Autor Tema: Cal dosificar els jugadors?  (Llegit 944 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Cal dosificar els jugadors?
« el: 04 de Octubre de 2009, 22:11:25 pm »
Mes preguntes...

La questio es que tinc una defensa força jova 20-24 anys que quan jugava 2 partits a la setmana, em pujaven de qualificacio molt rapid i ara, que els dosifico i els faig jugar nomes en lliga, em comencen a baixar... Pot ser que aquest jugadors joves necessitin jugar els 2 partits setmanals o ha coincidit amb alguna altre rao?

I a veure si aquests moderadors es miren una mica mes aquesta seccio i sol.lucionen els dubtes als novatos, que ens tenen molt abandonats!  :ejem

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
Re: Dubtes, Manuals...
« Respondre #1 el: 05 de Octubre de 2009, 14:25:47 pm »
Sabadell Power, els jugadors per molt que els facis jugar els 2 partits de la setmana només contarà 1 entreno. No té res a veure que els dosifiquis. Si juguen el partit de lliga l'entreno és més important. Si juguen un amistós l'entreno és més baix (vull dir que entrenen el mateix però l'experiencia que agafen no és la mateixa).  Tots els jugadors que juguen durant la setmana entrenen per molt que els fessis jugar 7 vegades no farien més entreno.
El motiu del que et passa pot deures a actituts ocultes que tenen els jugadors, a vegades els baixa la forma i fa que et baixi la qualificació. Has d'esperar a que pugi o entrenar forma algunes setmanes.
Si vols pots consultar el manual simontxodice o el racó català del hattrick.
Els moderadors fem el que podem. :xin-xin
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Dubtes, Manuals...
« Respondre #2 el: 09 de Octubre de 2009, 19:52:33 pm »
Sabadell Power, els jugadors per molt que els facis jugar els 2 partits de la setmana només contarà 1 entreno. No té res a veure que els dosifiquis. Si juguen el partit de lliga l'entreno és més important. Si juguen un amistós l'entreno és més baix (vull dir que entrenen el mateix però l'experiencia que agafen no és la mateixa).  Tots els jugadors que juguen durant la setmana entrenen per molt que els fessis jugar 7 vegades no farien més entreno.

Pero a part del tema 'entreno' que ja l'he entes -gracies!-, d'alguna manera deu 'penalitzar' jugar 2 dies a la setmana, no? mes cansament potser? propensió a lesions? Puc jugar trankilament 2 partits a la setmana amb els 13 o 14 millors jugadors durant tota la temporada??  :mmmm

Els moderadors fem el que podem. :xin-xin

Ehhhh!! que era de bon rotllo eh?? Jo no em queixo mai dels moderadors ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005