Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 433637 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9003
  • Gènere: Masculí
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #180 el: 02 de Juny de 2011, 19:34:36 pm »
Villarreal:[/b]

Fichaje Joan Tomas
Cristobal

Joan Tomás juga desde fa temps al Celta pero desconec si es com a cedit i Cristóbal ho fa al Elx
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #181 el: 02 de Juny de 2011, 20:25:37 pm »
Algún foro de l´Espanyol dóna per feta la cessió de Manu Molina al Sabadell.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #182 el: 02 de Juny de 2011, 20:37:03 pm »
que pronto que hemos abierto este post este verano ....
demasiado, diria yo
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4310
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #183 el: 02 de Juny de 2011, 20:43:20 pm »
que pronto que hemos abierto este post este verano ....
demasiado, diria yo
Així estan entretinguts.
Mayor NOOOOO, que en els moments claus le tremolen les cames, com a casa contra la Ponferradina a l'últim play-off. Solet davant el porter i cagadon de regional.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat marcsbd

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #184 el: 02 de Juny de 2011, 21:21:58 pm »
Jo crec que lo millor es esperar a que acabi del tot mes de Juny, amb les altes i baixes definitives, ja que el CE Sabadell no pot aspirar a fer grans ofertes, pel que per pena, s'haurà d'esperar a que alguns jugadors es possin nerviosos de no tenir contracte encara a finals de juny o inicis de juliol.

Del Barça B, no crec que vingui ningú, al estar a Segona A ja, segurament ens diguin d'agafar algun descartat o algun de C que no el pugin al B, i per això, realment no val la pena agafar a ningú, però si que podriem mirar tots els altres filials, i sobretot l'Espanyol que per sort, solia cedir bastantes vegades a jugadors, però ja veurem, no tenen gaire per oferir tampoc.

De Segona B, dons clar que hi ha bons jugadors, però clar, la diferencia entre categories es nota molt, i es dificil dir si a segona A donarien el mateix rendiment i més per que un jugador destaca pel reste del equip, i si no s'adapta, malament anem, pel que, millor agafar un de segona A, que almenys ja coneix la divisió.

Fins i tot, s'ha parlat de la opció de portar cedits d'equips de la primera francesa o italiana, i ara no recordo on, però deien que fins i tot l'anglesa, però crec que tot això acabarà així, sense res, però bueno, no estaria malament portar algun crack d'aquelles lligues cap a aquí, encara que sigui només per un any! jeje. El CE Sabadell sempre ha estat un equip que ha servit a molts per despuntar. Crec que ara hauriem de buscar antics contactes i aprofitar-los, fins i tot, per qué no es parla amb Almunia i que ens faciliti una entrevista amb el seu equip per mirar de portar algun a la segona A, a costos pagats per ells, jeje, esclar, es difícil a hora d'ara, però no perdem res per intentar-ho, oi, jo ho faria si més no. Si tingués més temps i diners, fins i tot, m'oferiría a fer la feina de búsqueda en els equips de fora, jeje. Però només de jugadors bons o amb renom.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #185 el: 02 de Juny de 2011, 21:24:26 pm »
Jo crec que lo millor es esperar a que acabi del tot mes de Juny, amb les altes i baixes definitives, ja que el CE Sabadell no pot aspirar a fer grans ofertes, pel que per pena, s'haurà d'esperar a que alguns jugadors es possin nerviosos de no tenir contracte encara a finals de juny o inicis de juliol.

Del Barça B, no crec que vingui ningú, al estar a Segona A ja, segurament ens diguin d'agafar algun descartat o algun de C que no el pugin al B, i per això, realment no val la pena agafar a ningú, però si que podriem mirar tots els altres filials, i sobretot l'Espanyol que per sort, solia cedir bastantes vegades a jugadors, però ja veurem, no tenen gaire per oferir tampoc.

De Segona B, dons clar que hi ha bons jugadors, però clar, la diferencia entre categories es nota molt, i es dificil dir si a segona A donarien el mateix rendiment i més per que un jugador destaca pel reste del equip, i si no s'adapta, malament anem, pel que, millor agafar un de segona A, que almenys ja coneix la divisió.

