Autor Tema: Per l'Ivan Diaz  (Llegit 1488 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Per l'Ivan Diaz
« el: 23 de Octubre de 2005, 23:18:10 pm »
Com m'agradar veuret a la grada tu que eras el cabecilla per fer el llit al Mora mira com t'has de veure ara no vas ni convocat, noi com diuen la vengaza se sirve fria ho sento xalet per que jo quan vas venir vaig ser un dels que em va alegrar però ed la forma que jugues i de com et comportes com a persona el milor que pots fer es tornar a l'alba

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Per l'Ivan Diaz
« Respondre #1 el: 23 de Octubre de 2005, 23:23:18 pm »
sabadell, trobo una mika "pasar-se d la ralla" el k as dit sobre ivan diaz...sobre lo del mora vui dir, si esta a la grada ell es el k a despabilar pero res mes...pero lo del mora una mika fort o trobo... :-\
k konsti k pots di el k vulguis! ;) , pero kom es un forum es pot opinar...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 23 de Octubre de 2005, 23:38:17 pm »
Doncs jo el posaria abans que al Marcos, per molt que va fer el gol de la salvacio l'any passat. Per cert, el dia del terrassa tampoc va fer res?? Si es que nosaltres mateixos ens revolquem en la nostra "m****" passada, així no anem en lloc  :Hecho_polvo:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #3 el: 24 de Octubre de 2005, 00:44:47 am »
anims ivan que encara ens donaras alegries que per mi no estas jugant malament i al terrassa els vas humiliar una bona estona

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #4 el: 24 de Octubre de 2005, 09:14:11 am »
Esta clar que si el Montes molt pencaires, l´Ivan Diaz no és el seu perfil de jugador. El seu descens professional només és fruit d´això, de no esforçar-se amb els entrenaments i a sobre voler ser el rei del vestuari.

Desconnectat Tontxu

• Aleví
  • Missatges: 62
« Respondre #5 el: 25 de Octubre de 2005, 21:29:39 pm »
Com m'agradar veuret a la grada tu que eras el cabecilla per fer el llit al Mora mira com t'has de veure ara no vas ni convocat, noi com diuen la vengaza se sirve fria ho sento xalet per que jo quan vas venir vaig ser un dels que em va alegrar però ed la forma que jugues i de com et comportes com a persona el milor que pots fer es tornar a l'alba

Te has pasado tres pueblos con tu comentario. Hay que estar muy seguro para hacer las acusaciones que haces a nuestro jugador.....y es extraño que no lo hayan borrado al igual que ha pasado con otros.

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #6 el: 25 de Octubre de 2005, 21:42:29 pm »
Yo crec qe no es manera de tratar a un jugador potser no esta en la seva millor forma pero es un jugador que pot donar molt
anims ivan i visca el sabadell :bandera :bandera
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 25 de Octubre de 2005, 21:47:14 pm »
Mireu, a mi tan se me'n fot si va ser un dels instigadors a fer el llit al Mora -però si ho hagués sigut em semblaria molt malament-, més igual que cobri el que cobra, més igual....
Jo l'únic que vull, és que un dels jugadors que segurament hauria de marcar diferencies, Iván Díaz, s'esta rascant les boles a cada partit. Si tan bo és que ho demostri, i no em val que em digueu que: "ens donarà moltes tardes de gloria", perque a aquest pas l'any vinent ni l'equip del seu barri -amb tots els respectes el voldrà-. Que ja ha PASSAT 1 QUART de lliga, en queden 3 perque aquests que diuen que son tan bons despertin, i sino al carrer al desembre.
I la gent es queixa d'aquest home, peruque TOTHOM sap que es bo i que ho pot fer, que no en tingui ganes és una altra cosa.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #8 el: 25 de Octubre de 2005, 21:51:51 pm »
Estic d'acord amb el que opina en Mutio.

Respecte al tema de fer-li al llit a en Mora, crec que és una acussació molt forta i greu, i dirigida amb nom i cognoms, i penso que per a opinar una cosa així o s'han de tenir proves o és millor callar o ser més prudent.

Visca el Sabadell, i a remuntar el vol !  :bandera

Desconnectat Tontxu

• Aleví
  • Missatges: 62
« Respondre #9 el: 25 de Octubre de 2005, 21:54:41 pm »
Estic d'acord amb el que opina en Mutio.

Respecte al tema de fer-li al llit a en Mora, crec que és una acussació molt forta i greu, i dirigida amb nom i cognoms, i penso que per a opinar una cosa així o s'han de tenir proves o és millor callar o ser més prudent.

Visca el Sabadell, i a remuntar el vol !  :bandera

Totalmente de acuerdo en lo que has escrito. Yo queria decir lo mismo y tal vez no me he explicado bien.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #10 el: 25 de Octubre de 2005, 23:04:36 pm »
Ja us asseguro jo que ell era el cabecilla no us enrecordeu quan el va canviar crec que era contra l'Alfaro que li va dir de tot, ho sento per ell per que quan el van fitxar jo em vaig alegrar.

M'agaradaria saber la auntentica veritat perque ha marxat el Genis

Ivan lo siento pero te ha salido el tiro por la culata