Aquesta temporada els dos partits que he vist a l'equip, no veig al Joaquin endollat també el veig fora de forma i em manca d'actitut. Tal com està ara no hi ha color entre ell i el Florian. L'any passat no el vàrem poder veure, però el poc que va jugar ja es veia que tenia un toc de qualitat i una altre actitut. No sé que passa amb ell però si que veig que el Carreres no conte amb ell, per alguna cosa serà. Si la sessió ens permet poder adquirir un cedit del barça com un extrem o el mateix Saul jo apostaría per la cessió.
Per altra part estem a l'espera de la cessió d'un central com Armando o Zou. A veure si es concreta d'una vegada.
A ni en sembla que te un excés de pes
touché
Sigui Joaquín o sigui un altre jugador, hem de disposar de 3 davanters....
Está claro, en segunda A tienes que tener 3 delanteros mínimos en la plantilla y algun jugador que pueda ocupar ese rol en caso de lesiones.
Sobre Joaquin, después de un año creo que todavia no sabemos sus prestaciones, evidentemente porque por desgracia, estuvo casi todo el año lesionado. Recuerdo que cuando reapareció nos encantó a todos, gran gol contra el Atlético Baleares (si no voy confundido), pero no acabó con hacerse un hueco en el once y Carreras siguió confiando en Hiroshi. Luego tampoco estuvo acertado de cara al gol los ratos que fue saliendo.
Creo que los 3 delanteros tienen que ser de calidad y tener los cinco sentidos puestos en ser titular, así que debe ser o tema anímico del jugador o que nos haya aparecido un chollo en forma de cesion, no creo que confiaramos en él en junio (caso de no ser así se le hubiera buscado salida como a Manga) y ahora antes de empezar la liga ahora no confiara el mister en él.