Autor Tema: Nomes milloren habitilitat qui juga en el seu lloc?  (Llegit 1075 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Nomes milloren habitilitat qui juga en el seu lloc?
« el: 03 de Febrer de 2010, 18:30:43 pm »
Jo també entreno defensa. Una pregunta, si a dos defenses los fico enmig del camp o extrems, que pujaran? Puc jugar amb 5 defenses i 2 defenses jugant en el lloc d'extrems? Que entrenaran estos dos últims?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Dubtes, Manuals...
« Respondre #1 el: 03 de Febrer de 2010, 20:59:26 pm »
Jo també entreno defensa. Una pregunta, si a dos defenses los fico enmig del camp o extrems, que pujaran? Puc jugar amb 5 defenses i 2 defenses jugant en el lloc d'extrems? Que entrenaran estos dos últims?
Aveure millior q no posis a un partit de lliga aixo, pero si ho vols fer als amistosos et pujara SEMPRE I QUAN ENTRENIS UNA HABILITAT Q SUGUI A LA POSICIO K JUGUIN!
 :xin-xin :xin-xin :xin-xin
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 03 de Febrer de 2010, 21:57:42 pm »
...Una pregunta, si a dos defenses los fico enmig del camp o extrems, que pujaran? Puc jugar amb 5 defenses i 2 defenses jugant en el lloc d'extrems? Que entrenaran estos dos últims?

Crec que perderas l'entrenament corresponent al partit dels 5 defenses + els altres 2 falsos defenses... es el que em va passar a mi pero jo ho vaig fer amb els mitjos. Jo vaig plantejar un 4-4-2 on un davanter + els 2 extrems els feia tambe mitjos, amb el que vaig acoseguir fer un 4-5-1 'real'... pero tal i com explico en el meu missatge, vaig perdre l'entrenament per fer 'coses rares'. Nomes em van pujar els jugadors que van jugar l'altre partit setmanal amb tactiques 'normals'.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 05 de Febrer de 2010, 15:02:27 pm »
Power, crec que no m'he explicat molt bé. Més que tot me referesc a si poso un 5-3-2 i els dos extrems los poso com a extrems i en canvi tenen bona defensa. Faré pujar a estos jugadors la qualitat d'extrem? És que els laterals diuen que millor que tinguin el més 'extrem' possible.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #4 el: 05 de Febrer de 2010, 20:40:49 pm »
Power, crec que no m'he explicat molt bé. Més que tot me referesc a si poso un 5-3-2 i els dos extrems los poso com a extrems i en canvi tenen bona defensa. Faré pujar a estos jugadors la qualitat d'extrem? És que els laterals diuen que millor que tinguin el més 'extrem' possible.
Sempre ajuda q tinguin defensa PERO NOMES ET PUJARAN SI ENTRENES AQUELLA HABILITAT!!!!!!!!!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi