Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 420223 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Gol del Sabadell

• Visitant
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #2640 el: 30 de Agost de 2011, 13:21:57 pm »
Ballesteros del Levante ................... ................... .... :ejem :ejem :ejem
No me gusta!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2641 el: 30 de Agost de 2011, 13:25:08 pm »
borrad este post!

si no hay nada confirmado es tonteria tener este tema abierto
@javi_gt86

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #2642 el: 30 de Agost de 2011, 13:26:27 pm »
Ballesteros del Levante ................... ................... .... :ejem :ejem :ejem
No me gusta!
uff a mi tampoco, muy leñero, es raro el partido que no acaba expulsado
@javi_gt86

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #2643 el: 30 de Agost de 2011, 13:28:48 pm »
No me gusta!

Ja me'l van dir l'any passat, i aquest any a principi d'agost també em van tornar a dir el seu nom, i com molts d'aquí heu dit, a mi tampoc m'agrada pel seu joc contundent i brut.

Pel que sé, hi ha negociacions fermes amb Ballesteros, Oleguer, Calahorro i Armando. Els dos primers per ser fitxats mentre que els dos últims només com a cessió.

Demà veurem com acaba tot.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #2644 el: 30 de Agost de 2011, 13:32:21 pm »
què més dóna el que pensi políticament?

Aquí es juga a futbol, i estem en una lliga PROFESIONAL i com bé indica el seu nom, som PROFESIONALS.

A més, amb el que ens agrada posar excuses aquí quan perdem, ara ho teniu a ou, sempre podreu dir que és culpa de les seves idees polítiques... VA HOME VA...

Deixant de banda el seu pensament polític, que a mi m'és totalment igual, jo tinc els meus dubtes... un jugador baix de forma que trigarà encara un mes en adaptar-se a la resta de companys, pot ser una pèrdua de temps, això sí, qualitat per 2a A en té.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #2645 el: 30 de Agost de 2011, 13:39:18 pm »
No me gusta!

Ja me'l van dir l'any passat, i aquest any a principi d'agost també em van tornar a dir el seu nom, i com molts d'aquí heu dit, a mi tampoc m'agrada pel seu joc contundent i brut.

Pel que sé, hi ha negociacions fermes amb Ballesteros, Oleguer, Calahorro i Armando. Els dos primers per ser fitxats mentre que els dos últims només com a cessió.

Demà veurem com acaba tot.
Ballesteros tiene un juego que realmente no enamora a nadie pero efectivo si que es, igual no le vendria mal al equipo experiencia y contundencia atras (el otro dia fuimos demasiado limpios, hacen falta a veces faltas tacticas y solo recuerdo una de hector simon y otra de arteaga).

Dicho esto NO va a venir un tio que es TITULAR en primera division.

Otra cosa, si finalmente se ficha a Oleguer (central que puede aportar mucho) espero que le apoyemos y no empecemos a criticar antes de tiempo o por cosas extradeportivas, hay que estar unidos (el otro dia ya habia un tio en el minuto 10 0 15 diciendo SIMON ESPAVILA y otros improperios

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #2646 el: 30 de Agost de 2011, 13:41:36 pm »
Ballesteros fue titular el domingo con el Levante en su partido contra el Getafe,más que nada,protagonizó unas de las imagenes de la jornada.. xDD
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat lanero solitari

• Aleví
  • Missatges: 63
« Respondre #2647 el: 30 de Agost de 2011, 13:46:35 pm »
Sembla que siguem de l´Albacete o de l´Extremadura. Si aquest noi no pot jugar a casa seva (us recordo que és de Sabadell) per temes politics val més que ens ho fem mirar.

Desconnectat Urii

• Grada Jove - L.F.A
  • Prebenjamí
  • *
  • Missatges: 19
« Respondre #2648 el: 30 de Agost de 2011, 13:51:34 pm »
Pues yo a l'Oleguer el fichariaa!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #2649 el: 30 de Agost de 2011, 13:51:54 pm »
Sembla que siguem de l´Albacete o de l´Extremadura. Si aquest noi no pot jugar a casa seva (us recordo que és de Sabadell) per temes politics val més que ens ho fem mirar.

Totalment d'acord. Jo discrepo del fitxatge de Baha (massa calers per un paio en baixa forma), però un cop incorporat a l'equip, quan va sortir al camp vaig ovacionar-lo com tothom!.

A vegades oblidem que fitxaria per un equip que ha de lluitar per no baixar   :whistle:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #2650 el: 30 de Agost de 2011, 13:53:29 pm »
Gran fitxatge si es fa realitat!!!

Benvingut a casa Oleguer!!!!   :xin-xin :xin-xin

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #2651 el: 30 de Agost de 2011, 14:00:46 pm »
Si al final fitxes, BENVINGUT SERÀS!  :xin-xin

Desconnectat Mitus

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #2652 el: 30 de Agost de 2011, 14:30:50 pm »
No empecemos con politiqueos. Yo a oleguer no lo quiero porque me parece y me ha parecido siempre un tocho de cuidado.

