Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 419787 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #220 el: 03 de Juny de 2011, 20:06:06 pm »
el barça cedirà jugadors al Hèrcules a canvi del fixatge de kiko Femenía

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #221 el: 03 de Juny de 2011, 20:12:17 pm »
Em sorprén que no digueu res pero avui aquest matí una companya del treball m'ha dit que per TV3 han anunciat un possible interés del Sabadell envers a Bojan Krsic del Barça. Quan m'ho ha dit em pensava q em prenia el pèl però es veu q no... q aquest interés existeix, en sabeu alguna cosa més al respecte?

Ja t'ho vaig avançar el dissabte a les 7:30 aprox de la matinada a la porta del hotel Arrate i us pensaveu que era pel meu estat etilic jajajaja

PD- Acaben de dir a Punto Pelota, que el més segur és que anirà cedit al Atlético de Madrid, almenys els colchoneros estan molt interessats xD

JAJAJAJAJA, increible PIPO !!! Com vaig riure ahir al matí a l'empresa enrrecordant-me'n de tu. Mare meva vaya tela de nit i vaya manera d'arreglar el món xDDD Bojan al Sabadell !!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #222 el: 03 de Juny de 2011, 20:22:14 pm »
Us recordeu d'aquest tema?: Re:TAMUDO AL SABADELL?
Doncs ara jo en creo un altre. Crec que aquest cop és possible que vingui el davanter al Sabadell per varies raons:
1- Li agradaria tornar a Catalunya
2- La 2a A és una categoria que li aniria bé per retirar-se, i més en el Sabadell, del cual té simpatia.
3- Se li ha acabat el contracte amb l'Erreala i és molt possible que no renovi.

Què en penseu aquest cop?
El veieu a prop?

Salutacions!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #223 el: 03 de Juny de 2011, 20:30:08 pm »
NO creiis aquest post, que per un moment m'he pensat que era oficial. Quina desil.lusió de cop. Perquè parlem de Tamudo, podem parlar de qualsevol no si hem arribat a parlar d'ell?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #224 el: 03 de Juny de 2011, 20:37:10 pm »
por un momento al ver el post creia que la noticia era oficial... tamudo seria un gran refuerzo aunque si se puede traeria alguno mas joven aparte de tamudo, tamudo + un delantero cedido, mas el que ya tenemos joaquin y marc fernandez, porque isaac creo que no seguira.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #225 el: 03 de Juny de 2011, 20:47:39 pm »
creo que nuestro entrenador Carreras renovara, se ha echo oficial que el entrenador del filial cule para la temporada que viene sera Eusebio Sacristan, creo que con esta noticia Carreras esta aun mas cerca  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #226 el: 03 de Juny de 2011, 22:01:43 pm »
A mi m'agradaria molt que vingues, a part que aportaria experiencia.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #227 el: 03 de Juny de 2011, 22:37:40 pm »

Llegint els ultims 25 missatges.......... ................... ..crec que estem perdent els papers :pilotasso
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

jordix2

• Visitant
« Respondre #228 el: 03 de Juny de 2011, 22:39:15 pm »

Llegint els ultims 25 missatges.......... ................... ..crec que estem perdent els papers :pilotasso

Totalment d'acord amb tu, company. estem somiant truites! :-\

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #229 el: 03 de Juny de 2011, 23:12:20 pm »

Totalment d'acord amb tu, company. estem somiant truites! :-\
estamos viendo las estrellas...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #230 el: 03 de Juny de 2011, 23:16:42 pm »
Carreras ja té una sortida menys. Eusebio Sacristán s'ha confirmat com a entrenador del Barça B (la cosa estava entre ell i Juan Carlos Unzué).

Per altre banda, Robles ja té contactes amb el club per renovar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #231 el: 03 de Juny de 2011, 23:16:54 pm »
Yo no quiero a tamudo ni en pintura vamos, gente con hambre quiero, no viejas glorias que se vengan a jubilar a lo ivan diaz o pablosanz

jordix2

• Visitant
« Respondre #232 el: 03 de Juny de 2011, 23:30:46 pm »
Carreras ja té una sortida menys. Eusebio Sacristán s'ha confirmat com a entrenador del Barça B (la cosa estava entre ell i Juan Carlos Unzué).

Per altre banda, Robles ja té contactes amb el club per renovar.

osti, doncs era dels que volia que es quedes, espero que renovi!!! :)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #233 el: 04 de Juny de 2011, 22:48:25 pm »
Jo em quedaria amb la majoria del bloc i nomes reforçaria aquelles posicions on hi hagin baixes per 'retirada' o per retorn als equips d'origen del cedits.

Tenim un bon bloc i pel que sembla molt bon ambient dins del vestidor... i aixo es tan o mes important que la qualitat tecnica. Soc dels que penso que si tens bon ambient dins del vestidor, ja tens molt de guanyat. A mes de ser un premi a tots els jugadors per pujar-nos a 2a A. Quan vem pujar de 3a varem mantenir el bloc i crec que ens va anar força be i vem assolir els objectius: assentar-nos a la 2a B sense patir ;)

Crec que aquest any es tindria de fer el mateix  :ejem

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #234 el: 05 de Juny de 2011, 10:28:18 am »
Jo em quedaria amb la majoria del bloc i nomes reforçaria aquelles posicions on hi hagin baixes per 'retirada' o per retorn als equips d'origen del cedits.

Tenim un bon bloc i pel que sembla molt bon ambient dins del vestidor... i aixo es tan o mes important que la qualitat tecnica. Soc dels que penso que si tens bon ambient dins del vestidor, ja tens molt de guanyat. A mes de ser un premi a tots els jugadors per pujar-nos a 2a A. Quan vem pujar de 3a varem mantenir el bloc i crec que ens va anar força be i vem assolir els objectius: assentar-nos a la 2a B sense patir ;)

Pues si.. :clap
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #235 el: 05 de Juny de 2011, 16:07:22 pm »

De fet equips com Girona i Terrassa, després de pujar a Segona A van mantindre el boc i l´arrencada de lliga va ser fulgurant, tant que vam aconseguir els punts necessaris per salvar-se sense patir massa. Comparteixo la idea de aprofitar el bloc el màxim possible, cobrir les baixes forçades amb elements que aportin un "plus" de qualitat, però sense oblidar que el que sí necessitem reforçar són les línies d´atac. Tot i Joaquín i Marc són un bon punt de partida, necessitem més "pòlvora" per afrontar una temporada on jugarem (a bon nivell, perquè crec que en la Copa del Rei ens saltem 3 eliminatòries), dues competicions exigents.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #236 el: 05 de Juny de 2011, 16:22:50 pm »
Piri, jugador del FC.Sant Quirze, tiene un perfil similar al de Fito, me atreviria a decir que con el doble de calidad, tubo una oferta del Celta jugando en 2a territorial, este año a tirado del equipo y han subido a 2a Catalana. Creo que alguien tendria que ir a verlo , i por lo menos que hiciera la pretemporada con el equipo. Es el mejor jugador de la Categoria con diferencia. Nani tmbien, creo que ya lo tiene echo con un equipo de 3a, desbordando es mucho mejor que eneko o el propio raul. Ahi lo dejo , este verano dije que en el Sabadell Nord habia uno muy bueno, Romero, el Espanyol B no tardó en hacerse con sus servicios..

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #237 el: 05 de Juny de 2011, 16:38:32 pm »
Piri, jugador del FC.Sant Quirze, tiene un perfil similar al de Fito, me atreviria a decir que con el doble de calidad, tubo una oferta del Celta jugando en 2a territorial, este año a tirado del equipo y han subido a 2a Catalana. Creo que alguien tendria que ir a verlo , i por lo menos que hiciera la pretemporada con el equipo. Es el mejor jugador de la Categoria con diferencia. Nani tmbien, creo que ya lo tiene echo con un equipo de 3a, desbordando es mucho mejor que eneko o el propio raul. Ahi lo dejo , este verano dije que en el Sabadell Nord habia uno muy bueno, Romero, el Espanyol B no tardó en hacerse con sus servicios..

Puedes que tengas razón pero los jugadores que nombras son jugadores de perfil para el filial, hay que conseguir que el filial suba de categoría, son jugadores que deberían tener una adaptación para jugar en 2ª"A", categoría esta que no juega cualquier y menos si se quiere mantener la categoría.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #238 el: 05 de Juny de 2011, 16:49:20 pm »

De fet equips com Girona i Terrassa, després de pujar a Segona A van mantindre el boc i l´arrencada de lliga va ser fulgurant, tant que vam aconseguir els punts necessaris per salvar-se sense patir massa. Comparteixo la idea de aprofitar el bloc el màxim possible, cobrir les baixes forçades amb elements que aportin un "plus" de qualitat, però sense oblidar que el que sí necessitem reforçar són les línies d´atac. Tot i Joaquín i Marc són un bon punt de partida, necessitem més "pòlvora" per afrontar una temporada on jugarem (a bon nivell, perquè crec que en la Copa del Rei ens saltem 3 eliminatòries), dues competicions exigents.
Si y sobretodo los filiales,los últimos que han subido , Castilla, Sevilla Atlético, Villarreal B o Barcelona Atlético, el primer año con la base del ascenso han hecho una temporada espectacular. Luego al siguiente los jugadores han marchado porque tenian mucha calidad,otros que se quedaron pero perdieron motivacion y ya fueron equipos con más problemas .

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #239 el: 05 de Juny de 2011, 16:57:35 pm »
Seguramente si lo dices es porque son chicos de mucha calidad para la categoria, pero de ahí a decir que tienen el doble de calidad o desbordan mejor que algunos integrantes de la plantilla del Sabadell que nos acaba de dar el ascenso, que quieres que te diga.
Como comenta Labtec son muchas categorias de diferencia y seguramente serian más con perfil para el amateur, al menos en el primer año.  Tambien en el amateur del Sabadell hay mucha calidad y algunos de ellos se merecen hacer la pretemporada con el primer equipo... todo y que ahora militando en segunda A deberá tener mucha proyección un jugador de territorial para quedarse en el primer equipo.