Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
tinc un dubte: el cas és que vaig comprar 3 defenses de 18 anys el 20-04-2009 amb nivell insuficient en defensa. La meva intencio era entrenar el equip en defensa per ferlos pujar a acceptable de nivell i aixi vendrels. desde q els vaig comprar han jugat cada setmana el amistós (menyys 1partit) i han passat ja 2 mesos i res i jo havia llegit que podien pujar mes o menys en 5 setmanes. No se si faig algu malament o em falta paciencia, aviam si em podrieu ajudar? gràcies!!!
Cita de: enric13 en 08 de Juliol de 2009, 16:49:25 pmtinc un dubte: el cas és que vaig comprar 3 defenses de 18 anys el 20-04-2009 amb nivell insuficient en defensa. La meva intencio era entrenar el equip en defensa per ferlos pujar a acceptable de nivell i aixi vendrels. desde q els vaig comprar han jugat cada setmana el amistós (menyys 1partit) i han passat ja 2 mesos i res i jo havia llegit que podien pujar mes o menys en 5 setmanes. No se si faig algu malament o em falta paciencia, aviam si em podrieu ajudar? gràcies!!! Jo et recomanaria que si fitxes jugadors joves (17-18-19 anys) els fitxis amb alguna habilitat a nivell acceptable com a mínim, n'hi ha que estan bé de preu. Com més inferior sigui el nivell més tradaras a convertir el jugador en alguna cosa digna.