Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 419501 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
  • Gènere: Masculí
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #1380 el: 04 de Juliol de 2011, 13:49:57 pm »
Un tiu que ha jugat a Segona A les últimes temporades més de 200 partits com a titular indiscutible. Un gran fitxatge, sens dubte, aportarà molt al nostre mig del camp la propera temporada.

S'estan fent bé les coses, i en el tema Marc Fernández, una pena, crec que el nanu ha pecat d'inexperiència i ho pot pagar si el Sabadell fa els deures i denúncia el tema, ja que tenia contracte signat i ha firmat un altre a Cartagena en qüestió des tres setmanes.

Desconnectat futbolmiranda

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #1381 el: 04 de Juliol de 2011, 13:56:24 pm »
El portero Ivan se le ha dado la baja definitiva?Buscais un portero suplente,este tenia experiencia en segunda,no ha convencido?ha fichado x algun equipo?qnombres suenan xa la porteria?El fichaje d Samuel de hoy me parece muy acertado,igual no os ilusiona como un crack pero este es de los de gran rendimiento q es lo q importa.

jordix2

• Visitant
« Respondre #1382 el: 04 de Juliol de 2011, 13:58:18 pm »
El portero Ivan se le ha dado la baja definitiva?Buscais un portero suplente,este tenia experiencia en segunda,no ha convencido?ha fichado x algun equipo?qnombres suenan xa la porteria?El fichaje d Samuel de hoy me parece muy acertado,igual no os ilusiona como un crack pero este es de los de gran rendimiento q es lo q importa.

no sabemos nada, yo personalmente me lo quedaria!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #1383 el: 04 de Juliol de 2011, 14:01:20 pm »
El de demà no serà un fitxatge mediàtic ni molt menys, això sí, d'aquí uns anyets potser sí que ho és de mediàtic...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #1384 el: 04 de Juliol de 2011, 14:02:28 pm »
El de demà no serà un fitxatge mediàtic ni molt menys, això sí, d'aquí uns anyets potser sí que ho és de mediàtic...

Masó? :whistle:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #1385 el: 04 de Juliol de 2011, 14:03:55 pm »

No nos dejes así hombre...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #1386 el: 04 de Juliol de 2011, 14:07:59 pm »
Ets tu el fitxatge Pedrito? :surprised: :surprised:

Va dieu-ho a la web i no desaparegueu quan us ho preguntem... si total, ja està confirmat pel club :whistle:

Jordi Masó ? Edgar Badía ?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Arlequinat100

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #1387 el: 04 de Juliol de 2011, 14:08:20 pm »
A dia d'avui l'equip té 15 jugadors, que sense Aitor serian 14 així que com a mínim ens falten uns 8-9 fitxatges mínim
Demà un nou fitxatge, tinc la sensació de que serà un porter.. Jo només dic que el barça B en aquets moments té 4 porters :xin-xin
Fins ara 4 fitxatges, jo crec que molt acertats, Ramirez em sembla gran central, Samuel experiència, Florian bon golejador i Héctor un magnífic migcampista. A més tan sols Samuel passa dels 30. Falten 23 hores per un nou fitxatgeee!!  :happy2:  :scut :scut
« Darrera modificació: 04 de Juliol de 2011, 15:56:40 pm per Arlequinat100 »

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #1388 el: 04 de Juliol de 2011, 14:10:06 pm »
A dia d'avui l'equip té 17 jugadors, així que com a mínim ens falten 5 fitxatges, 8 com a màxim.
Demà un nou fitxatge, tinc la sensació de que serà un porter..
Fins ara 4 fitxatges, jo crec que molt acertats, Ramirez em sembla gran central, Samuel experiència, Florian bon golejador i Héctor un magnífic migcampista. A més tan sols Samuel passa dels 30. Falten 23 hores per un nou fitxatgeee!!  :happy2:  :scut :scut

Falten 8 fitxatges mínim.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #1389 el: 04 de Juliol de 2011, 14:17:41 pm »
Entonces el de hoy era el gran fichaje mediático que iba a vender camiseta según Soteras..que cachondo que es el presi  :laugh2: :laugh2:

Samuel será un gran jugador,pero de aquí,a decir, fichaje mediático que vendería muchas camisetas...creo que se a pasado un poco..no creeís?!  :greedy:
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #1390 el: 04 de Juliol de 2011, 14:21:18 pm »
A dia d'avui l'equip té 17 jugadors, així que com a mínim ens falten 5 fitxatges, 8 com a màxim.

