Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 431276 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #240 el: 05 de Juny de 2011, 17:10:43 pm »
Piri, jugador del FC.Sant Quirze, tiene un perfil similar al de Fito, me atreviria a decir que con el doble de calidad, tubo una oferta del Celta jugando en 2a territorial, este año a tirado del equipo y han subido a 2a Catalana. Creo que alguien tendria que ir a verlo , i por lo menos que hiciera la pretemporada con el equipo. Es el mejor jugador de la Categoria con diferencia. Nani tmbien, creo que ya lo tiene echo con un equipo de 3a, desbordando es mucho mejor que eneko o el propio raul. Ahi lo dejo , este verano dije que en el Sabadell Nord habia uno muy bueno, Romero, el Espanyol B no tardó en hacerse con sus servicios..
Seguramente si lo dices es porque son chicos de mucha calidad para la categoria, pero de ahí a decir que tienen el doble de calidad o desbordan mejor que algunos integrantes de la plantilla del Sabadell que nos acaba de dar el ascenso, que quieres que te diga.
Como comenta Labtec son muchas categorias de diferencia y seguramente serian más con perfil para el amateur, al menos en el primer año.  Tambien en el amateur del Sabadell hay mucha calidad y algunos de ellos se merecen hacer la pretemporada con el primer equipo... todo y que ahora militando en segunda A deberá tener mucha proyección un jugador de territorial para quedarse en el primer equipo.

Te recuerdo que Fito viene del filial. Chapi? Jugava en primera catalana.. Nani, del que he hablado, proviene de juvenil de division de honor del sant Andreu, asi que seria un tipo Aitor, creo que con mas calidad, simplemente os pido que vayais un partido a verlos, por ejemplo en la siguiente eliminatoria de la Copa Catalunya, ya que hoy han ganao al Ripollet, equipo que ha quedado 1r en Preferente, y ha subido a 1a Catalana.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #241 el: 05 de Juny de 2011, 17:11:53 pm »
O la temporada que ha hecho el Granada recien subido y está con opciones claras de subir, el mejor equipo de la segunda vuelta, nadie se esperaba que estuviera ahí.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #242 el: 05 de Juny de 2011, 17:16:35 pm »
O la temporada que ha hecho el Granada recien subido y está con opciones claras de subir, el mejor equipo de la segunda vuelta, nadie se esperaba que estuviera ahí.

No estarás muy enterado de la realidad actual del Granada y de los jugadores que ya empezaron a tener en Segunda B y los que consiguieron para esta temporada. No se les puede considerar un recién ascendido al uso, yo los veía incluso más arriba de lo que han quedado finalmente.  :beer2

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
« Respondre #243 el: 05 de Juny de 2011, 19:07:54 pm »
Piri, jugador del FC.Sant Quirze, tiene un perfil similar al de Fito, me atreviria a decir que con el doble de calidad, tubo una oferta del Celta jugando en 2a territorial, este año a tirado del equipo y han subido a 2a Catalana. Creo que alguien tendria que ir a verlo , i por lo menos que hiciera la pretemporada con el equipo. Es el mejor jugador de la Categoria con diferencia. Nani tmbien, creo que ya lo tiene echo con un equipo de 3a, desbordando es mucho mejor que eneko o el propio raul. Ahi lo dejo , este verano dije que en el Sabadell Nord habia uno muy bueno, Romero, el Espanyol B no tardó en hacerse con sus servicios..
Seguramente si lo dices es porque son chicos de mucha calidad para la categoria, pero de ahí a decir que tienen el doble de calidad o desbordan mejor que algunos integrantes de la plantilla del Sabadell que nos acaba de dar el ascenso, que quieres que te diga.
Como comenta Labtec son muchas categorias de diferencia y seguramente serian más con perfil para el amateur, al menos en el primer año.  Tambien en el amateur del Sabadell hay mucha calidad y algunos de ellos se merecen hacer la pretemporada con el primer equipo... todo y que ahora militando en segunda A deberá tener mucha proyección un jugador de territorial para quedarse en el primer equipo.

Te recuerdo que Fito viene del filial. Chapi? Jugava en primera catalana.. Nani, del que he hablado, proviene de juvenil de division de honor del sant Andreu, asi que seria un tipo Aitor, creo que con mas calidad, simplemente os pido que vayais un partido a verlos, por ejemplo en la siguiente eliminatoria de la Copa Catalunya, ya que hoy han ganao al Ripollet, equipo que ha quedado 1r en Preferente, y ha subido a 1a Catalana.

