Jo crec que lo millor es esperar a que acabi del tot mes de Juny, amb les altes i baixes definitives, ja que el CE Sabadell no pot aspirar a fer grans ofertes, pel que per pena, s'haurà d'esperar a que alguns jugadors es possin nerviosos de no tenir contracte encara a finals de juny o inicis de juliol.
Del Barça B, no crec que vingui ningú, al estar a Segona A ja, segurament ens diguin d'agafar algun descartat o algun de C que no el pugin al B, i per això, realment no val la pena agafar a ningú, però si que podriem mirar tots els altres filials, i sobretot l'Espanyol que per sort, solia cedir bastantes vegades a jugadors, però ja veurem, no tenen gaire per oferir tampoc.
De Segona B, dons clar que hi ha bons jugadors, però clar, la diferencia entre categories es nota molt, i es dificil dir si a segona A donarien el mateix rendiment i més per que un jugador destaca pel reste del equip, i si no s'adapta, malament anem, pel que, millor agafar un de segona A, que almenys ja coneix la divisió.
Fins i tot, s'ha parlat de la opció de portar cedits d'equips de la primera francesa o italiana, i ara no recordo on, però deien que fins i tot l'anglesa, però crec que tot això acabarà així, sense res, però bueno, no estaria malament portar algun crack d'aquelles lligues cap a aquí, encara que sigui només per un any! jeje. El CE Sabadell sempre ha estat un equip que ha servit a molts per despuntar. Crec que ara hauriem de buscar antics contactes i aprofitar-los, fins i tot, per qué no es parla amb Almunia i que ens faciliti una entrevista amb el seu equip per mirar de portar algun a la segona A, a costos pagats per ells, jeje, esclar, es difícil a hora d'ara, però no perdem res per intentar-ho, oi, jo ho faria si més no. Si tingués més temps i diners, fins i tot, m'oferiría a fer la feina de búsqueda en els equips de fora, jeje. Però només de jugadors bons o amb renom.