Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 420197 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #100 el: 31 de Maig de 2011, 00:20:20 am »
Melvin Platje,del Volendam(2ª holandesa).Nueve goleador(18 goles)de 22 años y que acaba contrato.

Precio traspaso:0

Estàs segur que no està ja renovat per a la temporada 20011/12?  :mmmm :mmmm :mmmm

Amb 20 anys va jugar a Primera neederlandesa i en 32 partits va marcar sols 7 gols, en canvi, va explotar la passada temporada i ja en 24 partits en va fer 14. Aquesta temporada s'ha confirmat com un bon golejador i tinc a la base de dades que ha fet 21 gols en 33 partits, molt bona xifra. A més, en el play-off, va marcar 4 gols en 5 partits.

No em desagradaria gens, però hem de ser realistes, a part de ser un jugador amb tendència a agafar pes, segurament es sortiria del pressupost i el primer que hem de tenir en compte, és aguantar la economia.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat plusfootball

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #101 el: 31 de Maig de 2011, 00:44:16 am »
He preguntado y no ha fichado con nadie ni ha renovado,le ofrecieron la renovacion,pero el Nimegen,que ha vendido a su 9 Vleminckx al Brujas,quiere ficharlo,y el,naturalmente, no ha querido renovar.
Asi que Platje parece inviable,ya que la ficha que le ofrezca el Nimegen debe ser muy superior a la se le podria ofrecer aqui.
Deje de seguirlo hace un mes y toda esta negociacion fue hace dos semanas.
Pletje descartado,pero hay muchos "Pletjes" en ligas menores.
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2011, 00:49:13 am per plusfootball »

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #102 el: 31 de Maig de 2011, 01:07:41 am »
He preguntado y no ha fichado con nadie ni ha renovado,le ofrecieron la renovacion,pero el Nimegen,que ha vendido a su 9 Vleminckx al Brujas,quiere ficharlo,y el,naturalmente, no ha querido renovar.
Asi que Platje parece inviable,ya que la ficha que le ofrezca el Nimegen debe ser muy superior a la se le podria ofrecer aqui.
Deje de seguirlo hace un mes y toda esta negociacion fue hace dos semanas.
Pletje descartado,pero hay muchos "Pletjes" en ligas menores.

Tú ho has dit, lligues menors. Potser m'equivoco, però la Segona A d'aquí crec que és molt més forta que moltes lligues europees. Ja no dic Segones categories...
Calibrar la qualitat d'aquests jugadors és molt díficil a simple vista, a no ser que es faci un seguiment professional.
Les defendes a l'Eredivise són bastant fluixes, imagina la Eredivise2.
Honor al Sabadell

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #103 el: 31 de Maig de 2011, 10:01:05 am »
Estaria be fichar a lanzarote, bueno bonito y barato :botador

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #104 el: 31 de Maig de 2011, 10:30:22 am »
Jo de tots els jugadors del nostre equip només vec com a clares possibles baixes q donaria:

HIROSHI
ENEKO
BERMUDO

De la resta si pogués em quedaria amb tots, al cap hi ha la fi tots han tingut mals moments però també moments molt bons... ara està clar q no tots es quedaran, ni ens convè ni pot ser.
Ara bé deixeu-vos d'experiments.. jo sóc dels q sempre canviaria a tot l'equip si pogués però en aquest cas si q us diré quedar-nos només amb 10 jugadors seria un error molt gran. Jo simplement donaria la baixa a 4-5 i faria 4-5 fitxatges, no ens compliquem més la vida q ara tenim un 75% de bloc molt bo.

L'Hiroshi, com be ens van comentar a Eibar, és el nostre emprenyador oficial. Potser no marca els gols que volem que marqui, peró es passa el partit emprenyant i tocant el que no sona. És una feina poc agraïda peró molt útil i difícil de saber fer bé.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #105 el: 31 de Maig de 2011, 10:53:12 am »
Ahir es va fer saber a l'entorn de l'Espanyol que estan buscant i molt poder cedir a algún equip de Segona A, preferiblement català, al mig centre Manu Molina. Tinc un col.lega perico que m'ha insistit molt en que no deixem passar aquesta oportunitat. Com us podeu imaginar, jo insisteixo en que el Ciércoles ek deixin un anyet més amb nosaltres, je, je!
El que si tinc claríssim és que necessitem com el menjar un lateral esquerra amb cara i ulls, doncs Bermudo arriba ja massa tard a Segona A. Amb el cor em quedaria molts dels actuals jugadors, però pensem que Segona A és un altre món, que passarem de jugar amb la Grama, Denia o Santboià, a jugar contra el Depor, Hércules, Valladolid o Elche... No es tracta ni molt menys de cremar-ho tot, però si de pensar més amb el cap que no pas amb el cor.
Aprofitant les bones relacions amb el Barça, hauriem de fer tot el que estigués a la nostra ma per intentar retenir a Isaac Cuenca. És més, arribat el moment inclús preguntaria per la seva clàusula de rescissió.
En alguns casos em sap molt de greu, però jo donaria la baixa a: Azparren, Bermudo, Eneko, Pagès, Raúl Rodríguez, Manga, Hiroshi i Álex Ruiz.
En fi, Doctores tiene la Iglesia.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #106 el: 31 de Maig de 2011, 11:02:52 am »
a mi m'agrada Azkorra del Lugo
@javi_gt86

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
« Respondre #107 el: 31 de Maig de 2011, 11:35:27 am »
yo kreo ke tendrian ke buscar algun jugador del extranjero de otras ligas, ke el coste no sea muy elevado.. i si no ke traigan a guiza ke kiere volver a españa jaja i sobre jonatan soriano komo desis lo veo muuy pero ke muy dificil

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #108 el: 31 de Maig de 2011, 11:37:44 am »
Yo apostaria tambien por este tipo de perfil de jugadores,buscando rendimiento deportivo y sanear economia a la vez:

Melvin Platje,del Volendam(2ª holandesa).Nueve goleador(18 goles)de 22 años y que acaba contrato.

Precio traspaso:0
Deportivamente hablando,el jugador encantado de cambiar la 2ª holandesa por la 2ª española(excelente escaparate con su edad).

Excelente jugador joven para la plantilla,y si sale bien,dos años de buen rendimiento deportivo,venderlo para hacer caja y a por otro.

Ficha bastante baja,perfectamente asumible.

Creo que apostar por este tipo de jugadores.

Melvin Platje - Supersub (compilation)

Cordons!! Molt bé no?? Es un rollo Joaquín a la Holandesa :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #109 el: 31 de Maig de 2011, 11:45:24 am »
Yo sigo pensando que despues del entrenador lo principal seria por todo lo alto es que tanto ciercoles como Issac cuenca se pudieran quedar y no solo cedidos.
Por otro lado el chico este del Burgos Troiteiro no esta mal pero no creeis que si esta en tercera sera por algo.no se algo deve tener ojala me e quibocara,el jugadon que se marco es una pasada. :visca :visca

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #110 el: 31 de Maig de 2011, 12:27:38 pm »
Yo sigo pensando que despues del entrenador lo principal seria por todo lo alto es que tanto ciercoles como Issac cuenca se pudieran quedar y no solo cedidos.
Por otro lado el chico este del Burgos Troiteiro no esta mal pero no creeis que si esta en tercera sera por algo.no se algo deve tener ojala me e quibocara,el jugadon que se marco es una pasada. :visca :visca

Ahí la has clavado: Carreras, Ciercoles y Cuenca.

De hecho, hablando con un ex entrenador de Eibar y Real me comentó que le habían gustado en 12 y el 20.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #111 el: 31 de Maig de 2011, 12:38:02 pm »
Gerard bordas esta muy lejos de nuestro alcance no? Vaya extremo.. Aún me acuerdo de aquel día en la bobila de gava
 Vaya desborde tiene! Actualmente está en el villarreal b.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #112 el: 31 de Maig de 2011, 12:40:46 pm »
Jo, per respecte a uns jugadors que ENCARA ESTAN EN COMPETICIO, i que ens han PORTAT L'ASCENS, m'ABSTINDRIA DE DONAR LLISTES DE BAIXES... ja que a cap li deu fer gracia veure's en les quinieles.

