Autor Tema: PLANTILLA C.E. SABADELL 2010-2011 (solo confirmados)  (Llegit 34579 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:PLANTILLA C.E. SABADELL 2010-2011 (solo confirmados)
« Respondre #40 el: 22 de Maig de 2010, 09:19:31 am »
:scut

Segons el diari Avui Toni Lao ja es jugador del Sabadell

El Sabadell confirma el fitxatge de Toni Lao
El defensa provinent de la UD Gramanet és el segon fitxatge per la pròxima temporada -a més d'Oriol Torres i Marc Fernandez, sub23-. Pep Pagès també ha acceptat l'oferta de renovació
Asabadell.cat
 . 21/05/2010 11:37
Era un secret a veus i avui al matí s'ha fet oficial. El Centre d'Esports i el defensa de 26 anys, Toni Lao, han arribat a un acord per incorporar el jugador provinent de la 'Grama' a les files arlequinades. Amb l'arribada del jugador format a les categories inferiors del RCD Espanyol, la línia defensiva ha quedat ja força definida. I és que el central Pep Pagès ha acceptat l'oferta de renovació que el club li havia ofert i complirà la que serà la seva cinquena temporada com a jugador del CE Sabadell.

D'aquesta maanera, a l'espera d'una resolució del cas 'Eneko' i de les possibles sortides de Joel i Roberto, el Centre d'Esports espera incorporar un extrem esquerre, un atacant que complementi Joaquín Rodriguez, un defensa, i un parell de jugadors pel mig del camp. L'àrea esportiva, que ha comptat amb molt temps per començar a treballar, sembla que té una línia molt definida i podria tancar la plantilla per la pròxima campanya en poc temps.

´

Joaquín Rodríguez i Toni Lao, crec qel mercat de fitxatges no podia començar millor pel CE Sabadell, q a dia 21 de maig ja tinguem a 2 jugadors d'aquest nivell em fa ser bastant optimista de cara a la propera temporada  :ok
si no fos pel carreras tot seria molt positiu ::)

No crec que passi però... Oi que quan va venir el Guardiola estàveu molt desacord? Quants títols va guanyar?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #41 el: 22 de Maig de 2010, 10:09:57 am »

Jo crec que al Carreres se li ha de donar un marge de confiança, no sabem el meló com sortirà  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #42 el: 22 de Maig de 2010, 12:23:58 pm »

Segons el diari Avui Toni Lao ja es jugador del Sabadell

El Sabadell confirma el fitxatge de Toni Lao
El defensa provinent de la UD Gramanet és el segon fitxatge per la pròxima temporada -a més d'Oriol Torres i Marc Fernandez, sub23-. Pep Pagès també ha acceptat l'oferta de renovació
Asabadell.cat
 . 21/05/2010 11:37
Era un secret a veus i avui al matí s'ha fet oficial. El Centre d'Esports i el defensa de 26 anys, Toni Lao, han arribat a un acord per incorporar el jugador provinent de la 'Grama' a les files arlequinades. Amb l'arribada del jugador format a les categories inferiors del RCD Espanyol, la línia defensiva ha quedat ja força definida. I és que el central Pep Pagès ha acceptat l'oferta de renovació que el club li havia ofert i complirà la que serà la seva cinquena temporada com a jugador del CE Sabadell.

D'aquesta maanera, a l'espera d'una resolució del cas 'Eneko' i de les possibles sortides de Joel i Roberto, el Centre d'Esports espera incorporar un extrem esquerre, un atacant que complementi Joaquín Rodriguez, un defensa, i un parell de jugadors pel mig del camp. L'àrea esportiva, que ha comptat amb molt temps per començar a treballar, sembla que té una línia molt definida i podria tancar la plantilla per la pròxima campanya en poc temps.

´

Joaquín Rodríguez i Toni Lao, crec qel mercat de fitxatges no podia començar millor pel CE Sabadell, q a dia 21 de maig ja tinguem a 2 jugadors d'aquest nivell em fa ser bastant optimista de cara a la propera temporada  :ok
si no fos pel carreras tot seria molt positiu ::)

No crec que passi però... Oi que quan va venir el Guardiola estàveu molt desacord? Quants títols va guanyar?

docns jo alm,enys, sempre vaig confiar amb ell :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #43 el: 22 de Maig de 2010, 12:45:11 pm »

Jo crec que al Carreres se li ha de donar un marge de confiança, no sabem el meló com sortirà  :mmmm

Donç jo cada vegada em dona més bona sensació, no se si ja m´estic dejant portar per l´euforia (bons fitxatges a priori) o que ultimament surten entrenadors de escola molt preparats i cada vegada més hi han més juniors que están jubilant a veterans com Mané, Clemente, Irureta etc...a més sense anar molt lluny, pel Mallorca sona Vicente Engonga (Manzano no continuará) un altre ex-jugador sense cap experiencia que a més crec que va coincidir amb Carreres a Ses Illes com a jugador i li poden donar ni mes ni menos que una banqueta de "Europa legue"... :ostres Tinc el presentiment que disfrutarem i ens sorprenderem :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #44 el: 22 de Maig de 2010, 13:06:34 pm »

Donç jo cada vegada em dona més bona sensació, no se si ja m´estic dejant portar per l´euforia (bons fitxatges a priori) o que ultimament surten entrenadors de escola molt preparats i cada vegada més hi han més juniors que están jubilant a veterans com Mané, Clemente, Irureta etc...a més sense anar molt lluny, pel Mallorca sona Vicente Engonga (Manzano no continuará) un altre ex-jugador sense cap experiencia que a més crec que va coincidir amb Carreres a Ses Illes com a jugador i li poden donar ni mes ni menos que una banqueta de "Europa legue"... :ostres Tinc el presentiment que disfrutarem i ens sorprenderem :w00t:

Jo crec que no hem d'estar ni massa optimistes ni pesimistes, expectants a veure que passa, això si amb un toc d'ilusiò perquè sembla que es volen fer les coses bé, ara veurem quina pre-temporada ens preparen i ja podrem tenir una base per ensumar la temporada com pot anar. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #45 el: 22 de Maig de 2010, 14:11:10 pm »
A mi el Carreras, ni m'agradava ni em desagrava en quant al seu fitxatge, tot i que si pensava que era una mica arriscat.
Després de la seva presentació, ja em comença agradar, va deixar ben clar que per fer bé la feina s'ha de treballar, i així es com s'ha de començar, crec que li hem de donar un vot de confiança.

