Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.
David de Navas tiene otro año de contrato, otro que seguirá.
Y ya de paso a Toni Lao no?
Cita de: Ruben_cesbd en 04 de Maig de 2010, 19:12:08 pmY ya de paso a Toni Lao no? no porque solo comfirmados y Toni Lao no esta ni mucho menos comfirmado
- Jugadors amb contracte per l'any vinent: Chapi Arnau, De Navas, Morales, Pagès, Juvenal, Puigdollers, Pradas, Joel, Agustín, Robles, David Bermudo i Jesús Garcia.- Jugadors cedits a d'altres equips i que podrien acabar formant part de la plantilla de la temporada vinent: Nogareda (Balaguer), Marc Bonamich (Vilanova), Marc (Europa), Pinilla (San Cristobal).http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=19333.0Se suposa que un cop hagi acabat la temporada, es començaran a veure noms i fitxatges confirmats.
Cita de: toni78 en 05 de Maig de 2010, 15:36:06 pmCita de: Ruben_cesbd en 04 de Maig de 2010, 19:12:08 pmY ya de paso a Toni Lao no? no porque solo comfirmados y Toni Lao no esta ni mucho menos comfirmado Tiempo al tiempo
Cita de: MUTIO en 07 de Maig de 2010, 08:46:43 am- Jugadors amb contracte per l'any vinent: Chapi Arnau, De Navas, Morales, Pagès, Juvenal, Puigdollers, Pradas, Joel, Agustín, Robles, David Bermudo i Jesús Garcia.- Jugadors cedits a d'altres equips i que podrien acabar formant part de la plantilla de la temporada vinent: Nogareda (Balaguer), Marc Bonamich (Vilanova), Marc (Europa), Pinilla (San Cristobal).http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=19333.0Se suposa que un cop hagi acabat la temporada, es començaran a veure noms i fitxatges confirmats.Pagès té contracte? Em sembla que acaba el 30 de juny, tot i que no em sorprendria que el renovessin.
Cita de: almuniaforever en 07 de Maig de 2010, 09:11:04 amCita de: MUTIO en 07 de Maig de 2010, 08:46:43 am- Jugadors amb contracte per l'any vinent: Chapi Arnau, De Navas, Morales, Pagès, Juvenal, Puigdollers, Pradas, Joel, Agustín, Robles, David Bermudo i Jesús Garcia.- Jugadors cedits a d'altres equips i que podrien acabar formant part de la plantilla de la temporada vinent: Nogareda (Balaguer), Marc Bonamich (Vilanova), Marc (Europa), Pinilla (San Cristobal).http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=19333.0Se suposa que un cop hagi acabat la temporada, es començaran a veure noms i fitxatges confirmats.Pagès té contracte? Em sembla que acaba el 30 de juny, tot i que no em sorprendria que el renovessin.Pagès estic convençut que deu tenir contracte perque sent un tio honest i professional com ha sigut durant les temporades que ha estat aquí, no hauria entès que a Jaume li féssin el que li van fer diumenge passat i en canvi a Pagès no. Per tan, em sembla que és un dels que continuarà segur.
que pasa con el anotador no lo dan hoy
Porters: De Navas i Oriol TorresDefenses: Agustín, Chapi Arnau, Àlex Ruiz, Pagès, Bermudo i Toni LaoMigcampistes: Puigdollers, RoblesDavanters: Joaquín Rodríguez, Fito i Marc FernándezFutur a l'aire: Juvenal, Roberto Morales, Joel i Pradas