Autor Tema: Com crear un "crack"?  (Llegit 1008 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Com crear un "crack"?
« el: 27 de Gener de 2010, 01:20:06 am »
Suposo que si vols 'crear' algun crack, es tracta d'anar-lo entrenant en direferents posicions, oi? es a dir... que puji nivell de defensa, despres de creativitat, d'anotacio... tots els jugadors poden pujar/millorar en qualsevol caracterisitca? o hi han jugadors que per molt que entreni no pujaran mai de defensa, de creativitat o d'altres?

:beer2
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2010, 16:05:00 pm per WebTeam SBD »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Dubtes, Manuals...
« Respondre #1 el: 27 de Gener de 2010, 13:45:13 pm »
Suposo que si vols 'crear' algun crack, es tracta d'anar-lo entrenant en direferents posicions, oi? es a dir... que puji nivell de defensa, despres de creativitat, d'anotacio... tots els jugadors poden pujar/millorar en qualsevol caracterisitca? o hi han jugadors que per molt que entreni no pujaran mai de defensa, de creativitat o d'altres?

:beer2
Tots poden pujar en totes les habilitats el problema es que si vas camviant d'entrenament no va tant bé jo , et recomano que entrenis una habilitat fins que et pugi el nivell daquesta a algun jugador( o al teu crac) :xin-xin
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2010, 16:05:28 pm per WebTeam SBD »
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Dubtes, Manuals...
« Respondre #2 el: 28 de Gener de 2010, 23:58:00 pm »

Home, sobretot son entrenables els joves de 17 a 21 anys, i normalment pugen més ràpid. Jo sempre entreno al grup de jugadors que en tinc més i més joves, ara, fa dues temporades entrenava creativitat i ara estic amb defensa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...