Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 420012 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #2300 el: 13 de Agost de 2011, 21:21:18 pm »
Yo solo digo que si miramos los números tanto de Tamudo, como Aganzo, como Pandiani no son delanteros que marquen 20 goles por temporada, es más, ninguna de ellos nunca han alcanzado esa cifra.

Pueden dar un rendimiento muy bueno, o ser una decepción por lesiones, forma, o irregularidad.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #2301 el: 13 de Agost de 2011, 21:26:10 pm »
Yo solo digo que si miramos los números tanto de Tamudo, como Aganzo, como Pandiani no son delanteros que marquen 20 goles por temporada, es más, ninguna de ellos nunca han alcanzado esa cifra.

Pueden dar un rendimiento muy bueno, o ser una decepción por lesiones, forma, o irregularidad.

Con tamudo te equivocas, no ha jugado casi nunca todos los partidos y siempre ha asegurado entre 15 y 20 goles

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2302 el: 13 de Agost de 2011, 21:45:43 pm »

yo si miro los números de la trayectoria de Pandiani me gustan (son nºs en 1ª, superando de vez en cuando la decena)... y si miro los números de Tamudo, me pongo de rodillas (9 temporadas consecutivas superando la decena en 1ª).

otra cosa diferente sucede si miro su DNI... pero, claro, es precisamente por su edad q estos jugadores quizá puedan comenzar a planterarse jugar en 2ªA.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8844
« Respondre #2303 el: 13 de Agost de 2011, 21:57:02 pm »
Per mi, pensar que Tamudo no sería una bona incorporació, ho veig alucinant :o Potser enteneu mes de futbol i veieu mes adient un Aganzo o fins hi tot un Thievy o similar, pero jo com a pur aficionat, només tenir la posibilitat real de que vingui (abans només m´ho prenía com rumorología collonuda d´estiu) ja em posa nerviós i tot.
Recordem que no només es un ídol per molts aficionats al futbol, es un jugador amb un CV es-pec-ta-cu-lar i que amb 33 anys crec que te mínim 2 anys més a un nivell de 1ª.
Potser el tinc massa ben vist, pero jo crec que si finalment fitxa pel Sabadell dels 3000 socis, 2500 s´els hi posen els ulls com paelles i dels posibles 10000 simpatitzants, 5000 alucinan i algún es fa soci :whistle:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #2304 el: 13 de Agost de 2011, 23:28:14 pm »
***** fa temps que, que vaig llegir això del congresos, i que el dilluns el presentarien, però d' on ho treus això,? jo avui he sapigut quin es el devanter que ja tenim quasi fitxat, i ara veig un altre que em diu que tenim el tamudo, es per flipar.

Desconnectat Albert_Machester

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #2305 el: 13 de Agost de 2011, 23:29:05 pm »
Per mi, pensar que Tamudo no sería una bona incorporació, ho veig alucinant :o Potser enteneu mes de futbol i veieu mes adient un Aganzo o fins hi tot un Thievy o similar, pero jo com a pur aficionat, només tenir la posibilitat real de que vingui (abans només m´ho prenía com rumorología collonuda d´estiu) ja em posa nerviós i tot.
Recordem que no només es un ídol per molts aficionats al futbol, es un jugador amb un CV es-pec-ta-cu-lar i que amb 33 anys crec que te mínim 2 anys més a un nivell de 1ª.
Potser el tinc massa ben vist, pero jo crec que si finalment fitxa pel Sabadell dels 3000 socis, 2500 s´els hi posen els ulls com paelles i dels posibles 10000 simpatitzants, 5000 alucinan i algún es fa soci :whistle:

jo em faig soci desde manchester nomes per veure els partits quan baixi a sabadell!!
Saballut perdut per Anglaterra!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #2306 el: 13 de Agost de 2011, 23:35:02 pm »
ahir per molt que hagues jugat tamudo no hagues tocat bola, els davanters no van rematar res perque no els va arriba res,

Correcte. Hi ha d'haver ocasió perque pugui ser rematada......
ese es el problema, que la pelota no llega al delantero, no que necesitamos un killer

Desconnectat xolo

• Aleví
« Respondre #2307 el: 13 de Agost de 2011, 23:41:15 pm »
Oblideu el nom de tamudo i pandiani  i aganzo siusplau, dema suposo que ja es podra dir, però el killer que em fitxat, es estranger.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2308 el: 13 de Agost de 2011, 23:45:15 pm »
Oblideu el nom de tamudo i pandiani  i aganzo siusplau, dema suposo que ja es podra dir, però el killer que em fitxat, es estranger.

:mmmm I prové d'un equip grec (o almenys ha jugat a Grècia), i de pas, el seu nom de guerra comença per B?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #2309 el: 13 de Agost de 2011, 23:46:56 pm »

Ya, pero se rumorea que lo de fichar a Messi como que lo tenemos un poco complicado y por eso nos ilusionamos con estos "mataos".

Vamos a ver, yo sólo de imaginarme a Tamudo o Pandiani con la camiseta del Sabadell es que ya me hago pis (aunque sigo dudando de que exista ninguna posibilidad real de que vengan)... Son delanteros con buenos números en Primera División... Qué más dará que metan 20 ó 15 goles por temporada? Serían un lujazo y punto!

Desconnectat xolo

• Aleví
« Respondre #2310 el: 13 de Agost de 2011, 23:59:03 pm »
birrero em trec el barret, veig que tens bones fons.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #2311 el: 14 de Agost de 2011, 00:01:17 am »
Venga, pues ya solo falta que digais el nombre, je je!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #2312 el: 14 de Agost de 2011, 00:02:51 am »
De qué nacionalidad es el jugador?

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #2313 el: 14 de Agost de 2011, 00:04:23 am »
Jo ho sospito però no m'atreveixo a dir el nom... només que digueu la lletra que ve després de la B, ja ho tindré clar si és o no és. :smart:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2314 el: 14 de Agost de 2011, 00:05:58 am »
Jo ho sospito però no m'atreveixo a dir el nom... només que digueu la lletra que ve després de la B, ja ho tindré clar si és o no és. :smart:

:wink2:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #2315 el: 14 de Agost de 2011, 00:06:59 am »

Digueu el nom d'una vegada c***, o paseumo per privat, no sigueu mamons xD

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #2316 el: 14 de Agost de 2011, 00:07:12 am »

i quan se sabra oficialment?

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #2317 el: 14 de Agost de 2011, 00:09:11 am »

Gràcies, m'imagino qui deu ser ja :yes:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2318 el: 14 de Agost de 2011, 00:09:53 am »

i quan se sabra oficialment?

A veure... no sé si està ni firmat. Sé només que s'ha parlat amb ell. Tampoc diré el nom en públic, per que si desprès no hi ha acord en ferm o es trenca l'acord o no és ell, passo de que entri algú a fer el pallús i a tocar-me els collons.  :wink2:

JMLL, t'he enviat un privat amb un parell de consultes.  :wink2:

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #2319 el: 14 de Agost de 2011, 00:10:54 am »
Digamu per privat birrero, jo no dire res  ;D