Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 434723 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2923
  • Som el Sabadell !
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #1940 el: 26 de Juliol de 2011, 17:19:56 pm »
la falta de un defensa com es comenta crec que es vital, no tan asi la de un punta dons tenim a Joaquin, Florian e inclus A.bueno, si anem a per un devanter crec que hauria de ser un que millores molt el que tenim, es dir un crack per a segona divisió.
Hem tornat !

Desconnectat chus_arlekinat

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #1941 el: 26 de Juliol de 2011, 17:35:10 pm »
Al programa Que has dinat? de Com Ràdio, aquest migdia han parlat amb Xavi Roca i ha comentat que en principi només falta un Central i un davanter, i que demà anirà a la concentració de l´equip per parlar amb don Lluís Carreras haviam com veu de moment la plantilla i si fa falta algun retoc més. Haviam quan es fa oficial el fitxatge de Juanjo que estic dels nervis ja, JUANJO ARLEKINAT!!
« Darrera modificació: 26 de Juliol de 2011, 17:39:55 pm per chus_arlekinat »

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1742
  • Gènere: Masculí
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #1942 el: 26 de Juliol de 2011, 18:23:57 pm »
Jo veig vital un davanter, ja que no em donen bones vibracions Florian i Joaquin com a davanters titulars que garanteixin 10-15 gols a la segona divisió, però tampoc fitxar a cap altre et garanteix aquest nombre de gols, és una tasca difícil trobar un killer que marqui diferències, a veure si tenim sort!
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #1943 el: 26 de Juliol de 2011, 20:52:40 pm »
Ara que finalment el Espanyol B es queda a Tercera, com està el tema de la cessió del Juanjo??

Juanjo firma amb el Sabadell demà mateix. No entenc com el deixen escapar a l'Espanyol, li desitjo el millor en aquesta nova etapa.  :)

Jo tampoc ho entenc, però ho celebro. A mi em van arribar informacions d'una discussió molt forta entre Juanjo i entrenadors de l'Espanyol. No crec que el bó de Juanjo sigués el problemàtic, per que és molt bon xaval, encara que quan li toquen les boles s'emprenya com el que més, cosa molt normal.

El problema d'aquell club de Barcelona, és que hi han molts pollastres per tant poques gallines, i tothom vol sucar.

Firma per dues temporades. Un luxe per nosaltres.  :beer2  :scut

De  CORNELLÀ-EL PRAT, según el lado donde te pongas.

Real Club Deportivo Espanyol de Barcelona, es mas acertado el de Birrero xD

ojo que es "Deportiu"... y no es coña!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #1944 el: 26 de Juliol de 2011, 21:25:20 pm »
No és segur encara el fitxatge de Juanjo no? Només ho sabem per el Twitter, però ni RS, ni DS ni la web oficial ho confirmen encara. Tocarà esperar.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5168
« Respondre #1945 el: 26 de Juliol de 2011, 22:11:59 pm »
Jo veig vital un davanter, ja que no em donen bones vibracions Florian i Joaquin com a davanters titulars que garanteixin 10-15 gols a la segona divisió, però tampoc fitxar a cap altre et garanteix aquest nombre de gols, és una tasca difícil trobar un killer que marqui diferències, a veure si tenim sort!

portillo acaba de rescindir contracte amb l'hercules.... :whistle:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #1946 el: 26 de Juliol de 2011, 22:15:57 pm »
No és segur encara el fitxatge de Juanjo no? Només ho sabem per el Twitter, però ni RS, ni DS ni la web oficial ho confirmen encara. Tocarà esperar.

Sotera ha dicho hoy en radio Sabadell que es cuestion de horas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #1947 el: 26 de Juliol de 2011, 22:39:23 pm »

Portillo no es un delantero goleador. Es el Bojan del Real Madrid, el máximo goleador de las categorías inferiores pero que no ha demostrado nada en ningún equipo de élite (por lo menos en primera)