Potser no ho expressaria de la mateixa manera però hi estic d'acord. La meva opinió és que si el seu fitxatge fos consensuadament una gran millora per l'equip ningú donaria cap importància a la seva vessant política.

Oleguer ja era un jugador extremadament lent en el seu pic de forma, quan era titular al Barça, i després de 2 anys discretíssims a l'Ajax i un estiu sense pretemporada sospito que ho serà encara més. Jo confio plenament en el cos tècnic i animaré a l'Oleguer en tot si finalment fitxa pel Sabadell, però no puc evitar a hores d'ara tenir bastants dubtes sobre si seria la millor opció.

Desconnectat alexcarr

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
« Respondre #2653 el: 30 de Agost de 2011, 14:34:06 pm »
A veure, en tot el fil ningú ha qüestionat les seves idees polítiques. Almenys jo no ho he llegit. Cadascú pot pensar el que vulgui, faltaria més. Crec que ningú jutja el rendiment al camp en funció de les idees polítiques d'un jugador.

Del que es parla és que pel fet que Oleguer tingui una imatge dolenta, dóna igual els motius, aquesta imatge pugui afectar al Sabadell. Crec que és senzill. No importa si és trist, injust, infantil, etc. És el que és.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1084
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #2654 el: 30 de Agost de 2011, 14:44:51 pm »
No empecemos con politiqueos. Yo a oleguer no lo quiero porque me parece y me ha parecido siempre un tocho de cuidado.
Totalment d'acord amb tu, company. a mí también me ha parecido siempre un petardo,y en cuanto al tema político,cada cual puede pensar lo que le dé la gana,pero a veces,sobretodo si eres un personaje público,es mejor mantener la boquita cerrada en determinados momentos.Pienso que si acaba viniendo al Sabadell,puede perjudicar la imagen de nuestro club.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #2655 el: 30 de Agost de 2011, 14:47:07 pm »
Una reflexió;  Si tant "extraordinari" penseu que és....perquè porta mesos i mesos sense cap oferta d´altres equips ?? :ejem

Obviament el mercat sap valorar "pros" i "contres"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Mitus

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #2656 el: 30 de Agost de 2011, 14:53:32 pm »
A veure, en tot el fil ningú ha qüestionat les seves idees polítiques. Almenys jo no ho he llegit. Cadascú pot pensar el que vulgui, faltaria més. Crec que ningú jutja el rendiment al camp en funció de les idees polítiques d'un jugador.

Del que es parla és que pel fet que Oleguer tingui una imatge dolenta, dóna igual els motius, aquesta imatge pugui afectar al Sabadell. Crec que és senzill. No importa si és trist, injust, infantil, etc. És el que és.

No ho he dit en el sentit de jutjar-lo, òbviament cadascú és lliure de pensar el que vulgui. El que volia dir és que si ens posem a valorar la conveniència de tenir un jugador polèmic com ell (perquè lamentablement ho és, de cara a les altres aficions) deu ser perquè a nivell esportiu no estem tan convençuts que sigui el jugador adequat.

Per posar un exemple molt actual, tot i que Lanzarote és un jugador que en moltes ocasions a la seva carrera se li han creuat els cables i li han tret moltes targetes de tots colors, quan es va confirmar el seu fitxatge pel Sabadell tots ens vam posar contents perquè sabíem que la seva qualitat seria de gran ajuda per a l'equip. Jo personalment estic entusiasmat amb el seu fitxatge, i en el seu cas aquesta faceta seva passa molt a segon pla. Malauradament em costaria més amb el cas de l'Oleguer. Això és el que volia dir.  :xin-xin

Desconnectat alexcarr

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
« Respondre #2657 el: 30 de Agost de 2011, 15:14:37 pm »
El que volia dir és que si ens posem a valorar la conveniència de tenir un jugador polèmic com ell (perquè lamentablement ho és, de cara a les altres aficions) deu ser perquè a nivell esportiu no estem tan convençuts que sigui el jugador adequat.

En això et dono tota la raó. El que passa és que més que polèmic és una mica "odiat" per raons no esportives. Jugadors odiats de forma general (no per una afició específica) n'hi ha però tampoc tants. Preferiria no tenir un jugador així (sigui qui sigui) al meu equip.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #2658 el: 30 de Agost de 2011, 15:20:27 pm »
Estem fent un bon equip a base de fitxar a jugadors joves, amb poc nom, i molta qualitat.
Hem de segui així.
Fitxar a Oleguer seria canviar la dinàmica que portem fins ara. Seria una equivocació.  :unsure:

Nabil Baha tmb es joven creia que tenia 30 años :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #2659 el: 30 de Agost de 2011, 15:38:11 pm »
Pues yo nu ficharia a Oleguer pero si acaba fichando lo animare como a cualquier otro jugador.