Anem per pams, la marxa de Marc Fernández encara no és oficial, per tant, em mantindré al marge per donar la meva opinió.
Per la resta, coincideixo amb molts comentaris que hi han per aquí, no es pot ser tant il·lús i pensar que vindran jugadors com Tamudo, Pandiani, De Lucas... Una mica de coco... De Lucas sabeu quant cobra? Prop d'1.000.000 d'euros per temporada... I la resta 'más de lo mismo' i el pitjor, que ja son velles glòries... Que poden aportar futbol, si, pero que en moments de vaques flaques el pensament de '' jo ja ho tinc tot fet '', serà d'ells... I per acabar, Soteras sembla que no aprengui. Des de que va entrar al club en 3ª divisió, cada estiu comet el mateix error, ser un bocassa. La millor manera de tenir a l'afició contenta i demostrar la bona feina de la secretaria tècnica és mostrar directament els fets, no les paraules, per què al final ja sabem que acaba passant i la cara de ximplets que sens queda. Està clar que és una eina per potenciar l'increment de nous socis, però ''visto lo visto'', hi han més eines i segurament més segures i efectives.