Tot i que crec que vaig ben encaminat, segueixo tenint una serie de dubtes q em fan ballar el paraigua...
En que us baseu per fer la millor alineacio? l'alineacio que pots fer mitjançant l'eina del HT, de millor a pitjor per demarcacio (passades, defensa, creativitat, anotacio...) no te res a veure amb l'alineacio que et pot sortir amb un ht organizer, per exemple...
Poso exemples...
Tinc jugadors amb excelent ( 8 ) d'extrem i TSI de mil/mil i pico i que l'eina del HT em posa com a 'recomanat' per a la demarcacio pero que el HT Organizer li dona, p.e., nomes un 1.8 com extrem mentre altres jugadors amb nomes son 'suficient' d'extrem i el TSI molt baix, el Organizer m'els marca com a, p.e., 2.8. en la posicio d'extrem...
O el que es el mateix -crec-:
Jugadors amb excelent d'extrem ( 8 ) i TSI alt nomes em fan UNA estrella en aquesta posicio i jugadors amb nomes SUFICIENT d'extrem i baixos de TSI, em fan 2.5/3 estrelles...
No se si m'explico correctament...
Algu sabria donar-me una explicacio al tema? Tinc dubtes d'estar fent la millor alineacio amb conceptes equivocats... Merci!