Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Otia!: A falta de confirmación oficial, Álex Cruz (Nastic) y Aarón Bueno (Cádiz)fichajes del @CESabadell en la #ligaadelante #futbolcat #elMerCATGrans fitxatges si es confirmen!
Cita de: txisky en 22 de Juliol de 2011, 09:15:09 amOtia!: A falta de confirmación oficial, Álex Cruz (Nastic) y Aarón Bueno (Cádiz)fichajes del @CESabadell en la #ligaadelante #futbolcat #elMerCATGrans fitxatges si es confirmen!Aarón Bueno és el davanter nascut a Sabadell, però Álex Cruz, o és el migcampista procedent del Granada o és el lateral esquerra que vé del Lucena però que també és ex-Nàstic...
Aaron Bueno quereis decir que después de medio-arrastrarse por segunda B, entre Levantes B, Atco Baleares y tal , tiene nivel para dar el salto a 2aA precisamente ahora??en fin....
Cita de: Noizer en 22 de Juliol de 2011, 09:28:43 amCita de: txisky en 22 de Juliol de 2011, 09:15:09 amOtia!: A falta de confirmación oficial, Álex Cruz (Nastic) y Aarón Bueno (Cádiz)fichajes del @CESabadell en la #ligaadelante #futbolcat #elMerCATGrans fitxatges si es confirmen!Alex Cruz ho te fet amb el Jaen, a no ser que sigui un altre Alex Cruz
Cita de: txisky en 22 de Juliol de 2011, 09:15:09 amOtia!: A falta de confirmación oficial, Álex Cruz (Nastic) y Aarón Bueno (Cádiz)fichajes del @CESabadell en la #ligaadelante #futbolcat #elMerCATGrans fitxatges si es confirmen!Alex Cruz ho te fet amb el Jaen, a no ser que sigui un altre Alex Cruz
De lo mejor para mi hoy, es que ninguno llevaba el 12 porque esta reservado para Juanjo Ciércoles ...o eso espero...He hablado después de la pachanga, con un jugador y me ha dicho que, espera y "sabe" que Juanjo estará aqui el año que viene ,esperemos que así sea.. Por cierto Samuel, mote !!!ya!!! " Gatusso Samuel " que pinta tiene de rebañar pelotas
Potser m'equivoco, però un cop acabada la presentació i els jugadors van començar a entrenar sobre la gespa, va aparèixer un jugador amb el "4" a l'esquena i sense nom a la samarreta i que em va donar la sensació de que o arribava tard o s'acabava d'incorporar, doncs quan va arribar va quedar-se parlant amb altres jugadors... Algú sao qui pot ser?Per cert, aquest matí m'he enterat per terceres persones que David García -ex-perico- busca equip, té sobre la taula oferta de Grècia i Girona, però la seva intenció és quedar-se prop de casa i potser oferir els seus serveis al Sabadell.... Com el teme Berenger no s'aclari aviat, veurem que passa! El tema calers sembla que no seria un gran obstacle. En fi, ja ho veurem.
I em pregunto jo.... Aarón Bueno, no torna a ser un altre Extrem esquerra?? sembla que només existeixi una banda Suposo que si es veritat lo d´Alex Cruz, ha de ser el que està al Lucena, que es la posició que mirem de reforçar.
Cita de: mss en 22 de Juliol de 2011, 09:57:39 amI em pregunto jo.... Aarón Bueno, no torna a ser un altre Extrem esquerra?? sembla que només existeixi una banda Suposo que si es veritat lo d´Alex Cruz, ha de ser el que està al Lucena, que es la posició que mirem de reforçar.El del Lucena ja ha fitxat pel Jaen, a no ser que tingui una clàusula de quedar lliure per fitxar per un equip de superior categoria...
un altre esquerrà? I per la dreta?Sembla que a Cadis no han quedat gaire contents amb ell. Jo el veig bastant acabat. Ojalà m' equivoqui. Confiem en Xavi Roca