Una mica de respecte companys i esperem a parlar d'aquests temes a final de temporada!!  :whistle:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #113 el: 31 de Maig de 2011, 13:13:46 pm »
Parlant de fitxatges o renovacions, mireu la wikipeida del Robles, hi ha algú que li esta fent alguna broma:

http://es.wikipedia.org/wiki/Juli%C3%A1n_Robles_Garc%C3%ADa
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #114 el: 31 de Maig de 2011, 14:07:37 pm »
Parlant de fitxatges o renovacions, mireu la wikipeida del Robles, hi ha algú que li esta fent alguna broma:

Estas ideas de broma le corresponden a Manga  :mmmm hahahah

jordix2

• Visitant
« Respondre #115 el: 31 de Maig de 2011, 15:10:07 pm »

jajajajaja muy bueno! :laugh2:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #116 el: 31 de Maig de 2011, 15:52:14 pm »
Jo, per respecte a uns jugadors que ENCARA ESTAN EN COMPETICIO, i que ens han PORTAT L'ASCENS, m'ABSTINDRIA DE DONAR LLISTES DE BAIXES... ja que a cap li deu fer gracia veure's en les quinieles.

Una mica de respecte companys i esperem a parlar d'aquests temes a final de temporada!!  :whistle:

Totalment d'acord. Encara no s'ha acabat la competició i penso que es mereixen un respecte els qui ens han portat fins la Segona A, hagin jugat més o menys, continuin o acabin marxant.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #117 el: 31 de Maig de 2011, 15:54:28 pm »
m'han arribat rumors que Tariq és viable per fitxar-lo l'any que ve de cara 2a que penseu?
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #118 el: 31 de Maig de 2011, 16:16:47 pm »

Desde el meu punt de vista, no es una falta de respecte, es comenten posibles fitxatges per la próxima temporada d´una forma totalment aficionada que res te que veure amb l´idea o plantejament que tindrá el Staff técnic, ni amb la realitat, es una forma més de futbol, una variant, es com cuan a les grades, es xiula a un jugador, es critica a un altre o te kagues en la mare del......perque ha fallat un penal, Tot forma part del Futbol.
Nosaltres no som Directius, nosaltres no som els que decidirem, nosaltres no som els que en sabem, per això opinem desde un foro no oficial d´una forma totalment aficionada.
El soci i simpatitzant del sabadell, crec que respecta i respectará sempre (com a mínim jo) no només als actuals jugadors sino a tots els que han vestit alguna vegada la samarreta arlequinada i el que es comenta aquí no es més que un estat evident d´il.lusions que cada aficionat pot tenir i això es molt maco.

Els profesionals son els que no poden pronunciar-se fins acabar la temporada i veure això només com un exemple d´il.lusió per part de l´afició que está així precissament gracies al jugadors actuals i això ho saben...

Una abraçada
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #119 el: 31 de Maig de 2011, 17:11:21 pm »

Abans de que algun administrador de la Wikipèdia canvii l'article, el copio i el deixo aquí:

Julián Robles García (Mallorca, 28 de Mayo de 1981, en Palma de Mallorca, aunque por su clase parece que naciera en el FIFA 98) es un futbolista que juega en el CE Sabadell. Para los que entienden de fútbol, es una mezcla entre Makelele y Pelé, pero en albino. Mediocentro, componente del mítico Mallorca que jugó la Champions, está considerado por muchos como el mejor jugador de la categoría, sin duda alguna 3 o 4 escalones por encima de su compañero Juvenal (aunque este lleve el 10, hay que recordar que también han llevado este dorsal Lass Diarra, Gallas o Korneyev). Este posible Balón de Oro 2011 es conocido por los aficionados al fútbol como el Paul Scholes arlequinado, no solamente por su color de pelo si no por su calidad, fuerte disparo y dominio en el centro del campo del equipo. El crack de Mallorca, como le llaman los que le han visto jugar a fútbol, suena para las próximas convocatorias de Del Bosque. ¿Se imaginan un centro del campo con Xavi, Robles e Iniesta? Sería de ensueño, aunque tal vez el marqués debería quitar a Xavi o Iniesta porque les sobrarían a Robles a la hora de organizar el juego. En conclusión, creo que Robles es Chuck Norris afeitado.

Qui ho ha fet, s'ho ha currat molt.  :laugh2: :laugh2: :laugh2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...