Fito se ficho del juvenil de división de honor del Jupiter

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #244 el: 05 de Juny de 2011, 19:23:40 pm »
Jo mantindria el gruix del bloc però Bermudo i Raúl Rodríguez, tot i que els hi tinc estima i s'ho han currat i dessitjo que els hi vagi bé, NO són per 2aA.
I Pep Pagès tampoc, però aquest ja ni s'ho planteja, és clar  :blush:

A mi m'agradava més De La Plata que Bermudo, què voleu que us digui... I Àlex Ruiz també.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #245 el: 05 de Juny de 2011, 20:00:36 pm »
Jo mantindria el gruix del bloc però Bermudo i Raúl Rodríguez, tot i que els hi tinc estima i s'ho han currat i dessitjo que els hi vagi bé, NO són per 2aA.
I Pep Pagès tampoc, però aquest ja ni s'ho planteja, és clar  :blush:

A mi m'agradava més De La Plata que Bermudo, què voleu que us digui... I Àlex Ruiz també.

De la Plata para mi era lateral espléndido todo y que algunos no esteis a favor de mi opinión.

Continuamente hacía desbordes por su banda atacando y nunca se olvidaba de defender que tenía más mala leche creo yo que Alex y Bermudo para defender.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4303
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #246 el: 06 de Juny de 2011, 11:23:11 am »
Es que De La Plata le dona mil patades a Bermudo, collona. I Àlex Ruiz i si posen a Lao o a Chapi o a qui sia també tindríem millor lateral esquerre que Bermudo.

Segons un whatsapp rebut ahir a la nit, Hiroshi no continuarà al Girona. Lo veieu per segona A? Ja se coneix la casa i el sistema de joc, però en contra té que només juguem amb un davanter fixe i sense mitja punta.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8988
« Respondre #247 el: 06 de Juny de 2011, 11:46:25 am »
Es que De La Plata le dona mil patades a Bermudo, collona. I Àlex Ruiz i si posen a Lao o a Chapi o a qui sia també tindríem millor lateral esquerre que Bermudo.

Segons un whatsapp rebut ahir a la nit, Hiroshi no continuarà al Girona. Lo veieu per segona A? Ja se coneix la casa i el sistema de joc, però en contra té que només juguem amb un davanter fixe i sense mitja punta.

Sense dubte, jo m´el quedava en propietat, es mooolt jove i amb moooolta projecció, internacional pel Japó...m´atreviría a dir que podría ser el nostre jugador franquicia, explota un any (pot ser el vinent o l´altre) i fem la caixa dels ultims 10 en una sola operació. :ejem
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #248 el: 06 de Juny de 2011, 11:50:47 am »

Sense dubte, jo m´el quedava en propietat, es mooolt jove i amb moooolta projecció, internacional pel Japó...m´atreviría a dir que podría ser el nostre jugador franquicia, explota un any (pot ser el vinent o l´altre) i fem la caixa dels ultims 10 en una sola operació. :ejem
Si es queda, que vingui un altre davanter de garanties, no per ompir banqueta. Joaquín, Hiroshi i algun altre que pugui ser titular. Si ens quedessim Hiroshi, jo el veuria més com a tecer davanter o segon. Joaquín el primer, per descomptat.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #249 el: 06 de Juny de 2011, 12:37:15 pm »
Jo tambe m'el quedaría pero tot i aixo un devanter amb garanties per disputar el máxim de minuts i jugar-se la titularitat amb Joaquín.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #250 el: 06 de Juny de 2011, 14:15:53 pm »

Hi estic molt d'acord. A més, en Hiroshi s'ha adaptat bé i ha fet una gran temporada.

Bé, disculpeu, sóc nou al Fòrum i no m'he presentat: sóc un barceloní seguidor del Centre d'Esports.  :happy2:

El Sabadell gaudeix de força simpaties arreu, més del que no us penseu, probablement.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5828
« Respondre #251 el: 06 de Juny de 2011, 14:20:45 pm »

Hi estic molt d'acord. A més, en Hiroshi s'ha adaptat bé i ha fet una gran temporada.

Bé, disculpeu, sóc nou al Fòrum i no m'he presentat: sóc un barceloní seguidor del Centre d'Esports.  :happy2:

El Sabadell gaudeix de força simpaties arreu, més del que no us penseu, probablement.

Benvingut!!

Jo si que m'el quedava pero com a revulsiu en partits atascats perque sempre pot geenrar perill i por a les defenses rivals.