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #1948 el: 26 de Juliol de 2011, 22:55:01 pm »
Si jo fos seguidor de l'Espanyol demanaria explicacions a algú de que ha fet el seu club amb Juanjo Ciércoles... Li dec calers i me'l trec de sobre, però al mateix temps se que l'estic cagant molt i com tinc por de que pugui triomfar fora de casa meva, perquè sé de sobres que és un gran jugador, en cas de que algú el vengui por un "pico" jo en vull la meva part... Al mateix temps busquen algú pel seu mig del camp! Senzillament lamentable! Lo del **** del hortelano, ni como ni dejo comer.
Per nosaltres, collonut! Ens quedem gratuïtament un tros de jugador i a més per 2 anys! Hem d'agraïr i molt tot el que ha fet aquest jugador davant de l'Espanyol per poder tornar al Sabadell. Amb jugadors com aquest el Sabadell podrà arribar molt lluny! Grande Ciércoles!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9011
« Respondre #1949 el: 26 de Juliol de 2011, 23:23:34 pm »

el famós mirlo blanco? :laugh2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Arlequinat100

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #1950 el: 27 de Juliol de 2011, 11:40:52 am »

Portillo no es un delantero goleador. Es el Bojan del Real Madrid, el máximo goleador de las categorías inferiores pero que no ha demostrado nada en ningún equipo de élite (por lo menos en primera)
Per això va marcar 11 gols a 1a amb un equip que va acabar últim :shifty:
A més la última temporada seva a 2a va ser boníssima. Seria un gran fitxatge, pero no ser si economicament es posible..

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #1951 el: 27 de Juliol de 2011, 13:08:48 pm »
Justament ara a l'Hotel mas solà estan presentan a Alex Cruz, Aarón bueno i a Redondo.

Del tema Juanjo que s'en sap?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #1952 el: 27 de Juliol de 2011, 13:50:18 pm »
juanjo ciercoles ha fitxat per 2 temporades segons l'sport... :happy2:

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #1953 el: 27 de Juliol de 2011, 13:57:55 pm »

¿Versió escrita, no? Perque a la online no en diuen res...

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #1954 el: 27 de Juliol de 2011, 14:29:19 pm »

¿Versió escrita, no? Perque a la online no en diuen res...

si

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #1955 el: 27 de Juliol de 2011, 15:40:56 pm »
Per cert, ja es va dir per aquest post pero jo ja me'n havia oblidat, ara llegint el Diari Sabadell me enrecordat de nou. Us recordo els que teniu memòria de peix com jo, que Juanjo està lesionat i segons el Diari Sabadell no podrà jugar les primeras jornades de lliga ja que s'està recuperant d'una operació de pubis.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #1956 el: 27 de Juliol de 2011, 18:45:41 pm »
Per cert, ja es va dir per aquest post pero jo ja me'n havia oblidat, ara llegint el Diari Sabadell me enrecordat de nou. Us recordo els que teniu memòria de peix com jo, que Juanjo està lesionat i segons el Diari Sabadell no podrà jugar les primeras jornades de lliga ja que s'està recuperant d'una operació de pubis.

Yo tampoco me acordaba, haces bien en recordarlo....Pues como el año pasado que vaya entrando poco a poco y a su ritmo. Asi de paso vemos los primeros partidos a Gattuso Samuel  :grin2:
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #1957 el: 28 de Juliol de 2011, 10:11:29 am »
Radio Sabadell informa en su tweeter que Collet, consejero delegado de los periquitos firmó anoche la rescision del contrato de Juanjo.

La noticia por tanto deberia estar a puntito de caer...
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #1958 el: 28 de Juliol de 2011, 11:05:03 am »
Radio Sabadell informa en su tweeter que Collet, consejero delegado de los periquitos firmó anoche la rescision del contrato de Juanjo.

Depende de lo que quieran dormir antes de levantarse e ir a firmar el contrato  :icon_mrgreen:
Que firme ya! Y por 2 años... Antes la gran mayoría de contratos eran por 1 año, pero parece que el 'efecto LFP' nos ha dado fuerte!
Arteaga si mal no recuerdo, firmó por 3 años..  :clap2
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #1959 el: 28 de Juliol de 2011, 11:07:04 am »

Depende de lo que quieran dormir antes de levantarse e ir a firmar el contrato  :icon_mrgreen:
Que firme ya! Y por 2 años... Antes la gran mayoría de contratos eran por 1 año, pero parece que el 'efecto LFP' nos ha dado fuerte!
Arteaga si mal no recuerdo, firmó por 3 años.:clap2

Esto si nos mantenemos en Segunda está bien, pero si por un casual bajásemos sería un problema. Jugador con dos años más de contrato, cobrando un pastón en Segunda B...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell