Autor Tema: hi ha projecte pels equips del futbol base?i el projecte olimpia?  (Llegit 809 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
hi ha projecte pels equips del futbol base?i el projecte olimpia?
« el: 03 de Maig de 2010, 09:57:27 am »
tenim gent mirant jugadors de base per reforçar els nostres equips? que pasa amb la federacio que no es veu cap millora mes de l'olimpia?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:hi ha projecte pels equips del futbol base?i el projecte olimpia?
« Respondre #1 el: 03 de Maig de 2010, 10:04:35 am »
Sobre lo primer, m'ha arribat veus de que hi ha gent en alguns camps mirant jugadors per a la base. El problema és que avans ho feia David Pirri i estant al primer equip ha hagut de dixar un poc esta faena.
Lo segon, el tema olímpia, hauries de preguntar a algun pirata de l'ajuntament per a que carai han parat la segona fase de les obres, o per que no faran el camp de futbol-7 de gespa com s'havia dit.
S'escuden en la crisi, quan lo que fan és mala gestió.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #2 el: 03 de Maig de 2010, 11:11:14 am »
Aunque no tenga muxo que ver con la pregunta que planteas, creo que uno de los éxitos del fútbol base sería que losjuveniles que acabarany destacaran formaran parte del Amateur y que este alcanzara categorías más altas para servir de trampolín hacia el 1º equipo arlekinado.

Salud y suerte para la cantera arlekinada.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #3 el: 03 de Maig de 2010, 13:02:13 pm »
si amb el juvenils ya hi comptava, pero em refereixo a reforsos jugadors que podrien venir al sabadell
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 03 de Maig de 2010, 19:20:03 pm »
Sobre lo primer, m'ha arribat veus de que hi ha gent en alguns camps mirant jugadors per a la base. El problema és que avans ho feia David Pirri i estant al primer equip ha hagut de dixar un poc esta faena.
Lo segon, el tema olímpia, hauries de preguntar a algun pirata de l'ajuntament per a que carai han parat la segona fase de les obres, o per que no faran el camp de futbol-7 de gespa com s'havia dit.
S'escuden en la crisi, quan lo que fan és mala gestió.

Segons va dir el Sr Alcalde les obres es varen parar per falta de cales o sigui tal com dius la seva excusa es la crisi, jo m'he preguntat alguna vegada si el fallit intent de pujar a segona al estadi gal d'Irun te alguna cosa a veure amb la paralització de les obres, sempre tenint en conte que al Olímpia tenia d'haver-hi anat la seu dels arbitres i s'ensumava que hi podien tenir alguna cosa pactada, potser son elucubracions meves però...... :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