Se pueden tener hasta 25 fichas, eso no significa que sean obligatorias. Lo normal es que tengamos 23 (2 por puesto, mas un tercer portero). Teniendo en cuenta que una ficha profesional es igual a 60.000 euros, creo que nos vendria bien ahorrarnos 120.000 euros, en jugadores que van a estar todo el año en grada.

Mañana apunta a portero.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #1391 el: 04 de Juliol de 2011, 14:24:14 pm »

Se pueden tener hasta 25 fichas, eso no significa que sean obligatorias. Lo normal es que tengamos 23 (2 por puesto, mas un tercer portero). Teniendo en cuenta que una ficha profesional es igual a 60.000 euros, creo que nos vendria bien ahorrarnos 120.000 euros, en jugadores que van a estar todo el año en grada.

Mañana apunta a portero.

La temporada és molt llarga i pesa molt. Jo tindria a 25 jugadors, encara que 2 o 3 siguessin d'un nivell més baix.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #1392 el: 04 de Juliol de 2011, 14:39:37 pm »

Mañana apunta a portero.

La temporada és molt llarga i pesa molt. Jo tindria a 25 jugadors, encara que 2 o 3 siguessin d'un nivell més baix.

Normalmente los clubes de Segunda tienen una plantilla de 22 o 23 jugadores profesionales y dejan 2 o 3 fichas para gente que alterne el filial con el primer equipo, pero bueno, en nuestro caso es difícil.  :beer2

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #1393 el: 04 de Juliol de 2011, 15:23:57 pm »
El club le ha dicho a un periodista de Radio Sabadell, que mañana NO toca portero... a ver a quien nos traen  :thumbsup:
« Darrera modificació: 04 de Juliol de 2011, 16:31:53 pm per Krasty »
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #1394 el: 04 de Juliol de 2011, 15:29:11 pm »
si el jugador está inscrito entre las 25 fichas profesionales, no puede jugar con el filial. dicho esto, es raro ver una plantilla en Liga Adelante con 22 jugadores... normalmente se tienen 24-23 como mínimo (porque la competición es larga), pero...

PS. al forero que ha dicho que ya tenemos 17 jugadores en plantilla... mmmm, me he perdido algo? son algunos menos  :yes:

está claro que si Marc no sigue, y suponiendo que de momento Aitor no tiene cabida, faltan MÍNIMO 8-9 fichajes.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #1395 el: 04 de Juliol de 2011, 15:51:39 pm »
david valle gran porter!!! i economic quedaria la porteria molt ben coberta.
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #1396 el: 04 de Juliol de 2011, 15:56:26 pm »
david valle gran porter!!! i economic quedaria la porteria molt ben coberta.

Hem d'apostar per un porter jove, ja que segurament gaudirà de pocs minuts degut a l'hegemonia de De Navas, però per contra estarà entrenant a un nivell de 2a A.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #1397 el: 04 de Juliol de 2011, 16:03:59 pm »
Hay quien ha dicho que De Lucas ha jugado poco en el Celta este año...

37 partidos y 9 goles! Posiblemente si tenemos en cuenta las dos últimas temporadas (la anterior en el Cartagena), ha sido el mejor jugador de la categoría.

... bonito dejarse llevar por ilusiones (más q por rumores), pero más allá de su sueldo, volver a insistir que le queda un año de contrato en Vigo.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat sempresbd

• Infantil
  • Missatges: 107
« Respondre #1398 el: 04 de Juliol de 2011, 16:08:54 pm »
Quina cosa més extranya això del Marc Fernàndez...!!!!
quan el Sergi Mas va fer l ´entrevista a la plaça de l´Ajuntament, li van preguntar al Marc Fernàndez si continuaria aquest any...i ell va respondre "ja veurem"......tot i tenir 1 any més de contracte. Aleshores semblava que apuntava al Betis, així que crec que ja tenia bastant clar que marxaria a un lloc  o altre.
El millor és què crec que aquestes ofertes li han vingut totes pel gol que va marcar a Eibar, perquè jo realment crec què la temporada que ha fet ha sigut correcte, ni més ni menys, i la 2a. A li queda encara bastant gran. Tot i això, molta sort a un jugador què passarà a la història del CES pel seu gol a Ipurúa.

Samuel és un bon jugador i a més té experiència a la categoria,  qualitat de la què de moment encara anem justets.

I el fitxatge mediàtic? crec que entre tots ens hem de relaxar...perquè encara recordo l´últim fitxatge què segons el nostre president (per cert, últimament crec que Soteras parla més del comte) va ser un tal Àxel Vizuete....

Desconnectat Jrlopez

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #1399 el: 04 de Juliol de 2011, 17:22:46 pm »
Pues en el wikipedia ingles sale quique de lucas como jugador del Sabadell, como puede ser eso?