Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 419642 cops)

0 Usuaris i 9 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #1260 el: 03 de Juliol de 2011, 13:02:35 pm »
pues espero que el Cartagena afloje bien la mosca, que se ve que tienen pasta

Espero equivocar-me però m'ensumo que no  :mmmm
pero si Marc ya tiene contrato con el Sabadell, el Cartagena no tiene que pagar el traspaso?

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #1261 el: 03 de Juliol de 2011, 13:12:29 pm »
bueno em quedo tranquil saben que tamudo esta mes lluny, jo no el vull pas, i marc fernandez si se'n va deixant calers a la caixa tampoc em preocupa gens, ja trobarem un altre extrem, lo preocupant seria que marxes gratis.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #1262 el: 03 de Juliol de 2011, 13:13:10 pm »
pues espero que el Cartagena afloje bien la mosca, que se ve que tienen pasta

Espero equivocar-me però m'ensumo que no  :mmmm
pero si Marc ya tiene contrato con el Sabadell, el Cartagena no tiene que pagar el traspaso?

En teoria si, però aquí som molt bonifacis  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #1263 el: 03 de Juliol de 2011, 13:30:57 pm »
Echando un vistazo a nuestros números y comparándolos con los del FC Cartagena para ver las diferencias entre uno y otro, se puede observar primeramente que la gran diferencia estriba en la masa social, por nuestra parte esperamos llegar a los 4000/4500 socios mientras ellos ya tienen una masa social consolidada de 8.200 socios y subiendo, a esto hay que sumarle la diferencia al alza de las cuotas de socios a su favor lo que se traduce en una gran e importante cantidad de dinero a su favor, a esto añadir que el Cartagena va por su tercera temporada en la categoría y por tanto lleva recibiendo otras cantidades importantes por otros conceptos como puede ser la televisión.

Llegados hasta aquí hay que ver que nosotros nos estamos instalando en el fútbol profersional ahora y que nuestra infraestructura tienen que ir cambiado poco a poco en todos los sentidos al profesionalísmo, será difícl pero hay que lograrlo y conseguir la permanencia, por mucha historia que tengamos de momento no podemos competir de tú a tú con el resto de Clubs que forman la 2ª División "A".
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #1264 el: 03 de Juliol de 2011, 13:40:14 pm »
Echando un vistazo a nuestros números y comparándolos con los del FC Cartagena para ver las diferencias entre uno y otro, se puede observar primeramente que la gran diferencia estriba en la masa social, por nuestra parte esperamos llegar a los 4000/4500 socios mientras ellos ya tienen una masa social consolidada de 8.200 socios y subiendo, a esto hay que sumarle la diferencia al alza de las cuotas de socios a su favor lo que se traduce en una gran e importante cantidad de dinero a su favor, a esto añadir que el Cartagena va por su tercera temporada en la categoría y por tanto lleva recibiendo otras cantidades importantes por otros conceptos como puede ser la televisión.

Llegados hasta aquí hay que ver que nosotros nos estamos instalando en el fútbol profersional ahora y que nuestra infraestructura tienen que ir cambiado poco a poco en todos los sentidos al profesionalísmo, será difícl pero hay que lograrlo y conseguir la permanencia, por mucha historia que tengamos de momento no podemos competir de tú a tú con el resto de Clubs que forman la 2ª División "A".
Completamente de acuerdo Labtec y creo que deberíamos empezar ese cambio al profesionalísmo que mencionas, cobrando por un jugador que está en contrato y que se va a un equipo, que (por muy rico que sea) es de la misma categoría
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #1265 el: 03 de Juliol de 2011, 13:46:17 pm »

Completamente de acuerdo Labtec y creo que deberíamos empezar ese cambio al profesionalísmo que mencionas, cobrando por un jugador que está en contrato y que se va a un equipo, que (por muy rico que sea) es de la misma categoría

Por supuesto que se debería cobrar pero como dice Inda, este es un mal endémico que padecemos desde siempre, por eso no me extraña que si al final Marc Fernández cause baja de la plantilla el resultado será a coste CERO, lo digo porque por parte del Club no se ha comunicado la intención de traspaso o que el jugador está en conversaciones con el Cartagena, este contacto imposible de efectuarse con un jugador con contrato en vigor sin la autorización del equipo que tiene su transfer.

Yo no diría que fuera rico, diría que es más solvente y con más márgen de maniobra para lograr los objetivos.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #1266 el: 03 de Juliol de 2011, 14:03:25 pm »
Era de preveure que pagariem la novatada a nivell despatxos. L'ascens no se l'esperaven i ens ha agafat amb el cul enlaire. Mentalitzem-nos tots plegats que aquest any l'objectiu es juntar 4 canyes que possin ******* i amb l'ajuda de tots evitar caure al pou. I tranquils amb el fitxatge mediatic , perquè encara que no volguessim , es inevitable que algun dinosaure que altre amb nom acabi arribant.
I sobre el Marc , segurament estariem parlant d'un altre noi jove sense llums al cap i mal assesorat, que cometrà el greu error de voler anar de grande i d'aqui 4 anys acabarà al Castelldefels , com el bo de Roberto Camacho

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #1267 el: 03 de Juliol de 2011, 14:13:36 pm »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #1268 el: 03 de Juliol de 2011, 14:19:02 pm »
Marc al CES havia de cobrar 35.000 €
Al Cartagena ens paguen la seva fitxa (35.000€) pel CES, i al Marc li ofereixen 70.000 €  :confused:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #1269 el: 03 de Juliol de 2011, 14:22:43 pm »
Al Cartagena ens paguen la seva fitxa (35.000€) pel CES, i al Marc li ofereixen 70.000 €  :confused:

És informació o la teva opinió? xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #1270 el: 03 de Juliol de 2011, 14:34:40 pm »
Ocho equipos quieren a Loro
No sólo el Recreativo pretende al delantero del Castellón Luismi Loro, sino también el Albacete, Salamanca, Alcoyano, Ceuta, Leganés, Badalona y Sabadell.

http://www.albiazules.es/noticias/7ocho-equipos-quieren-a-loro-14.html
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #1271 el: 03 de Juliol de 2011, 14:51:06 pm »
Ocho equipos quieren a Loro
No sólo el Recreativo pretende al delantero del Castellón Luismi Loro, sino también el Albacete, Salamanca, Alcoyano, Ceuta, Leganés, Badalona y Sabadell.

http://www.albiazules.es/noticias/7ocho-equipos-quieren-a-loro-14.html
Pues no se lo ha llevado ninguno, lo ha fichado el Elche...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #1272 el: 03 de Juliol de 2011, 16:05:44 pm »
adios marc que te vaya bonito, creo que te has equivocado y graciaspor ingresarnese diero como el hay a patadas vaya pesetero adios

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #1273 el: 03 de Juliol de 2011, 16:07:27 pm »
A ver si mañana, que es lo lógico, la directiva da respuestas sobre los fichajes que tenían que llegar esta semana y no han llegado y sobre el tema de Marc.

jordix2

• Visitant
« Respondre #1274 el: 03 de Juliol de 2011, 16:10:54 pm »
veient el que tothom diu, veig que estem MOLT però que MOLT malt informats eh!!
que aquesta noticia del marc ho diguin abans els diaris que el propi club...
en fi, esperem rebre clers, ja que serien uns diners "extres" i cobrir la seva marxa!

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #1275 el: 03 de Juliol de 2011, 16:21:29 pm »
ya ha fichado por el cartagena es igual no v a a jugar vereis como lo ceden aqu ihubiera jugado alli no, este siente los colores que diferencia a de navas o toni lao tenia una oferta del murcia y aqui esta ,MARC FERNANDEZ PESETERO :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #1276 el: 03 de Juliol de 2011, 16:23:10 pm »
particularment em sap greu q marxi Marc Fdez pel seu gol q va marcar a Eibar però segueixo pensant q em semblava un jugador justet per a la Liga Adelante, amb lo qual prefereixo restar-li importància a la notícia, li donen més diners doncs adéu siau i gràcies per tot.

Desconnectat nou-ces

• Aleví
  • Missatges: 49
« Respondre #1277 el: 03 de Juliol de 2011, 16:45:29 pm »

Marc havia fet una millora de contracte a principi d'any. Si ara haguès signat el contacte amb el Sabadell la clausula no crec que q sigui nomès de 35.000, ja que diuem q la de Fito és de milions d'euros. Per tant qui diu la veritat?
De totes maneres Marc q tinguis molta sort.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #1278 el: 03 de Juliol de 2011, 16:55:31 pm »

Marc havia fet una millora de contracte a principi d'any. Si ara haguès signat el contacte amb el Sabadell la clausula no crec que q sigui nomès de 35.000, ja que diuem q la de Fito és de milions d'euros. Per tant qui diu la veritat?
De totes maneres Marc q tinguis molta sort.

M'ho ha dit gent de dins del club, per tant, és informació certa en teoria.
Clàusula no, el que ens paguen a nosaltres és la totalitat de la seva fitxa, els 35.000 € que li haguessim pagat per tota la temporada.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat samuraibcn83

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #1279 el: 03 de Juliol de 2011, 16:58:27 pm »
es una llastima que s'en vagi el Marc, per a mi era un dels millors jugadors que teniam, bueno enfi ja trovarem algu que tingui la mateixa o millor qualitat que te el Marc, GRÀCIES MARC PER HAVER-NOS PUJAT A SEGONA !!