Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 435651 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlequinat100

• Aleví
  • Missatges: 31
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #1660 el: 14 de Juliol de 2011, 12:27:00 pm »
Según el DS  ha sido ofrecido al club el colombiano Juan Guillermo Dominguez, de 24 años, que fue internacional sub-20 por su país.  :mmmm

¿? No crec... aquest el volia fitxar l'espanyol al març... Tot i que si fos veritat un bon lateral esquerrà i a colombia vendriem samarretes :botador

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
« Respondre #1661 el: 14 de Juliol de 2011, 13:19:50 pm »
Samarretes a Colombia?????, amb els calers que hi han allá???  jajajajajajjajaj!!  es com vendre estufes a Guinea Ecuatorial!!!!!

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #1662 el: 14 de Juliol de 2011, 13:21:41 pm »
Según el DS  ha sido ofrecido al club el colombiano Juan Guillermo Dominguez, de 24 años, que fue internacional sub-20 por su país.  :mmmm

¿? No crec... aquest el volia fitxar l'espanyol al març... Tot i que si fos veritat un bon lateral esquerrà i a colombia vendriem samarretes :botador
En el DS pone que estubo a prueba en el Espanyol la temporada pasada, me imagino que lo acabarian descartando... Cuando un jugador se va ofreciendo muy buena espina no me da

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #1663 el: 14 de Juliol de 2011, 13:24:29 pm »

En el DS pone que estubo a prueba en el Espanyol la temporada pasada, me imagino que lo acabarian descartando... Cuando un jugador se va ofreciendo muy buena espina no me da

Si acaba vieniendo Gregory Beranger, el puesto de lateral izquierdo está ya mas que cubierto, asi que no creo que tenga ninguna opción de venir el colombiano este.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #1664 el: 14 de Juliol de 2011, 13:28:14 pm »
El listado de 27 futbolistas convocados es el siguiente:

Porteros: Juan Carlos, Diego López y César.

Defensas: Catalá, Joan Oriol, Capdevila, Marchena, Musacchio, Gonzalo, Mario, Ángel, Carlos Tomás, Kiko y Pere.

Centrocampistas: Cani, Santi Cazorla, Borja Valero, Bruno, Marcos Senna, Marcos Gullón, Castellani e Iriome.

Delanteros: Marco Ruben, Rossi, Nilmar, Joselu y Gerard.

Pues Gerard Bordas se va a hacer la pretemporada a Irlanda con el primer equipo, son 27 los que se lleva, asi que aun tiene que hacer 3 descartes.
« Darrera modificació: 14 de Juliol de 2011, 13:31:40 pm per aDRiaNCiTo »

Connectat uri1981

• President
  • Missatges: 5171
« Respondre #1665 el: 14 de Juliol de 2011, 22:15:55 pm »
pues descartats gerard bordas i de lucas, apart de beranguer i quedarnos amb juanjo....no se x on poden anar els tiros dels 2 extrems i el punta q diuen q volen fitxar....alguna idea raonable?

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #1666 el: 14 de Juliol de 2011, 22:54:58 pm »
No sé, pero creo que todavía le falta mucho al equipo para ser un equipo competitivo como para evitar el descenso.

Des de el portero del que se habla, pasando por un buen lateral, un buen central, un pivote (ojala que sea Juanjo), un par de extremos, y un buen killer que asegure goles.

Sobre todo el killer, por Dios, que la temporada pasada lo pasamos peor de la cuenta por no tener ahí el 9 necesario..

jordix2

• Visitant
« Respondre #1667 el: 14 de Juliol de 2011, 23:44:00 pm »
Primer dir que Aitor Ramírez ja està fora del club, ho dic perque vaig veure l'altre dia un comentaria dient que encara no se sabia res i ara no se on es el comentari  :blush:
Despres dir que el tema del porter, avui a l'entrenament he vist a un porter però anava amb la samarreta de staff tecnic, això vol dir  que ja tenim entrenador de porter que desconec si ja en teniem.
i per ultim dir que si fichem a al Beranger crec que serà el que vendra samarretes, jo personalment me la compraria ja que em sembla un fichatge de molta qualitat!!

Desconnectat Gallego

• Juvenil
« Respondre #1668 el: 15 de Juliol de 2011, 12:33:53 pm »
Según ha dicho el MISTER a DS faltan cuatro o cinco fichajes pero no debemos tener prisa.

Pues yo estoy ya en ascuas por saber como reforzaremos la delantera  :mml:

Seran un portero, un central, dos extremos y un punta?¿?

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #1669 el: 15 de Juliol de 2011, 12:57:22 pm »
Yo entiendo que de esos cuatro o cinco fichajes uno puede ser un lateral (Beranguer mismo, con el que están negociando), y que otro podía ser Juanjo (con el que estaban negociando y parecía que las soluciones estaban a la vuelta de la esquina. A ver si el Español no pone muchas pegas...). En cuanto al resto, yo me decantaría por otro creador, un extremo y un delantero referente. Entiendo que tampoco vendría mal un central, pero teniendo tres jugadores ya en esa posición, quizá no le den prioridad. Veremos en que queda la cosa al final.

