Autor Tema: Com fer la millor alineacio possible?  (Llegit 965 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Com fer la millor alineacio possible?
« el: 24 de Setembre de 2009, 16:59:25 pm »
Tot i que crec que vaig ben encaminat, segueixo tenint una serie de dubtes q em fan ballar el paraigua...

En que us baseu per fer la millor alineacio? l'alineacio que pots fer mitjançant l'eina del HT, de millor a pitjor per demarcacio (passades, defensa, creativitat, anotacio...) no te res a veure amb l'alineacio que et pot sortir amb un ht organizer, per exemple...

Poso exemples...

Tinc jugadors amb excelent ( 8 ) d'extrem i TSI de mil/mil i pico i que l'eina del HT em posa com a 'recomanat' per a la demarcacio pero que el HT Organizer li dona, p.e., nomes un 1.8 com extrem mentre altres jugadors amb nomes son 'suficient' d'extrem i el TSI molt baix, el Organizer m'els marca com a, p.e., 2.8. en la posicio d'extrem...

O el que es el mateix -crec-:

Jugadors amb excelent d'extrem ( 8 ) i TSI alt nomes em fan UNA estrella en aquesta posicio i jugadors amb nomes SUFICIENT d'extrem i baixos de TSI, em fan 2.5/3 estrelles...  :mmmm

No se si m'explico correctament...

Algu sabria donar-me una explicacio al tema? Tinc dubtes d'estar fent la millor alineacio amb conceptes equivocats... Merci!  :reverencia2

:beer2
« Darrera modificació: 24 de Setembre de 2009, 17:05:17 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
Re: Dubtes, Manuals...
« Respondre #1 el: 24 de Setembre de 2009, 21:49:20 pm »
A parte de las cualidades que tenga cada jugador influyen otras cosas como la forma, la resistencia o la experiencia del jugador. Yo particular mente uso la "logica" y el hattrick control para hacer la alineacion. Que quiere decir esto? Pues que si un jugador saca 3,5 estrellas en defensa siendo aceptable y 3 estrellas siendo bueno en defensa, pondre el bueno aunque sauqe menos estrellas simepre que la diferencia de forma, condicion y experiencia con el jugador aceptable no sean muy diferentes.

Me explico con ejemplos:

JUGADOR A: Defensa bueno, pobre forma y resistencia y pobre experiencia
JUGADOR B: Defensa Aceptable, excelente forma y resistencia y insuficiente experiencia

En este cado pondria al B. Eso si si el A tubiera alrededore de insuf. forma y esperiencia pondria el A.

Espero que te ayude todo este tocho incomprensible.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Dubtes, Manuals...
« Respondre #2 el: 25 de Setembre de 2009, 14:32:16 pm »
Si que m'ajuda Victor, gracies! :reverencia2

La teva explicacio em confirma que vaig per bon cami alhora de fer l'alineacio ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005