Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Me habían dicho que Juanjo se queda, fichado, no cedido. Es un 'regalo' del Espanyol porque ellos no lo quieren para 1a, pero no lo pueden desgraciar en 3a teniendo tanta calidad, y el jugador y el CES quieren, así que nos lo venderían a un precio bastante 'regalado'. Mi tia es comadrona en l'Hospitalet, y me dijo que ha tratado a la mujer de Juanjo y a él, y que han hablado y Juanjo le ha dicho que se queda en el CES, que está muy avanzado. Mi tia, que no tiene ni idea de fútbol ni del , me ha tenido que dar la notícia
que dices congresos? tio me sacas de quicio, sellares y cirio?? tio ya te conocemos todos
A falta de confirmació oficial, sembla ser que el porter escollit per la nostra direcció esportiva és el Pau Torres, ex-porter del Terrassa, Sant Andreu i que, actualment, jugava al San Roque de Lepe. En cas de confirmar-se, sería un bon fitxatge!!!
Cita de: Markgsi en 07 de Juliol de 2011, 16:12:20 pmque dices congresos? tio me sacas de quicio, sellares y cirio?? tio ya te conocemos todos HAY TILAS, MANZANILLAS, VALERIANAS!!! És públic i notori, que des del dia un d'ascendir, el Xavi Roca, té entre cella i cella al Cirio, una altra cosa es que vingui, o no, i això mateix amb altres jugadors més. Alguns sembla que si no hi ha mals rotllos, i baralles els sap greu. El Congressos és dels cinc foreros més divertits de tot el fòrum.
Oleguer deixa de formar part del Ajax, ara seria un bon moment per fer-li una oferta, sabent que es de aqui de la ciutat, no crec que demanes gaire. A mi m'agradaria que vingues aqui.
Cita de: Oriolh en 07 de Juliol de 2011, 19:08:27 pmOleguer deixa de formar part del Ajax, ara seria un bon moment per fer-li una oferta, sabent que es de aqui de la ciutat, no crec que demanes gaire. A mi m'agradaria que vingues aqui. Crec que Roger Garcia ha compartit vestuari amb ell. A partir d'aquí podem veure si és o no és una bona opció.
Ens agradi o no, ningú pot negar la seva experiencia en el mon del futbol...Desde el meu punt de vista sería "la Bomba" que tan es menciona per renom, encara que hi hagi gent que no el pot ni veure.Vamos, fa uns mesos, qui diría que el Sabadell podría fitxar un jugador provinent de l´Ajax d´Amsterdam i ex-Barça??
Cita de: mss en 07 de Juliol de 2011, 19:22:32 pmEns agradi o no, ningú pot negar la seva experiencia en el mon del futbol...Desde el meu punt de vista sería "la Bomba" que tan es menciona per renom, encara que hi hagi gent que no el pot ni veure.Vamos, fa uns mesos, qui diría que el Sabadell podría fitxar un jugador provinent de l´Ajax d´Amsterdam i ex-Barça?? Quants anys de tenir ara ?
Cita de: Inda en 07 de Juliol de 2011, 19:26:36 pmCita de: mss en 07 de Juliol de 2011, 19:22:32 pmEns agradi o no, ningú pot negar la seva experiencia en el mon del futbol...Desde el meu punt de vista sería "la Bomba" que tan es menciona per renom, encara que hi hagi gent que no el pot ni veure.Vamos, fa uns mesos, qui diría que el Sabadell podría fitxar un jugador provinent de l´Ajax d´Amsterdam i ex-Barça?? Quants anys de tenir ara ? Es del ´80
Cita de: Pedrito en 07 de Juliol de 2011, 19:10:45 pmCita de: Oriolh en 07 de Juliol de 2011, 19:08:27 pmOleguer deixa de formar part del Ajax, ara seria un bon moment per fer-li una oferta, sabent que es de aqui de la ciutat, no crec que demanes gaire. A mi m'agradaria que vingues aqui. Crec que Roger Garcia ha compartit vestuari amb ell. A partir d'aquí podem veure si és o no és una bona opció.Ens agradi o no, ningú pot negar la seva experiencia en el mon del futbol...Desde el meu punt de vista sería "la Bomba" que tan es menciona per renom, encara que hi hagi gent que no el pot ni veure.Vamos, fa uns mesos, qui diría que el Sabadell podría fitxar un jugador provinent de l´Ajax d´Amsterdam i ex-Barça??
Ufff Oleguer no, por favor! Cambiando de tema, buscan colocar a Keirrison, incluso cederlo, en Segunda con nosotros puede encontrar la suerte que necesita y hacer una gran temporadaQue os parece Keirrison, seria posible su fichaje o cesión?