Fins i tot, s'ha parlat de la opció de portar cedits d'equips de la primera francesa o italiana, i ara no recordo on, però deien que fins i tot l'anglesa, però crec que tot això acabarà així, sense res, però bueno, no estaria malament portar algun crack d'aquelles lligues cap a aquí, encara que sigui només per un any! jeje. El CE Sabadell sempre ha estat un equip que ha servit a molts per despuntar. Crec que ara hauriem de buscar antics contactes i aprofitar-los, fins i tot, per qué no es parla amb Almunia i que ens faciliti una entrevista amb el seu equip per mirar de portar algun a la segona A, a costos pagats per ells, jeje, esclar, es difícil a hora d'ara, però no perdem res per intentar-ho, oi, jo ho faria si més no. Si tingués més temps i diners, fins i tot, m'oferiría a fer la feina de búsqueda en els equips de fora, jeje. Però només de jugadors bons o amb renom.

En les ultimes temporades l'Arsenal ha cedit jugadors a la 2ºA Espanyola... sino recordo malament al Celta i al Salamanca... podria ser una opció!!

jordix2

• Visitant
« Respondre #186 el: 02 de Juny de 2011, 21:28:34 pm »

em sembla que el barça no té equip C!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2214
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #187 el: 02 de Juny de 2011, 22:17:49 pm »
M'agrada la idea de fitxar el Bonet i fer fora el Xavi Roca i fitxar l'Albert Tomas

Es broma no!!!???  :badall

No Roger no és broma, son dues persones que van deixar molt bon record al Sabadell je

Je je je je je je clar que és broma nomes faltaria

M'ho imaginava que seria broma  :thumbsup:
Sempre seré Arlekinat!!!

jordix2

• Visitant
« Respondre #188 el: 02 de Juny de 2011, 22:19:15 pm »
Retocs a la plantilla
Un altre dels temes que ha tocat analitzar ha estat a configuració de la plantilla per la propera temporada. "S'han de fer petits o grans retocs. Hem de pensar que fem un salt qualitatiu i quantitatiu per poder aguantar a la Segona A", ha admès l'arlequinat. A més ha deixat clar que no tots els jugadors poden formar part de la plantilla del Sabadell la propera temporada. "Necessitem jugadors amb il·lusió, que vulguin treballar i que mantinguin la unió que hi ha ara al vestidor. El jugador ha de treballar tots els dies si vol jugar no em val un jugador que només entreni alguns dies", ha assegurat el de Sant Pol.

Declaracions den lluis carreras a radio sabadell :mml:

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #189 el: 02 de Juny de 2011, 22:23:00 pm »
No tiene no el C al bajar a primera catalana desapareció.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #190 el: 02 de Juny de 2011, 22:24:18 pm »
Em sorprén que no digueu res pero avui aquest matí una companya del treball m'ha dit que per TV3 han anunciat un possible interés del Sabadell envers a Bojan Krsic del Barça. Quan m'ho ha dit em pensava q em prenia el pèl però es veu q no... q aquest interés existeix, en sabeu alguna cosa més al respecte?

jordix2

• Visitant
« Respondre #191 el: 02 de Juny de 2011, 22:27:13 pm »
Em sorprén que no digueu res pero avui aquest matí una companya del treball m'ha dit que per TV3 han anunciat un possible interés del Sabadell envers a Bojan Krsic del Barça. Quan m'ho ha dit em pensava q em prenia el pèl però es veu q no... q aquest interés existeix, en sabeu alguna cosa més al respecte?

a mi m'agradaria bastant pero cedit i que la seva fitxa la pagui el barça, si no es aixi no el vull perque el que cobra es moltissim"

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #192 el: 02 de Juny de 2011, 22:36:56 pm »
Evidentment això del Bojan deu ser una broma. Encara queda pel 28 de desembre...... Bojan, tot i que no té nivell per un Barça i justet per 1a.... no baixaria pas de categoria. Està clar que si no es digués Bojan Krikic i no parlés un català de Lleida, i es digués Pedro López, estaria jugant com a màxim a un Almeria. Ara bé, que vingui al Sabadell hi ha 0 possibilitats evidentment..... ni que sigui per la fitxa que deu cobrar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7268
« Respondre #193 el: 02 de Juny de 2011, 22:49:28 pm »
Evidentment això del Bojan deu ser una broma. Encara queda pel 28 de desembre...... Bojan, tot i que no té nivell per un Barça i justet per 1a.... no baixaria pas de categoria. Està clar que si no es digués Bojan Krikic i no parlés un català de Lleida, i es digués Pedro López, estaria jugant com a màxim a un Almeria. Ara bé, que vingui al Sabadell hi ha 0 possibilitats evidentment..... ni que sigui per la fitxa que deu cobrar.