:yes:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #46 el: 22 de Maig de 2010, 16:21:48 pm »
A tope con Carreras!!! Eso es lo que tenemos que hacer igual que con la plantilla que se configure!! Ya llegará la liga y el tiempo de críticas pero si antes de empezar ya estamos poniendo peros...

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #47 el: 22 de Maig de 2010, 17:17:21 pm »
A tope con Carreras!!! Eso es lo que tenemos que hacer igual que con la plantilla que se configure!! Ya llegará la liga y el tiempo de críticas pero si antes de empezar ya estamos poniendo peros...

Totalmente de acuerdo contigo. Dejemosle trabajar tranquilamenyte y empecemos a juzgarle cuando lleve 10 o 12 partidos de liga y ya se puedan ver por donde van a ir los tiros. Mientras tanto, pienso que no deberiamos ser ni muy optimistas ni muy pesimista sino que debemos tener los pies en el suelo y ser humildes.

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #48 el: 23 de Maig de 2010, 19:29:02 pm »
En quan a la gestió del fitxatge de Joaquín Rodríguez, aquest cop s´ha de felicitar a la Directiva.  Un fitxatge portat amb discreció (sense filtracions que encareixin el producte), buscant el contacte adeqüat (Rodolfo Orife), ràpid i tancat sense els dubtes que apareixen altres vegades....

Si es busca "bandes" adeqüats i bons passadors, l´aportació d´aquest jugador pot ser francament positiva.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #49 el: 23 de Maig de 2010, 21:12:49 pm »
En quan a la gestió del fitxatge de Joaquín Rodríguez, aquest cop s´ha de felicitar a la Directiva.  Un fitxatge portat amb discreció (sense filtracions que encareixin el producte), buscant el contacte adeqüat (Rodolfo Orife), ràpid i tancat sense els dubtes que apareixen altres vegades....

Si es busca "bandes" adeqüats i bons passadors, l´aportació d´aquest jugador pot ser francament positiva.

A veure si el "rifle" de veritat serà aquest J.Rodriguez enlloc de l'anterior J.Rodriguez  ;D
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #50 el: 26 de Maig de 2010, 20:59:07 pm »
Radio Sabadell i asabadell (http://www.avui.cat/sabadell/notices/2010/05/alberto_manga_tambe_es_arlequinat_9238.php) informen del fitxatge d'Alberto Manga pel Sabadell.

Gran fitxatge  :clap
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #51 el: 26 de Maig de 2010, 21:04:15 pm »
Radio Sabadell i asabadell (http://www.avui.cat/sabadell/notices/2010/05/alberto_manga_tambe_es_arlequinat_9238.php) informen del fitxatge d'Alberto Manga pel Sabadell.

Tremendo  :clap
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #52 el: 26 de Maig de 2010, 21:04:34 pm »

Fumata blanca a Alberto Manga!!! Pot ser un altre grandíssim fitxatge (espero no tenir-me que tragar aquest comentari).

De moment tenim un reforç per a cada posició (defensa, centrecampista  i davanter).

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #53 el: 26 de Maig de 2010, 21:06:52 pm »
l migcampista Alberto Manga s’ha convertit en nou jugador del Centre d’Esports Sabadell per a la pròxima temporada.

El jugador de 30 anys, que es va desvincular del Girona el mes de gener passat, i ha jugat els últims mesos a Austràlia.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1165

La verdad es que con los grandes fichajes que se estan haciendo, la ilusión, después de esta mala temporada, comienza a aparecer y con fuerza!! Nuevo gran fichaje. Bienvenido y mucha suerte!!!!  :clap  :clap
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #54 el: 26 de Maig de 2010, 21:07:31 pm »
És un grandissim fitxatge...està prenent bona pinta aquest equip!!!  ;D
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #55 el: 26 de Maig de 2010, 21:08:23 pm »
i pedro de la grama sembla que està a punt

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #56 el: 26 de Maig de 2010, 21:12:51 pm »
oléeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeegrandissi m fitxatge

el año que viene el sabadell volvera a segunda A el año que viene laralalalaralaralal alalala........
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #57 el: 26 de Maig de 2010, 21:22:40 pm »
Increible....  :clap :clap

Sin duda,estamos hablando del fichaje estrella de la temporada 2010-2011  :ok :ok

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #58 el: 26 de Maig de 2010, 21:24:48 pm »
cu***ns com ens posem d'euforics de cop i volta. A mi m'està agradant molt els jugadors que estem portant. Poden oferir una bona imatge d'equip, joc i resultats, i treball, treball, treball. No creieu que el fet de no jugar play off ens està beneficiant alhora de fitxar més aviat i en millors condicions que no pas l'any passat?
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #59 el: 26 de Maig de 2010, 22:24:01 pm »
joer, yo no se vosotros, pero yo tengo muy buenas vibraciones de cara al año que viene con estas nuevas incorporaciones.  :thumbsup: :thumbsup:

Espero seguir durante el resto de la temporada con este optimismo e ilusión!!