Ahir es va fer saber a l'entorn de l'Espanyol que estan buscant i molt poder cedir a algún equip de Segona A, preferiblement català, al mig centre Manu Molina. Tinc un col.lega perico que m'ha insistit molt en que no deixem passar aquesta oportunitat. Com us podeu imaginar, jo insisteixo en que el Ciércoles ek deixin un anyet més amb nosaltres, je, je!
El que si tinc claríssim és que necessitem com el menjar un lateral esquerra amb cara i ulls, doncs Bermudo arriba ja massa tard a Segona A. Amb el cor em quedaria molts dels actuals jugadors, però pensem que Segona A és un altre món, que passarem de jugar amb la Grama, Denia o Santboià, a jugar contra el Depor, Hércules, Valladolid o Elche... No es tracta ni molt menys de cremar-ho tot, però si de pensar més amb el cap que no pas amb el cor.
Aprofitant les bones relacions amb el Barça, hauriem de fer tot el que estigués a la nostra ma per intentar retenir a Isaac Cuenca. És més, arribat el moment inclús preguntaria per la seva clàusula de rescissió.
En alguns casos em sap molt de greu, però jo donaria la baixa a: Azparren, Bermudo, Eneko, Pagès, Raúl Rodríguez, Manga, Hiroshi i Álex Ruiz.
En fi, Doctores tiene la Iglesia.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!