Seria un luxe poder-l'ho tenir.
Per cert, no segueixo gaire el FCB. Que n'és del Bojan?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #194 el: 02 de Juny de 2011, 22:57:06 pm »
se debe tratar de una broma aunque si fuera verdad seria nuestro fichaje mediatico y mucha gente se haria socia solo por el echo de que viniera Bojan a jugar, aunque creo que sera una broma de las buenas de esta hablando que podria ir al Villarreal para abaratar el fichaje de Rossi o al Valencia con opcion de recompra, la verdad que me soreprenderia muchisimo  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 02 de Juny de 2011, 23:04:17 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1546
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #195 el: 02 de Juny de 2011, 23:07:34 pm »
aterrizem al planeta  lo unic que ens cedira amb molta sort el barça b sera cuenca i tello o cuenca i delofeu ja que aquest nano li falta experiencia  o algun jugador aixi descartat, qualsevol jugador del barça b i juvenils es valid per 2a a mi sincerament m'agradaria sergi roberto pq es un crack al mig del camp o ell o Tello  i si són els dos l'anys vinent seria bestial, alguns haveu dit que isco del valencia mestalla jo aquesta tarda le estat veient amb la selecció española sub 19 i es un fora de serie ,per mi podriem mirar de tancarlo corrents, aquest nano abans que el valencia o algun medi proper l'agafin no crec que cobri gaire ja que estava jugant a 3 divisió , Joan Tomas es inviable ja que per ben seur tindra ofertes de 1a o equips amb més diner que nosaltres , també destacar amb el partit de la sub19 un jugador que es diu juanmi no se a quin equip juga pero ha ficat 2 gols ies molt bon davanter tacticament ,aixó i tenim que mirar de algun jugador del eibar com kijera que es es un crack o d'altres i no tenim que ser  el equiprecent ascendit tenim de posar llenya al foc i fichar jugadors qualificats per 2a i fins i tot per 1A una salutació .:)
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #196 el: 02 de Juny de 2011, 23:13:04 pm »
Y Rayos del Lleida :O??? El club pasa por duros momentos economicos que lo pueden llevar a la desaparición, podriamos aprovecharlo.. otro que ficharia es Luismi Loro del Castellón !

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #197 el: 02 de Juny de 2011, 23:15:53 pm »
Crec que Nino seria un gran fitxatge, un davanter amb gol com va demostrar a l'Elx i després al Tenerife. Pel que fa a Tamudo, crec que està acabat futbolísticament, apart de que particularment no em cau gaire bé.

Esperem que es fitxi a qui es fitxi, s'encerti.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #198 el: 02 de Juny de 2011, 23:18:21 pm »
aterrizem al planeta  lo unic que ens cedira amb molta sort el barça b sera cuenca i tello o cuenca i delofeu ja que aquest nano li falta experiencia  o algun jugador aixi descartat, qualsevol jugador del barça b i juvenils es valid per 2a a mi sincerament m'agradaria sergi roberto pq es un crack al mig del camp o ell o Tello  i si són els dos l'anys vinent seria bestial, alguns haveu dit que isco del valencia mestalla jo aquesta tarda le estat veient amb la selecció española sub 19 i es un fora de serie ,per mi podriem mirar de tancarlo corrents, aquest nano abans que el valencia o algun medi proper l'agafin no crec que cobri gaire ja que estava jugant a 3 divisió , Joan Tomas es inviable ja que per ben seur tindra ofertes de 1a o equips amb més diner que nosaltres , també destacar amb el partit de la sub19 un jugador que es diu juanmi no se a quin equip juga pero ha ficat 2 gols ies molt bon davanter tacticament ,aixó i tenim que mirar de algun jugador del eibar com kijera que es es un crack o d'altres i no tenim que ser  el equiprecent ascendit tenim de posar llenya al foc i fichar jugadors qualificats per 2a i fins i tot per 1A una salutació .:)
Juga al Málaga i forma part del primer equip i ha estat titular en alguns partits, sobretot en les últimes jornades.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #199 el: 02 de Juny de 2011, 23:21:42 pm »
se debe tratar de una broma aunque si fuera verdad seria nuestro fichaje mediatico y mucha gente se haria socia solo por el echo de que viniera Bojan a jugar, aunque creo que sera una broma de las buenas de esta hablando que podria ir al Villarreal para abaratar el fichaje de Rossi o al Valencia con opcion de recompra, la verdad que me soreprenderia muchisimo  :beer2 :beer2

De broma nada, si a salido en TV3 no creo q sea una broma y la persona q me lo a dicho precisamente no es de hacer bromas, y si las hace luego lo dice. Cuando el río suena es q agua lleva, no obstante, veo bastante poco viable esa operación a menos q a Bojan no lo quiera ningún equipo d 1ª...