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 516
  • el último choriso
« Respondre #1670 el: 15 de Juliol de 2011, 13:03:32 pm »
Yo entiendo que de esos cuatro o cinco fichajes uno puede ser un lateral (Beranguer mismo, con el que están negociando), y que otro podía ser Juanjo (con el que estaban negociando y parecía que las soluciones estaban a la vuelta de la esquina. A ver si el Español no pone muchas pegas...). En cuanto al resto, yo me decantaría por otro creador, un extremo y un delantero referente. Entiendo que tampoco vendría mal un central, pero teniendo tres jugadores ya en esa posición, quizá no le den prioridad. Veremos en que queda la cosa al final.
Yo pienso que de creadores andamos bien (Puchi, Simón, Juve e incluso Manga??), pero nos urgen mínimo 4 jugadores: un portero suplente de garantías (Pau Torres) un lateral izquierdo (indispensable) un extremo derecho puro (ojalá Cuenca o Tello) y un killer (Joaquín y Florian deberían ser suplentes y la temporada es muy larga...) Y por supuesto el jugador más importante del año pasado: Juajo Ciércoles. Yo pienso que con 2 jugadores por puesto y un tercer portero tendríamos una plantilla más que competitiva y mejor controlado el vestuario.

Salud¡¡¡
« Darrera modificació: 15 de Juliol de 2011, 13:10:36 pm per MAKINAVAJA »
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

jordix2

• Visitant
« Respondre #1671 el: 15 de Juliol de 2011, 13:22:42 pm »
Yo pienso que de creadores andamos bien (Puchi, Simón, Juve e incluso Manga??), pero nos urgen mínimo 4 jugadores: un portero suplente de garantías (Pau Torres) un lateral izquierdo (indispensable) un extremo derecho puro (ojalá Cuenca o Tello) y un killer (Joaquín y Florian deberían ser suplentes y la temporada es muy larga...) Y por supuesto el jugador más importante del año pasado: Juajo Ciércoles. Yo pienso que con 2 jugadores por puesto y un tercer portero tendríamos una plantilla más que competitiva y mejor controlado el vestuario.

Salud¡¡¡

Aquest ja segur que no estara, l'han despatxat.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1337
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #1672 el: 15 de Juliol de 2011, 13:37:01 pm »
Es posible el retorno de Cuenca? Este chaval es un fenómeno.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #1673 el: 15 de Juliol de 2011, 13:45:44 pm »
Jo encara tinc l'esperança que un cop finalitzada la pre-temporada, l'Eusebio descarti alguns jugadors pel Barça B i un d'ells pugui ser l'Isaac Cuenca... Personalment, tinc els meus dubtes de que Isaac Cuenca jugui l'any que ve al filial blaugrana... No tinca cap raó en concret, és senzillament una sensació que tinc. En aquest cas, crec que el Sabadell hauria d'estar molt atent. De fet, el Girona ha anunciat ja la incorporació del Benja.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Gallego

• Juvenil
« Respondre #1674 el: 15 de Juliol de 2011, 13:46:47 pm »

Salud¡¡¡

Aquest ja segur que no estara, l'han despatxat.
Pues el tio insistente es porque ayer se presento en la clinica donde se hacian las revisiones medicas (hoy sale una foto junto a carreras en el DS)

Desconnectat Fraranu

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
  • FIFA 12 = SABADELL
« Respondre #1675 el: 15 de Juliol de 2011, 14:00:33 pm »
Tambien podriamos fichar al delantero del Eibar, Lago Junior, Que no era nada malo, o tambien a Hiroshi, que no entra en los planes del entrenador del Girona.

Desconnectat Fraranu

• Prebenjamí
  • **
  • FIFA 12 = SABADELL
« Respondre #1676 el: 15 de Juliol de 2011, 14:05:24 pm »
O Chando del Murcia

jordix2

• Visitant
« Respondre #1677 el: 15 de Juliol de 2011, 14:09:03 pm »
Tambien podriamos fichar al delantero del Eibar, Lago Junior, Que no era nada malo, o tambien a Hiroshi, que no entra en los planes del entrenador del Girona.

El Mundo Vomitivo diu que el Sevilla te interes per ell! :whistle:

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9019
« Respondre #1678 el: 15 de Juliol de 2011, 14:14:31 pm »

Lago Junior, aquesta temporada jugará al Numancia :llegir
Chando ha renovat amb el Murcia
I tot això ho hauríeu de posar en propostes i no a rumors :whistle:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Fraranu

• Prebenjamí
  • **
  • FIFA 12 = SABADELL