles negres"......No serà que l'únic que s'hi va enfrontar...no va tenir el recolzament de la Directiva, sinò tot el contrari.....i així hem acabat....emprenyat s, emprenyats i sobretot sense il.lusió....

Clar que a molts i fins i tot directius...els preocupa més el partit del dimecres i qui ganyarà la lliga BBVA....

Poc  :scut fem des de dins i poc  :scut podem fer els que estimem única i exclusivament el Centre d'Esports  :scut
Tens tota la raó company,no puc estar més d´acord amb tú. :clap2 :clap2 :clap2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #109 el: 26 de Abril de 2010, 23:57:36 pm »
Hay algunos que quieren ver cosas donde no las hay, pero eso es costumbre en este forum, creo que a todos nos duele perder sea con el equipo que sea, el problema es que ayer ganando los tres puntos y quiero recordar que se ganaba por 2-0 nos acercábamos a la clasificación para la copa del rey, último objetivo que tenían estos grandes jugadores que forman la plantilla arlequinada, pues pese a todo y a ir ganando por esa diferencia, se dejaron los tres puntos jugando contra un equipo que estaba formado por algunos juveniles, eso es lo que realmente duele como socio, dejar escapar la última oportunidad para realizar una temporada regular.

Lo demás es bla, bla, bla, que algunos se lo tienen que mirar.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #110 el: 27 de Abril de 2010, 00:04:55 am »

Voldria matisar el teu comentari al respecte dels jugadors cedits pel Barça a les dècades 60-70....

Ens cedeixen un porter una temporada...Irazust a a canvi del traspàs d'un jove que destacava al nostre amateur... aquest jugador era l'Olmo....jugador que es va convertir durant varies temporades en titular indiscutible en el primer equip blaugrana i que va assolir la internacionalitat absoluta...Vaja ens vàrem deixar prendre el pèl....

Que recordi la unica bona cesió va ser la del LLuís Pujol, ja que la resta de jugadors provinents del Barcelona van ésser fitxats com per exemple: Torrent,Seminario, Pereda,Zaballa,Zaldua, Montesinos....

¿Estos son los únicos que han venido al Sabadell después de pertenencer al Barça?
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #111 el: 27 de Abril de 2010, 11:38:22 am »
Va ser trucar-me el birrero des de Santaco per a dir-me el resultat final allà, just quan anàvem 1-2, i començar a vore que naltres ens enfonsàvem. Coincidència o incidència? Ni idea, però si és lo primer, es per que el nostre entrenador és nul. Manté a jugadors sobre el camp cansats i l'extrem rival mos les fot, com Tello amb Chapi. En canvi si és per lo segon, espero que los que comanden el club hagen sigut hàbils i haja ajudat a quadrar pressupost o en cas contrari que s'hagen asegurat alguna cessió com la de Tello per a la propera temporà.

Igualment, pense que lo primer que s’ha de fer és ficar a una persona competent a la banqueta. Desprès de la trilogia que m’he vaig empassar, entre Logroñés, Alcoyano i Sporting, no entenc una m**** dels plantejaments del Pirri. No té ni cap ni peus les convocatòries que mos fa, no té cap sentit sortir com a visitant sense un punta en condicions, quan ell mateix diu que Arnal no és punta, no té sentit jugar a casa amb tots darrere i Joel sol a prendre per cul sol a dalt, ni tampoc tenen sentit molts dels seus canvis, ni té cap sentit a Maó sortir amb practicament 8 jugaors sobre el camp.
I açò últim ho dic per que Milán pot ser un bon jugador a Tercera, però Pagès i Axel son uns exfutbolistes que estan fotent els seus últims tiros per ací. Si a sobre me fiques a Castell i a Arnal fora dels llocs que sempre han jugat, no esperes aconseguir els tres punts.

Lo de Maó, va ser vergonyós, i si amb 9 ja no vam empatar, no va ser perque els maonesos tinguessen un bon porter o una bona defensa, si no que va ser perque durant el partit no se va treballar i se va sortir amb la caraja, a l’igual que molts partits d’esta temporada.
I lo del camp dels pericos ja va ser el acabose. Sort que en este grup hi havien tronxos com Gavà, Terrassa, La Vila, Badalona, Mestalla, Grama i alguns més.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!