Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 419645 cops)

0 Usuaris i 12 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #1280 el: 03 de Juliol de 2011, 17:01:58 pm »
Jugador molt justet per 2a. Necessita minuts per progressar i no crec que allà els trobi.
The pride of Catalunya

Desconnectat nou-ces

• Aleví
  • Missatges: 49
« Respondre #1281 el: 03 de Juliol de 2011, 17:10:02 pm »
Marc al CES havia de cobrar 35.000 €
Al Cartagena ens paguen la seva fitxa (35.000€) pel CES, i al Marc li ofereixen 70.000 €  :confused:

Marc havia fet una millora de contracte a principi d'any. Si ara haguès signat el contacte amb el Sabadell la clausula no crec que q sigui nomès de 35.000, ja que diuem q la de Fito és de milions d'euros. Per tant qui diu la veritat?
De totes maneres Marc q tinguis molta sort.

M'ho ha dit gent de dins del club, per tant, és informació certa en teoria.
Clàusula no, el que ens paguen a nosaltres és la totalitat de la seva fitxa, els 35.000 € que li haguessim pagat per tota la temporada.

Vols dir q si un club paga la totalitat de la fitxa de Fito se'l pot emportar? Doncs perque serveixen les clàusules? A no ser q el club no estigui molt interesat en el jugador i pensa q per aquest preu pot trobat un jugador igual o millor. D'altra banda el club ha de vetllar pels seus interessos i els jugadors pels seus.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #1283 el: 03 de Juliol de 2011, 17:56:01 pm »
victor rodriguez operado del pubis y se queda en el badalona a mi no me gustaba otro menos ah albert yague ofrecido al sabadell

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #1284 el: 03 de Juliol de 2011, 17:57:14 pm »
Sigopesando que el club a un no adicho nada ,a que esperan a que nos pongamos en la puertade tribuna para que alguien nos balla comunicando lo que va sucediendo.
La verdad es que esto ya mos quea un pokito.

jordix2

• Visitant
« Respondre #1285 el: 03 de Juliol de 2011, 18:07:41 pm »
Sigopesando que el club a un no adicho nada ,a que esperan a que nos pongamos en la puertade tribuna para que alguien nos balla comunicando lo que va sucediendo.
La verdad es que esto ya mosquea un pokito.

Totalment d'acord amb tu, company. estamos muy mal informados comparado con el rwsto de equipos de segunda division A

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #1286 el: 03 de Juliol de 2011, 18:11:44 pm »

Totalment d'acord amb tu, company. estamos muy mal informados comparado con el rwsto de equipos de segunda division A

ou en que mundo viviis estais en otro oke? yo no hago mas que leer en el diari de Sabadell y oir en radio Sabadell que se esta trabajando en varios frentes para fichar gente que se intenta traer a un jugador mediatico, que se esta trabajando para pescar algo en Vigo o en el Villarreal B, etc no se que mas quereis si no salen nombre es por quehasta que no esten totalmente seguros no van a decir nada  :beer2 :beer2
visca el sabadell

jordix2

• Visitant
« Respondre #1287 el: 03 de Juliol de 2011, 18:23:39 pm »

ou en que mundo viviis estais en otro oke? yo no hago mas que leer en el diari de Sabadell y oir en radio Sabadell que se esta trabajando en varios frentes para fichar gente que se intenta traer a un jugador mediatico, que se esta trabajando para pescar algo en Vigo o en el Villarreal B, etc no se que mas quereis si no salen nombre es por quehasta que no esten totalmente seguros no van a decir nada  :beer2 :beer2

yo no me referia solo a los fichajes, y las modificaciones, cuantos socios somos...???

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #1288 el: 03 de Juliol de 2011, 18:29:39 pm »

yo no me referia solo a los fichajes, y las modificaciones, cuantos socios somos...???
eso si ya lo dije yo tmb lo de los socios tendrian que ir diciendolo cada dos semanas mas o menos, hasta ahora solo sabemos que estan contentos con la respuesta de la gente y segun Soteras estabamos muy cerca de los 2.000 pero por lo que han dicho algunos foreros que han preguntado en las oficinas no somos tantos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #1289 el: 03 de Juliol de 2011, 18:48:28 pm »
Va quedant encara més clar que el nostre model de referència per a la primera temporada a la Liga Adelante ha de ser la A.D.Alcorcón de la temporada passada....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #1290 el: 03 de Juliol de 2011, 18:58:09 pm »
Va quedant encara més clar que el nostre model de referència per a la primera temporada a la Liga Adelante ha de ser la A.D.Alcorcón de la temporada passada....

Ben cert, pero la sort que va tenir l´Alcorcón amb Quini (22gols) no la té tothom, esperem que Joaquín o Florian siguin el nostre Quini
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #1291 el: 03 de Juliol de 2011, 19:24:02 pm »

Yo creo que el Alcorcón tenía incluso más recursos que nosotros, por lo menos su presidente o alguien de la directiva tenía pasta, cosa que en la nuestra... Creo que nos van a pasar la mano por la cara incluso el Alcoyano y el Guadalajara, no podemos retener ni pujar por nadie y parece que los demás fichajes que vamos a hacer, sin ofender a nadie, van a ser del estilo del de Florian. Que nos salvemos o no va a depender mucho de lo que consiga hacer el mister y el resto del cuerpo técnico con lo que tengan y de que nosotros los aficionados seamos conscientes desde el primer minuto del primer partido de liga de que hay que luchar por la permanencia hasta el último segundo. Me gustaría ver una NCA y una afición como la que conocí durante el primer año después del último ascenso a Segunda B, aquél 0-5 contra el Girona con toda la Preferencia animando hasta el final me marcó, y lo más seguro es que esta temporada nos veamos en alguna situación parecida a esa... En fin, a ver si podemos salvarnos este primer año y al consolidarnos no siguen estando por encima nuestro equipos como por ejemplo el Girona que en Segunda B no nos llegaba en el aspecto social ni a la suela de los zapatos.  :beer2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #1292 el: 03 de Juliol de 2011, 19:26:35 pm »

Yo creo que el Alcorcón tenía incluso más recursos que nosotros, por lo menos su presidente o alguien de la directiva tenía pasta, cosa que en la nuestra... Creo que nos van a pasar la mano por la cara incluso el Alcoyano y el Guadalajara, no podemos retener ni pujar por nadie y parece que los demás fichajes que vamos a hacer, sin ofender a nadie, van a ser del estilo del de Florian. Que nos salvemos o no va a depender mucho de lo que consiga hacer el mister y el resto del cuerpo técnico con lo que tengan y de que nosotros los aficionados seamos conscientes desde el primer minuto del primer partido de liga de que hay que luchar por la permanencia hasta el último segundo. Me gustaría ver una NCA y una afición como la que conocí durante el primer año después del último ascenso a Segunda B, aquél 0-5 contra el Girona con toda la Preferencia animando hasta el final me marcó, y lo más seguro es que esta temporada nos veamos en alguna situación parecida a esa... En fin, a ver si podemos salvarnos este primer año y al consolidarnos no sigue estando por encima nuestro equipos como por ejemplo el Girona que en Segunda B no nos llegaba en el aspecto social ni a la suela de los zapatos.  :beer2

També dependrà de com reaccioni la ciutat, i aqui en fa una mica de por :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #1293 el: 03 de Juliol de 2011, 20:24:27 pm »
Ja que és el post dels rumors... es rumoreja que demà és possible que es firmi un nou jugador. Si és així, ho porten tot amb molta discrecció, i espero que ens sorprenguin positivament.

Jo, no tinc ni idea de qui pot ser.  :mmmm
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mss

• President
« Respondre #1294 el: 03 de Juliol de 2011, 20:30:39 pm »
Ja que és el post dels rumors... es rumoreja que demà és possible que es firmi un nou jugador. Si és així, ho porten tot amb molta discrecció, i espero que ens sorprenguin positivament.

Jo, no tinc ni idea de qui pot ser.  :mmmm

Com sigui un rollo David Prats o similar, crec que la gent s´els hi tirará a sobre, per fer tocar campanes que no eren

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #1295 el: 03 de Juliol de 2011, 20:31:24 pm »
Ja comencem com sempre, a criticar abans d'hora.

No aprenem, no....

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #1296 el: 03 de Juliol de 2011, 20:33:12 pm »
Radio Sabadell :

Demà nou fitxatge
Una notícia sorprenent que coincideix amb la confirmació oficial que demà (13h) es presentarà una nova incorporació per l'equip de Lluís Carreras. Als fitxatges d'Hèctor Simón, Florian Taulemesse i Òscar Ramírez s'afegirà demà un quart jugador, el nom del qual no ha volgut anunciar el club. Tot apunta, però, que es podria tractar d'un futbolista que ha militat en les últimes temporades a categories superiors a la Segona B. Alguns dels noms que han sortit en els últims dies han estat els de Gerard Bordas (Villarreal 'B') i Enrique De Lucas (Celta). La presentació es durà a terme a l'estadi de la Nova Creu Alta.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #1297 el: 03 de Juliol de 2011, 20:34:47 pm »
No nos pongamos nerviosos y esperemos a la confirmación del club y saber como ha ido el tema.
Si el club anunció la renovación de Marc es porque habría acuerdo, sino para que hacemos los carnets con su foto, ningún club hacer merchandising para esta temporada con jugadores que no estan confirmados al 100%. No es buena imagen si se confirma  ahora la marcha.
El otro aspecto es el que comentais, si está renovado, no se puede ir gratis o no lo deberiamos permitir. Que somos equipo de la misma categoria, no estamos hablando de un jugador que va a jugar 4 categorias por encima y no se le puede retener...
Entiendo que ahora al jugador le haya llegado esta oferta y quiera tirar por tierra el acuerdo, pero si es verdad que ya hay un compromiso y seguramente una cantidad pactada ... o te quedas aquí o si te ha llegado una oferta superior ven con dinerito fresco que nos irá a nosotros muy bien.
Pero lo dicho, esperemos a que el club diga algo, para empezar si es verdad que Marc estaba renovado o solo era un acuerdo verbal, si es así Marc quedará muy mal con nosotros pero nosotros obviamente no veremos ni un euro!

Desconnectat mss

• President
« Respondre #1298 el: 03 de Juliol de 2011, 20:35:41 pm »
Ja comencem com sempre, a criticar abans d'hora.

No aprenem, no....

No es cap crítica dolenta Militu, si tu durant tota la setmana fas comentaris d´un estil y després portes un altre estil, tens que estar preparat per que la gent, llavors sí, et critiqui.
Només estic advertin d´una posible situació i no criticant de que vingués en Prats (exemple) si fos el cas :mmmm

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #1299 el: 03 de Juliol de 2011, 20:38:22 pm »
Jo crec que abans de parlar sobre la plantilla hauriem d'esperar com a minim fins a mitjans d'agost. Si dema confirmen a un pandiani o un d'aquests, llavors ja haurem fet be la feina, i aixo no es aixi...