Aixo si, necesitem un davanter que foti gols com el respirar. El altuna aquet del eibar cada vegada que agafaba la pilota feia tremolar.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #252 el: 06 de Juny de 2011, 14:22:08 pm »
Ernesto del Guadalajara es molt bo y seria un fitxatje interesantisim

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #253 el: 06 de Juny de 2011, 14:34:08 pm »
Por poner jugadores interesantes hay muchos. Ejemplos:

Ernesto y Juanjo (Guadalajara) (Extremo izquierdo, delantero)
Benja (Barça b) (puede jugar en la banda y de delantero centro)
Manu Molina, Oscar Sielva (Espanyol b) (Dos mediocentros)
Kijera (Eibar) (Lateral / extremo izquierdo)
Bernardo (Sevilla atletico) (Central)
Cases (Orihuela) (Media punta)
Luismi Loro ( Castellon) (Media punta, tiene muchas novias)
Cañadas ( Murcia) (Media punta o en la banda)
Rayos (Lleida)
El capi del castellon (central) no me acuerdo de su nombre!  :ostres

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #254 el: 06 de Juny de 2011, 14:40:45 pm »
Por poner jugadores interesantes hay muchos. Ejemplos:

Ernesto y Juanjo (Guadalajara) (Extremo izquierdo, delantero)
Benja (Barça b) (puede jugar en la banda y de delantero centro)
Manu Molina, Oscar Sielva (Espanyol b) (Dos mediocentros)
Kijera (Eibar) (Lateral / extremo izquierdo)
Bernardo (Sevilla atletico) (Central)
Cases (Orihuela) (Media punta)
Luismi Loro ( Castellon) (Media punta, tiene muchas novias)
Cañadas ( Murcia) (Media punta o en la banda)
Rayos (Lleida)
El capi del castellon (central) no me acuerdo de su nombre!  :ostres

Pol Bueso pot ser? 

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8988
« Respondre #255 el: 06 de Juny de 2011, 15:45:44 pm »

Si per algúna extranya, sorprenent i totalment indesitjable raó, Don Lluís Carreras no continués al capdavant la temporada que ve, Miguel Alvarez no continuará a l´Hospitalet, te experiencia a Segona A i veient el joc de l´Hospi de l´any passat, crec que sería un interesant Plan B
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat chus_arlekinat

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #256 el: 06 de Juny de 2011, 15:50:09 pm »
Personalment crec que amb tres reforços i mantenin el bloc actual farem una bona temporada a la Liga Adelante. Un central ràpid i contundent un jove amb toc a mig del camp i un davanter que las clavi gairebe totes, (que aixo es el que mes ens falta, fallem moltes ocasions) perque amb en Joaquín sol davant ho veig complicat. Pero sobretot que CONTINUÏ DON LLUÍS CARRERAS ! aquest bon home ens ha tornat on ens pertoca i a instaurat un model i un sistema de joc que a tots ens agrada!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #257 el: 06 de Juny de 2011, 16:41:06 pm »

Si per algúna extranya, sorprenent i totalment indesitjable raó, Don Lluís Carreras no continués al capdavant la temporada que ve, Miguel Alvarez no continuará a l´Hospitalet, te experiencia a Segona A i veient el joc de l´Hospi de l´any passat, crec que sería un interesant Plan B

Comparteixo el teu punt de vista....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #258 el: 06 de Juny de 2011, 16:55:22 pm »
Personalment crec que amb tres reforços i mantenin el bloc actual farem una bona temporada a la Liga Adelante. Un central ràpid i contundent un jove amb toc a mig del camp i un davanter que las clavi gairebe totes, (que aixo es el que mes ens falta, fallem moltes ocasions) perque amb en Joaquín sol davant ho veig complicat. Pero sobretot que CONTINUÏ DON LLUÍS CARRERAS ! aquest bon home ens ha tornat on ens pertoca i a instaurat un model i un sistema de joc que a tots ens agrada!

I un bon lateral esquerre que no puc aguantar al Bermudo  :Hecho_polvo:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #259 el: 06 de Juny de 2011, 17:15:27 pm »
Hay algunos  de por aquí que saben como agradecerles a ciertos jugadores de la plantilla el ascenso de categoría, creo que hay que mirar lo que se escribe y el beneficio que se obtiene con ello.

El resultado final nos dice que todos han hecho lo que les pedía el entrenador con mayor o menor acierto, de lo contrario no estaríamos en 2ª "A", guste o no, han defendido nuestra camiseta por tanto más respeto para la totalidad de los componentes de la plantilla.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia